🟥 Łukasz Nowak: Czy dla Jerzego CZYŚCICIELA Szydłowskiego mieszkańcy są śmieciami? Bulwersująca wypowiedź burmistrza na XIX Radzie Miejskiej ♦ JKR: "Cudze chwalicie, Swego nie znacie, Sami nie wiecie, Co posiadacie"... - Internetowy Portal Informacyjny Mieszkańców Miasta i Gminy Busko-Zdrój

🟥 Łukasz Nowak: Czy dla Jerzego CZYŚCICIELA Szydłowskiego mieszkańcy są śmieciami? Bulwersująca wypowiedź burmistrza na XIX Radzie Miejskiej ♦ JKR: „Cudze chwalicie, Swego nie znacie, Sami nie wiecie, Co posiadacie”…

26 września 2025 | Łukasz Nowak 22.09.2025 | infoBusko.pl 26.09.2025 | | 88 komentarzy

” Na XIX sesji Rady Miejskiej w Busku-Zdroju 18 września 2025 roku spadła maska z twarzy pozującego na człowieka kulturalnego Jerzego „czekam na rozwiązania systemowe” Szydłowskiego. Wysypał się bowiem nazwaniem zabytkowych pawilonów szpitalnych na Kolonii Górce pogardliwym nazwaniem ich „czworakami” które ma zadanie jako burmistrz „oczyścić” z ich obecnych lokatorów” – pisze 22.09.2025 na wstępie Listu do Redakcji buski aktywista Łukasz Nowak.

Łukasz Nowak: Czy dla Jerzego CZYŚCICIELA Szydłowskiego mieszkańcy są śmieciami? Bulwersująca wypowiedź burmistrza na XIX Radzie Miejskiej

Poniżej pełna treść korespondencji przesłanej na adres redakcja@infoBusko.pl:
_____________________________

Witam,

Na XIX sesji Rady Miejskiej w Busku-Zdroju, 18 września 2025 roku, spadła maska z twarzy pozującego na człowieka kulturalnego Jerzego „czekam na rozwiązania systemowe” Szydłowskiego. Wysypał się bowiem nazwaniem zabytkowych pawilonów szpitalnych na Kolonii Górce [https://pl.wikipedia.org/wiki/Szpital_Dzieci%C4%99cy_Kompleksowej_Rehabilitacji_%E2%80%9EG%C3%B3rka%E2%80%9D#/media/Plik:Child’s_san_Busko-Zdr%C3%B3j_ca1922.jpg♂pogardliwym nazwaniem ich „czworakami” które ma zadanie jako burmistrz „oczyścić” z ich obecnych lokatorów.

Jeśli kto myśli, że to tylko taki lapsus popełniony w spontanicznej wypowiedzi, to niech weźmie pod uwagę, iż radny Grabski zwrócił uwagę Szydłowskiemu na niestosowność użycia takich sformułowań. Burmistrz od „oczekiwania na rozwiązania systemowe” nie przeprosił, a więc użył świadomie pejoratywnych określeń dla budynków tudzież ich mieszkańców, których wydźwięk insynuował, iż lokatorzy są dla niego problemem, jak śmieci.

Takie zohydzanie 100 letnich budynków o dużej wartości dla historii Buska, których stan wynika bynajmniej nie z tego, żeby je źle zbudowano, lecz z braku dbałości o nie „pana UMiG-a” z „panem MPGK”, ma na celu zohydzenie również ich mieszkańców, czemu służyło także wypominanie na jednej z poprzednich sesji zadłużenia lokatorów socjalnych (około 1 mln zł).
Szczując na nich Szydłowski nie wspomniał ani o tym, że opłaty za ogrzewanie na Górce są najwyższe spośród wszystkich lokali socjalnych (ponad 3 razy takie, jak dla mieszkańców wyremontowanego „hotelowca” i budynku po „Makadamie”, w których zastępca burmistrza Kaczocha i „obrotowy” radny Ciepliński zakwaterowali m. in. alkoholików), ani o tym, że do tężni dopłacamy PÓŁ MILIONA ZŁOTYCH CO ROKU.

Gdyby uznać inaczej, to pana Szydłowskiego należałoby uznać za totalnego ignoranta w dziedzinie architektury, skoro nie wie, czym były czworaki [https://pl.wikipedia.org/wiki/Czworak_(budynek)♂]. Przed wyborami ktoś nazwał Szydłowskiego „kulturalnym Sikorą”. Celna uwaga, lecz należy sprostować, iż Szydłowski jest „elokwentnym Sikorą”. Kultura bowiem, to nie tylko bogaty zasób słownictwa. To przede wszystkim szacunek do innych i wyczucie, co w stosunku do innych wypada a co nie. Pod tym względem nawet kiepsko wykształcony Sikora był lepszy, bo przynajmniej w pierwszej kadencji hamował się z okazywaniem swej pychy. U Szydłowskiego wystarczył rok, by rozkwitła.

Jeśli Czytelniku uważasz, iż ten problem szczucia na mieszkańców Górki nie dotyczy Ciebie, to wiedz, że kiedyś może przyjść pora na Ciebie. Wystarczy, że będzie konflikt interesu Twojego z interesem np. deweloperów – a wtedy „pan UMiG” uzna za potrzebne „oczyszczenie” gminy również z Ciebie.

Kiedy naziści przyszli po komunistów, milczałem,
nie byłem komunistą.
Kiedy zamknęli socjaldemokratów, milczałem,
nie byłem socjaldemokratą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem,
nie byłem związkowcem.
Kiedy przyszli po Żydów, milczałem,
nie byłem Żydem.
Kiedy przyszli po mnie, nie było już nikogo, kto mógłby zaprotestować.

Szydłowski po prostu stosuje starożytną zasadę DIVIDE ET IMPERA (dziel i rządź). Pokazuje to, jak marnym zarządcą gminy jest Szydłowski, skoro nie ma już nic więcej do zaoferowania prócz prymitywnego napuszczania mieszkańców nawzajem na siebie.

Już w pierwszych miesiącach tej kadencji było dla mnie jasne, że Szydłowski zawiódł, bo nie wykonywał swego programu wyborczego i otoczył się fatalnymi ludźmi pokroju Wieczorka. O ile jednak dotąd były to „tylko” tragiczne decyzje kadrowe i szastanie na głupoty milionami z pieniędzy podatników, to teraz już został przekroczony kolejny rubikon – Szydłowski jako burmistrz zaczął obrażać mieszkańców, a więc jego pracodawców. Co uczyniłby pracodawca w normalnej firmie, gdyby pracownik go pracownik obraził – jest oczywiste. Więc dla mnie oczywiste jest, że Szydłowski czwartkowym występem sam aż prosi się o REFERENDUM w sprawie ODWOŁANIA BURMISTRZA. Co uważacie o takim pomyśle? Zapraszam do dyskusji w komentarzach. Panu od „czekania na rozwiązania systemowe” rekomenduję zaś rozpoczęcie kariery jako „czyściciel kamienic” [https://pl.wikipedia.org/wiki/Czyszczenie_kamienic♂] – od razu widać, że chłopak wprost rwie się do pracy w tym „zawodzie”.
Pozdrawiam
Łukasz Nowak

_____________________________


♦ JKR: „Cudze chwalicie, Swego nie znacie, Sami nie wiecie, Co posiadacie” '…


>>>  Polska niezwykła: „Górka” – pierwsze w Polsce sanatorium dziecięce  <<<

Szpital dziecięcy „Górka” w Busku-Zdroju od przeszło osiemdziesięciu lat jest nierozerwalnie związany z uzdrowiskiem. Zlokalizowany jest na wzniesieniu pomiędzy Zdrojem a Zbludowicami. Swoją potężną sylwetką wpisał się już dawno w panoramę miasta.

Pomysł budowy pierwszego w Polsce sanatorium dziecięcego zrodził się w głowie doktora Szymona Starkiewicza, prawdziwego polskiego doktora Judyma. Podobnie jak domniemany pierwowzór Aleksander Widera, swą karierę lekarską zaczynał Starkiewicz w Zagłębiu Dąbrowskim. Może właśnie to ten tygiel przeróżnych narodowości i kultur, niedostatku i biedy robotniczych dzielnic zagłębiowskich miast powodował, że wśród młodych, światłych przedstawicieli inteligencji rodziły się postawy społecznikowskie, które na długie lata odciskały swe piętno na ich życiu. Szymon Starkiewicz pracował w Zagłębiu od 1904 do 1918 roku. Zetknął się tam z biedą, niedożywieniem, skrajnym ubóstwem i towarzyszącymi im wszelakimi chorobami. Szczególną wówczas plagą wśród dzieci i młodzieży była gruźlica kostno-stawowa i spowodowane przez nią kalectwa. Doktor Starkiewicz przybył do Buska w roku 1918 roku i rozpoczął tu pracę jako jeden z lekarzy uzdrowiska. Poznał tu lecznicze działanie siarczano-słonych wód mineralnych na schorzenia kostne i rozpoczął starania o budowę sanatorium dziecięcego.

>>> Galeria zdjęć Busko-Zdrój – „Górka” – pierwsze w Polsce sanatorium dziecięce  <<<

Pierwsze zagłębiowskie dzieci przyjechały na leczenie do Buska już w 1919 roku i zostały przyjęte przez doktora Starkiewicza w sześciu besemerowskich namiotach otrzymanych w darze od amerykańskiego Czerwonego Krzyża, ale już następny sezon 1920 roku spędziły w wybudowanych pawilonach letnich kolonii sezonowych, które obecnie zamienione zostały na mieszkania socjalne. Kamień węgielny pod budowę sanatorium dziecięcego został położony w roku 1922. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu doktora, jego przyjaciół i znajomych oraz instytucji państwowych, które wspierały wówczas tę inicjatywę, sanatorium przyjęło pierwszych małych pacjentów już w roku 1926. W realizacji jego budowy uczestniczyło Ministerstwo Zdrowia oraz powstające wówczas Kasy Chorych, pomocy udzielały osoby z kręgu przyjaciół doktora Starkiewicza, w tym inżynier Stanisław Knothe, znany przemysłowiec i filantrop z Zagłębia, pisarz Zygmunt Kisielewski oraz wielu anonimowych darczyńców.

1. Kolonia Lecznicza Dziecięca, 1934 r. – Polska-Org.pl ♂
2. Buski „Judym” dr Szymon Starkiewicz (1877-1962)♂
3. Sanatorium Górka – widok główny sanatorium, od południa, 1935 r. – Polska-Org.pl♂
4. Sanatorium Górka, od tyłu, od strony Buska, 1935 r. – Polska-Org.pl♂
5. Ludzie z „Górki” (ok. 1920 r.)♂
6. Letnia kuracja dzieci w nowych pawilonach, ok. 1922 r. – Dziecięce sanatorium w Busku-Zdroju „Górka”♂
7. Fragment pawilonu letniego – „80-lecie Szpitala „Górka”” busko.com.pl, 5.06.2006♂
8. Kolonia lecznicza na Górce, 1936 r.♂
9. Pawilony letnie na Górce, lata 1935-1938♂

Entuzjazm doktora Starkiewicza udzielał się całej rzeszy ludzi, którzy wspierali go w jego zamierzeniach i propagowali z równą gorliwością jego ideę niesienia pomocy dzieciom. Doktor prowadził działalność gospodarczą z powodzeniem, ale i z konieczności. Zorganizował i prowadził cegielnię mechaniczną z piecem Hoffmana do wyrobu cegieł, dachówek i sączków, na południowym zboczu „Górki” założył ogród i sad owocowy, zbudował tartak parowy, zorganizował również gospodarstwo rolne na zakupionych 72 morgach ziemi, które zaopatrywało sanatorium w żywność.

W latach II wojny światowej hitlerowcy zmienili „Górkę” w… – cały artykuł na źródłowej stronie Polska niezwykła♂




◙ Podobne informacje:

#Szkoła pamięta – Górka pamięta o „buskim Judymie” doktorze Szymonie Starkiewiczu

🟥 Łukasz Nowak: Czy Szydłowski z Wieczorkiem nie chcą rozwoju lokalnego handlu? Czy pasażerowie to dla nich gorszy sort?

Łukasz Nowak: Chcesz żyć w demokracji? Patrz władzy na ręce!

18 mln zł z „Polskiego Ładu” trafiło do gminy Busko-Zdrój. Z tego 8.2 mln pójdzie na przedszkola, 6.7 mln na kanalizację wsi, a 3.316.700 zł na rewitalizację ratusza… | ? JKR: …który jest zachowanym reliktem Gestapo/SS

Pawilony socjalne czy zapomniane slumsy kilkadziesiąt metrów od zardzewiałej kładki za 9,5 mln, kilkaset od tężni za 25 mln i kilka kilometrów od Ośrodka Aktywności Społecznej za 4,5 mln?

🟥 List do Redakcji: „Władza mimo to ma swoje pomysły na „uszczęśliwianie” mieszkańców (…) Ogłoszono właśnie postępowanie: „Dokumentacja dotycząca restauracji i zabezpieczenia substancji zabytkowej dwóch pawilonów położonych przy ulicy Kolonia Górka w Busku-Zdroju”” ♦ JKR: „Cudze chwalicie, Swego nie znacie, Sami nie wiecie, Co posiadacie”…

ED: Kładka w Busku zachwyci świat? Trwa budowa, będzie konstrukcja z cortenu, jednego z najmodniejszych materiałów na świecie | JKR: Czy aby potrzebna? Zobaczcie film

W Głogoczowie za 5,5 mln zł powstanie kolejna kładka dla pieszych nad Zakopianką. 🟥 JKR: W Busku nad Rzewuskiego powstała kładka dla pieszych za 9,5 mln zł. O 4 miliony drożej!!

🟥 Groźny wypadek na „pumptracku” w Busku-Zdroju. Interweniowało Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. „Tam jest niebezpiecznie! To zmarnowane pieniądze”

UMiG: Odpowiedź buskiego magistratu na publikacje Radia Kielce o nowym pumptracku – „chęć wykreowania szybkiej i taniej sensacji”

🟥 nm: Wycinka jesionów w centrum Buska-Zdroju budzi kontrowersje. Burmistrz: – To zgodne z prawem

🟥 Koszmarny upadek rowerzystki na buskiej „Mickiewce” [FOTO, RELACJA ŚWIADKA]

nm: Trwa remont na 1 Maja w Busku. Ludzie mocno się niecierpliwią [ZDJĘCIA] 🟥 JKR: Gdzie się podziało 15 milionów złotych?

nm: Nowy deptak i rynek w Busku zachwycają. Będą ogromne drzewa w donicach, mnóstwo restauracji i efektowna fontanna. Zobacz zdjęcia i film | JKR: pożyjemy, zobaczymy… [FOTO, VIDEO]

nm: Remont 1 Maja w Busku znów się opóźnia. Najnowszy termin ukończenia prac to koniec czerwca. Zobacz zdjęcia. | JKR: nihil novi sub BZ’sole

RK: Deptak w Busku kością niezgody. Kuracjusze: gdzie troska o przyjeżdżających na leczenie? | JKR: Wolnoć Waldeczku w swoim gniazdeczku

🟥 ED: Szefowa Willi Wiślica w Busku: Zostaniemy wykończeni przez… słupek | [FOTO]

🟥 ⬛ ED: Rozszczelniona instalacja wody siarkowej w jednym z pensjonatów Busku-Zdroju. Trzy osoby poszkodowane, kilkadziesiąt ewakuowanych [FOTO| VIDEO] Policjanci bez wahania ruszyli na ratunek

🟥💥 W Zdroju fontanna zawaliła się pod kołami karetki pogotowia!

🟥🟥💥 Kolejny groźny wypadek w Busku-Zdroju na ul. Objazdowej… ♦JKR: Inni budują obwodnice – buskie władze budują zardzewiałe kładki, kilometry deptaków, słoneczka, fontanny, zamknęły Ośrodek Zdrowia, a teraz planują za grube miliony wznieść Centrum „badania zawartości wody w wodzie”…”

💥 Obwodnice Nowego Korczyna, Bogorii i droga Tychów Stary-Starachowice. Jest 85% unijne dofinansowanie! Prace mogą ruszać ? A W BUSKU? JEST JUŻ ZARDZEWIAŁA KŁADKA I „BUNKIER BOSIR”. A BĘDZIE TEŻ CENTRUM „LANIA WODY”…

Tu na razie jest ruina ale będzie kolubryna – władze Buska budują tężnię

⛔ UMiG: Uwaga! Tężnia zewnętrzna Kompleksu #TężniaBusko będzie nieczynna do odwołania | JKR: Kolos na glinianych nogach?

🟥 „Wykonanie usprawnień w obiekcie Tężni Busko-Zdrój” K**** mać!!! Panie inżynierze, jakiej bezczelności trzeba, aby ogłaszać przetarg na spier******* projektu oraz robót budowlanych?”

🟥 Łukasz Nowak: Otrzymałem w końcu od „pana UMiG” informację o frekwencji oraz przychodach i kosztach tężni

🟢 Laboratorium Uniwersytetu w Toruniu w próbkach solanki wykorzystywanej w Tężni Busko nie wykryło obecności bakterii E. coli ani paciorkowców kałowych 🔴 Naukowcy z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie stwierdzili obecność groźnych bakterii w solance tężni miejskiej w Nowej Hucie

Tężnia za 33.000.000 czy może wielopoziomowy Parking Zdrojowy z bazarkiem i boiskiem?

🟥 Łukasz Nowak: Parking wielopoziomowy przy ul. Waryńskiego. Zaczynamy robić wielopoziomową „łaskę” deweloperom. Szydłowski dokładnym przedłużeniem Sikory

List do Redakcji: Developer wybuduje i sprzeda mieszkania. Parking wystawi miasto. Czy w Busku „zrobiliśmy laskę” deweloperowi?

List do Redakcji: 🆘 Kto w obszarze kanalizacji nie dochował należytej staranności? Kto powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności?

TP: „Mamy XXI wiek, a nie mamy kanalizacji. To kpina z mieszkańców!” | JKR: Dziesiątki milionów w Zdrój, a tymczasem 40% buskich sołectw żyje jak 100 lat temu za Sławoja Składkowskiego

TVP1: Zamknięcie ośrodka zdrowia w Szczaworyżu tematem wtorkowego ALARMU! [AUDIO]

🟥🟥 nm: Czy w Busku doszło do fałszerstw przy głosowaniu na Budżet Obywatelski 2024 ?! Sprawą zajmuje się buska policja

PR24: Miasta jak prywatne folwarki. „Prezydenci każą zaciskać pasa, a wydają miliony na zaplecze i promocję” | JKR: A w Busku?…

POLITYKA: Gminy bywają jak księstwa udzielne. Korupcja, nepotyzm i dyktatorskie rządy. Nie o to chodziło

Uroczyste obchody Dnia Samorządu Terytorialnego w Busku-Zdroju w 35. rocznicę pierwszych wolnych wyborów samorządowych

List do Redakcji: „Czy Pan, obecnie już Burmistrz Szydłowski, wywiązuje się ze swoich zobowiązań względem nas wyborców?”

🟥 Łukasz Nowak: Opiszę w niniejszym liście, jak bezczelnie pan Jerzy „czekam na rozwiązania systemowe” Szydłowski miga się od transparentności jego działań. „Jestem jak Sikora, tylko bardziej”

🟥 List do Redakcji: „W zawiązku z tym, że „Lotos” to nasze wspólne mienie gminne, które powinno nam mieszkańcom przynosić zyski, a nie generować od lat straty, pytam publicznie i otwarcie Pana Burmistrza Jerzego Szydłowskiego…”

RK: Buski stadion dokończy nowy wykonawca. Będzie drożej | JKR: +8 mln! Czy warto przepłacać?

WeszłoTV: ABSURDALNA WALKA O STADION W IV LIDZE. BAREJA W BUSKU ZDRÓJ! | …znów mamy reklamę (antyreklamę) Buska-Zdroju na całą Polskę…

🟥 WeszłoTV: „Absurdalna walka o stadion w IV Lidze. Bareja w Busku Zdrój!”🟥 UMiG: Informujemy, że prezentowany materiał przedstawia jednostronny i niekompletny obraz sytuacji

ED: Poseł Grzegorz Płaczek z Konfederacji pyta burmistrza o konflikt między AKS 1947 Busko-Zdrój a BOSiR. – Żadnego pisma nie otrzymałem – odpowiada włodarz

🟥 Łukasz Nowak: Skarga do Rady Miejskiej na działalność Burmistrza w przedmiocie wandalizmu jakim jest w mojej ocenie prawdziwa rzeź drzew, jakiej „pan UMiG” pod Szydłowskim i Wieczorkiem dopuścił się przy okazji przebudowy ul. Rehabilitacyjnej [FOTO]

Skończony Małpiak i lasek przy Topolowej też…

nm: Drzewa skazane na śmierć? Kontrowersje wokół parku linowego w Busku-Zdroju [ZDJĘCIA]

🟥 Niepokojąca ekspertyza dendrologów na temat drzew w „Małpim Gaju”. Czy Park Linowy pójdzie do rozbiórki? Burmistrz czeka na opinię wykonawcy [FOTOGALERIA]

🟥 Komentarze: Mieszkańcy oś. Górka Rehabilitacyjna do Burmistrza MiG Busko Zdrój w sprawie przebudowy ul. Rehabilitacyjnej [FOTO]

🟥 Komentarze: „80 milionów będzie wydane na koncepcje poprzedników już klamka zapadła. To nic że świat się zmienił, zagrożenia i podatności też są inne u granic wojna i można by je wydać z ich uwzględnieniem, to za trudne wymagało by samodzielności, kreatywności i odwagi ale jeszcze nie opisane przez rząd więc nie robimy nic.”

Franciszek Rusak: Rewitalizacyjny walec – Czuj, stary pies szczeka!

Kalendarium: 2 czerwca 1979 rozpoczęła się pierwsza pielgrzymka Jana Pawła II do Polski. „Niech zstąpi Duch Twój! Niech zstąpi Duch Twój! I odnowi oblicze ziemi. Tej Ziemi!”

TVN: 🟥 ,,Zastraszyć dziennikarza”. Superwizjer – Lokalne media. Cena niezależności

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna.

88 odpowiedzi na “🟥 Łukasz Nowak: Czy dla Jerzego CZYŚCICIELA Szydłowskiego mieszkańcy są śmieciami? Bulwersująca wypowiedź burmistrza na XIX Radzie Miejskiej ♦ JKR: „Cudze chwalicie, Swego nie znacie, Sami nie wiecie, Co posiadacie”…”

  1. PKS Busko-Zdrój... cz. 1 - Do P. Łukasza Nowaka i nie tylko... pisze:

    Dogorywający buski PKS, rok 2012. Przytaczam NA PRAWIE CYTATU artykuł na ten temat oraz komentarz pod nim widniejący… (PS. Wszystko mam poscreenowane)

    „PKS BUSKO-ZDRÓJ INWESTUJE, A JEDNOCZEŚNIE ZWALNIA.”

    źródło: busko.com.pl

    -„abe (2012-02-21 09:17:59 / host: ***48.67.64)

    ludzie o czym ten człowiek mówi, firme doprowadził do ogromnego kilkumilionowego zadłużenia. Te „komfortowe” pojazdy to kilkunastoletnie autobusy kursujące do Szańca, Kotlic i innych wiosek. Znacząca poprawa to by była jak by wywalił to towarzystwo wzajemnej adoracji z tej firmy a więc: Prezes Stanisław P. Nastepny Prezes NSZZ Tomasz M. Radna Justyna N i niejaka Teresa Ł.”

  2. PKS Busko-Zdrój... cz. 2 - Do P. Łukasza Nowaka i nie tylko... pisze:

    Dogorywający buski PKS, rok 2011. Przytaczam NA PRAWIE CYTATU artykuł na ten temat oraz komentarze pod nim widniejące… (PS. Wszystko mam poscreenowane)

    „NIE MA CHĘTNYCH NA ZAKUP ŚWIĘTOKRZYSKICH PKS-ÓW. INWESTORZY WYCOFALI SIĘ Z PRZETARGU.”

    źródło: busko.com.pl

    „-tylko w POlsce takie cosik (2011-08-05 21:34:53)

    jechalem swoim samochodem w piątek kolo 17 do kielc na zakupy i jechal bus byl caly przepelniony a za jakies kilkanaście minut minąl mnie pks buski i wiecie co ……….jechalo nim kilka osob a przeciez bilet w tej samej cenie ALE TEN GŁUPI NARÓD WCIĄŻ MA UŁANSKIE NAWYKI WOLI JECHAĆ W ŚĆISKU NIZ POCZEKAC NA WYGODNIEJSZY SRODEK TRANSPORTU ZA TE SAMA KASE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TYLE POWIEM GLUPIE POLAKI BEDZIECIE ZALOWAC ZE NIE MA PKSÓW”

    „- (2011-08-05 15:04:53)

    PKS wkrótce padnie,ludzie pójdą na bruk,syndyk wyprzeda co zostanie,zniknie konkurencja dla busów ku uciesze ich właścicieli a uderzy to w pasażerów bo bilety pójdą w górę. Potem na placu po PKSie powstanie kolejny market (czytaj:obóz pracy)…Ku chwale ojczyzny!”

  3. Tu linki do w/w artykułów pisze:

    PKS Busko-Zdrój… cz. 1

    busko.com.pl/_news.php?id=11304&page=25

    PKS Busko-Zdrój… cz. 2

    busko.com.pl/nie-ma-chetnych-na-zakup-swietokrzyskich-pks-ow-inwestorzy-wycofali-sie-z-przetargu,,2,1,1,10041,n.html

  4. Jak rozkradziono Polskę w latach 90. Balcerowicz I inni złotouści pisze:

    https://youtube.com/watch?v=-Exw0IQRjyI&si=HHb4z6rg_bqgwqjZ

  5. Brawo Jerzyk: W Sandomierzu powstanie budynek, który będzie służył jako miejsce schronienia dla ludności, w razie wystąpienia niebezpieczeństwa. A W BUSKU OGRODY DESZCZOWE I ŚCIEŻKA ROWEROWA DO SOLCA... pisze:

    W Sandomierzu powstanie budynek, który będzie służył jako miejsce schronienia dla ludności, w razie wystąpienia niebezpieczeństwa. A W BUSKU OGRODY DESZCZOWE I ŚCIEŻKA ROWEROWA DO SOLCA…
    https://radiokielce.pl/1343743/w-sandomierzu-powstanie-miejsce-schronienia-dla-ludnosci/

  6. Walter pisze:

    Jak znam życie, to za takie coś w Chinach na Balcerowiczu i jemu podobnych wykonano by wyrok śmierci.

  7. Chłopski rozum do: Czy to prawda że 1 października 2025 o 22:04 pisze:

    Napisałeś: ”jest miasteczko ponad rzeczką, sympatyczne dość miasteczko, w którym ponoć pewien ważny urząd sprawuje pewien oszust wyborczy. Delikwent podobno nie dotrzymał wielu składanych w kampanii wyborczej obietnic wyborczych. Skoro nie dotrzymał tego co obiecał to znaczy ,że to jest oszust, który oszukał Wyborców, którzy uwierzyli, że spełni to co obiecuje w kampanii wyborczej i zagłosowali na niego.”

    Można więc stwierdzić, że podczas tych wyborów, podobnie jak podczas poprzednich mieszkańcy bardziej kierują się obietnicami niźli analizą dotychczasowych działań i czynów kandydatów startujących w wyborach. To tak jakby pracodawca na rozmowie kwalifikacyjnej z ubiegającym się o pracę kierował się jego słowami i obietnicami a nie patrzył w CV, świadectwa z poprzedniej pracy i inne dokumenty poświadczające jego rzeczywiste dokonania.

    Tymczasem w Biblii już dwa tysiące lat temu napisano (Ewangelia wg św. Mateusza 7,16-20): ”Poznacie ich po ich owocach. Czy zbiera się winogrona z ciernia, albo z ostu figi?
    Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, a złe drzewo wydaje złe owoce.
    Nie może dobre drzewo wydać złych owoców ani złe drzewo wydać dobrych owoców.
    Każde drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, będzie wycięte i w ogień wrzucone.
    A więc: poznacie ich po ich owocach.”

    Skróconą pochodną tych słów jest przysłowie „Po owocach ich poznacie”. Oznacza, że
    ludzi należy oceniać po ich czynach, a nie po słowach czy obietnicach. Że prawdziwą naturę człowieka i jego intencje można poznać po wynikach jego działalności

  8. Profesor historii podpisuje się pod słowami Grzegorza Brauna o komorach gazowych. Jak to?! pisze:

    https://www.facebook.com/share/v/16D1T7Nrpm/

  9. Klementyna pisze:

    Czy Pan Nowak w końcu mógłby przedstawić jakieś świadectwo pracy z przepracowanego chociaż BODAJ jeden dzień dla przyczynienia się włożenia chociaż paru złotych do budżetu państwa, z którego ciągnie grube środki co miesiąc na utrzymanie się?

    Sikora był Zły, Maroński był Zły, Kania była Zła, Wieczorek jest Zły, Kaczocha jest Zły, Szydłowski jest Zły. Wszyscy źli, Nowak dobry.

    Weź się człowieku do roboty. Jesteś zdrowy fizycznie, czas wziąć się do uczciwiej pracy. Zarobić na to godne życie, które ciągle Ci ciąży. Łapska ciągle wyciągane do MGOPS. Koleje, pociągi, przystanki itp. Skąd na to jest czas pytam????

    Człowiek pracuje po 8 godzin, później dom, rodzina. Gdzie mi w głowie narzekanie?!
    Chcę żeby mi było lepiej, to po tych 8 godzinach idę jeszcze na 4.

    Weź się do roboty Panie Nowak, a nie spaceruj jak kuracjusz od Kauflanda po Górkę w klapkach w mrozie, to nie jest normalne!!!

  10. do powyżej pisze:

    No właśnie, bo ty jak typowy Polak, tylko ROBOTA. A co poza tym? Jakieś inne cele w życiu masz poza „piniendzmi”, materializmem i prywatą? Jakieś sprawy wyższego rzędu, czy tylko jak zwierzątko spać, zjeść, wydalić z siebie i ROBIĆ jak koń w kieracie czy wół roboczy? Tacyście wszyscy mUndrzy, a potem wybieracie jednych i tych samych polityków do władz różnych szczebli, którzy od lat niszczą nasz kraj. Ile oni za to biorą pieniędzy? Ile afer, korupcji i przekrętów z ich udziałem się odbywa to ci nie przeszkdza, ale Pan Nowak ci przeszkadza? Obłuda, fałsz i hipokryzja w najczystszej postaci. Pan Nowak ma coś, czego zdecydowana większość Polaków nie ma – ma odwagę pod swoim imieniem i nazwiskiem napisać list do Redakcji, ma odwagć iść na Sesję RM, można się z nim zgadzać lub nie, ale gość ma odwagę mówić co myśli, czy się to komuś podoba czy nie.

  11. do powyżej - C.D. pisze:

    A i jeszcze jedno:
    „Łapska ciągle wyciągane do MGOPS”
    Do MGOPS-u to bardzo często łapska wyciągają ci „biedni” Polacy katolicy, do kościółka uczęszczający, którzy za granicą pracują, na czarno pracują, ale dochód mały, bo na KRUS-e jest biedaczek, kawałeczek pola ma i z tego maleńki dochód się oblicza, a jaki ma samochód, dom, ubrania markowe, to widać, i tacy „biedni” Polacy katolicy pierwsi swoje łapska wyciągają do MGOPS-u po wszelkie zapomogi, dotacje, bony. Zamiast Panem Nowakiem, skromnie żyjącym człowiekiem, bo to widać po nim, zajmij się lepiej tymi „biednymi” co fura i dom wypasiony, ale łapska pierwsi do MGOPS-u wyciągają.

  12. Budka Suflera do : Klementyna 2 października 2025 o 23:33 pisze:

    ”Czy Pan Nowak w końcu mógłby przedstawić jakieś świadectwo pracy z przepracowanego chociaż BODAJ jeden dzień dla przyczynienia się włożenia chociaż paru złotych do budżetu państwa, z którego ciągnie grube środki co miesiąc na utrzymanie się? ”

    Szanowna Klementyno, żeby ”przedstawić jakieś świadectwo pracy z przepracowanego chociaż BODAJ jeden dzień dla przyczynienia się włożenia chociaż paru złotych do budżetu państwa” trzeba najpierw zostać zatrudnionym. Sama zapewne wiesz, że bez oficjalnego zatrudnienia nie ma możliwości uzyskania świadectwa pracy. Ci co zatrudniają na czarno świadectwa pracy nie wystawiają. To po pierwsze.

    Po drugie, tak jak do tanga trzeba dwojga, tak do tego by zostać zatrudnionym potrzebna jest wola dwóch stron, chęć podjęcia pracy przez potencjalnego pracownika i oczywiście chęć zatrudnienia zgłaszającego się do pracy przez pracodawcę.

    W związku z powyższym polecam Klementynie zapoznać się z artykułem pana Łukasza Nowaka ”Łukasz Nowak: „Nabór na biletera do BSCK pod Wiśniewską. Historia prawdziwa.”” zamieszczonym na tym portalu pod linkiem : https://infobusko.pl/lukasz-nowak-nabor-na-biletera-do-bsck-pod-wisniewska-historia-prawdziwa/. Pan Nowak opisuje w nim jak to swego czasu miał szczere chęci i wymagane predyspozycje by zatrudnić się jako bileter w BSCK. Pisze, że mimo iż spełnił wszystkie wymagania stawiane kandydatowi na biletera wyszczególnione w ogłoszeniu, to i tak nie został zatrudniony przez ówczesną dyrektorkę Wiśniewską.

    Gdy ukazało się ogłoszenie „Dyrektor Buskiego Samorządowego Centrum Kultury w Busku-Zdroju informuje, iż nabór na wolne stanowisko KASJER w Buskim Samorządowym Centrum Kultury w Busku – Zdroju, al. Mickiewicza 22, 28-100 Busko – Zdrój został unieważniony albowiem kandydaci, którzy spełnili warunki formalne i merytoryczne zawarte w ogłoszeniu o naborze zrezygnowali z podjęcia zatrudnienia.”

    W związku z tym ogłoszeniem pan Nowak poszedł do Wiśniewskiej i powiedział, że to jakieś nieporozumienie, bo on wymagania także spełniał, a nikt z nim się nie kontaktował. Na to Wiśniewska jakoby odparła, że ona by sobie życzyła, by kasjer miał wykształcenie ekonomiczne. Takiego warunku w ogłoszeniu o naborze tymczasem nie było.

    Dodam, że pan Nowak z tego co mi wiadomo nie jest jedyną osobą, która nie tyle nie chce, co de facto nie może znaleźć oficjalnej pracy w Busku. Prawdopodobnie pan Nowak z racji tego co pan od lat mówi publicznie ma tak zwany ”wilczy bilet” i z tego powodu przypuszczam nikt nie chce go zatrudnić.

    Dlatego dla mnie Klementyny wzywanie do przedstawienia przez pana Nowaka jakiegoś świadectwa pracy z przepracowanego chociaż BODAJ jednego dnia podobne jest do wzywania go do dostarczenia świeżego bukietu kwiatów polnych w styczniu.

  13. do powyżej - C.D. pisze:

    ”Sikora był Zły, Maroński był Zły, Kania była Zła, Wieczorek jest Zły, Kaczocha jest Zły, Szydłowski jest Zły. Wszyscy źli, Nowak dobry. ” Za niedługo okaże się czy to twoje stwierdzenie nie jest prawdziwe w części ”Kania była Zła”. Słyszałem, że w Sądzie w Jędrzejowie rozpoczęła się rozprawa w sprawie nieprawidłowości które ponoć miały miejsce w MGOPS gdy jego dyrektorką była pani Kania.

  14. Laik pisze:

    A propo kaniowej to sprawa w sądzie to podobno też odnośnie mobbingu jaki prowadziła na pracownikach.

  15. Do Budki Suflera pisze:

    A co Wiśniewska miała jakiś obowiązek zatrudnić Nowaka czy co? Faktycznie, niedostanie pracy w BSCK to doskonały powód, żeby się obrazić na cały świat i postanowić już nigdy nie pracować.

  16. Pani Usterka ad: Sikora i Maroński do: Klementyna 2 października 2025 o 23:33 pisze:

    ” Sikora był Zły, Maroński był Zły, Kania była Zła, Wieczorek jest Zły, Kaczocha jest Zły, Szydłowski jest Zły. Wszyscy źli, Nowak dobry.”

    Posłuchaj Klementyna wypowiedzi Pana Burmistrza Szydłowskiego podczas czerwcowej Sesji RM, gdzie bardzo krytycznie wypowiadał się o działaniach i decyzjach poprzednika i jego zastepcy. Wytykał im m.in.błędy w działaniach związanych z Lotosem. A co najbardziej znamienne stwierdził oficjalnie, że nie zrobił audytu w UMIG gdyż skala nieprawidłowości, które zastał i stwierdził była tak duża, że musiałby ukarać lub chyba nawet zwolnić wielu urzędników. Tak jakoś się wyraził. O czym to świadczy? Ano wg mnie o tym, że zdaniem samego Burmistrza Szydłowskiego Sikora i jego zastępca Maroński nie byli dobrymi gospodarzami. Czy więc nie tylko Łukasz Nowak ale i sam Pan Burmistrz Szydłowski jest według ciebie malkontentem?

  17. klemens pisze:

    Panie Nowak, proszę o podanie chociaż jednego przykładu kiedy któraś z osób, które pan permanentnie obraża i lekceważy, skrzywdziła Pana. Podkreślam, Pana osobiście! Jeden przykład.

  18. Kmicic pisze:

    Właśnie o to chodzi by obywatele się kłócili o historię, zasługi i inne głupoty które nie mają żadnego znaczenia dla przyszłości naszych dzieci. Dziś funkcjonujemy w innej rzeczywistości a wy warczycie i szczekacie jak szczeniaki kto ważniejszy i czyja racja na wierzchu. Szkoda czasu na taką Dulszczyznę. Dyzma chociaż sobie dobrze żył korzystając z mądrości innych. Zjednoczmy się wokół naszego wspólnego bezpieczeństwa i spróbujmy zrobić coś więcej niż czekać na „rozwiązania systemowe” i jak pakować plecak ucieczkowy. Ogarnijcie się Pani Żurek, Pan Nowak, Burmistrz i inni to życie sami ich wyhodowaliśmy a są ważniejsze rzeczy które musimy zrobić z nimi albo bez nich. Obywatel dziś ma obowiązek znać procesy zarządzania kryzysowego i musi umieć identyfikować zagrożenia w codziennym życiu i powinien wiedzieć gdzie i komu je sygnalizować. Pozdrawiam

  19. Kmicic pisze:

    Do wyżej Powtarzam Właśnie o to chodzi by obywatele się kłócili o historię, zasługi i inne głupoty które nie mają żadnego znaczenia dla przyszłości naszych dzieci. Dziś funkcjonujemy w innej rzeczywistości a wy warczycie i szczekacie jak szczeniaki kto ważniejszy i czyja racja na wierzchu. Szkoda czasu na taką Dulszczyznę. Dyzma chociaż sobie dobrze żył korzystając z mądrości innych. Zjednoczmy się wokół naszego wspólnego bezpieczeństwa i spróbujmy zrobić coś więcej niż czekać na „rozwiązania systemowe” i jak pakować plecak ucieczkowy. Ogarnijcie się Pani Żurek, Pan Nowak, Burmistrz i inni to życie sami ich wyhodowaliśmy a są ważniejsze rzeczy które musimy zrobić z nimi albo bez nich. Obywatel dziś ma obowiązek znać procesy zarządzania kryzysowego i musi umieć identyfikować zagrożenia w codziennym życiu i powinien wiedzieć gdzie i komu je sygnalizować. Pozdrawiam

  20. Sceptyk pisze:

    Podziwiam mieszkańców Buska i czytelników portalu, że mają cierpliwość i ochotę poświęcać czas, uwagę takiemu osobnikowi znającemu się na wszystkim, mającemu na każdy temat coś do powiedzenia i do wszystkiego zastrzeżenia jak Łukasz Nowak. Skłaniam się do tego, aby przestać czytać publikowane tu wiadomości i pożegnać się z portalem.

    Panie Nowak – przedstaw się Pan wszystkim nie znającym Cię wreszcie. Co upoważnia Cię do krytykowania wszystkiego i wszystkich. Ujawnij swoje zalety. Jakie jest Twoje wykształcenie, historia pracy i zatrudnienia, osiągnięcia, z czego żyjesz i jakie są źródła Twoich dochodów, jakim majątkiem dysponujesz, co oprócz wypocin na każdy temat konstruktywnego proponujesz mieszkańcom Buska. Jaki jest Twój lepszy program, bo zakładam, że taki masz. Niedobrze mi się robi czytając kolejne paszkwile. Zostań Pan burmistrzem, dyrektorem czy kim tam chcesz jeśli tylko masz do tego kompetencje i ludzie Cię wybiorą lub ktoś powierzy Ci taką funkcję. Wnieś coś do społeczności poza pustym gadaniem w internetach.

  21. Mira do sceptyk pisze:

    W punkt!!

  22. Bułkę przez bibułke a banana w rękę do powyżej pisze:

    O jejku, jejku! Brakuje jeszcze tylko oskarżenia Nowaka o szerzenie mowy nienawiści!

  23. Łukasz Nowak do klemensa pisze:

    „(…) proszę o podanie chociaż jednego przykładu kiedy któraś z osób, które pan permanentnie obraża i lekceważy, skrzywdziła Pana (…)”

    Nikogo tu nie obrażam, więc nie wiem o kogo chodzi?

  24. Uważam, że: pisze:

    Kiedyś na tym portalu byli hejterzy atakujący innych tacy jak haHa i Ronaldinio. Prawdopodobnie była to nawet jedna i ta sama osoba. Potem ów hejter przyznał się w komentarzach, że jest informatykiem w pewnej hurtowni. Po wyborach samorządowych w 2018 roku zniknął, przynajmniej pod dotychczasowymi nickami. Potem był niejaki krecz. Tak na oko z rok temu, czyli chyba też po wyborach zniknął. Przypuszczam, że to była jedna i ta sama osoba.

    Teraz też jest tu albo ta sama osoba albo inna, taki dyżurny hejter, który hejtuje i atakuje tych, którzy w jakikolwiek sposób są krytyczni względem władzy. Tyle tylko, że ma nowy nick, lub pisze pod więcej niż jednym nickiem.

    Sceptyku (albo może Haha czy kreczu???) jak ci infobusko.pl nie pasuje, to nikt cię tu nie trzyma na siłę, nie musisz tu wchodzić, czytać, a tym bardziej jeszcze tracić swój cenny czas na pisanie komentarzy, no chyba, że to twoje zadanie…?

    Uważam, że Pana Nowaka hejtuje jedna, góra dwie osoby, zadaniowane do tego. Nie odnoszą się merytorycznie do argumentów Pana Nowaka, tylko atakują go personalnie i ciągle jednymi i tymi samymi żałosnymi tanimi chwytami w stylu gdzie pracuje, gdzie chodzi, jak jest ubrany, etc. Strasznie to słabe a zarazem demaskujące osobę piszącą. Widać to jak na dłoni…

  25. Uważam, że: pisze:

    Dodam jeszcze, że Pan Nowak wiele ważnych działań podejmuje. Dzięki niemu dowiedzieliśmy się na przykład, że tężnia generuje pół miliona straty co roku. Pan Nowak jest solą w oku pewnych osób, bo mówi głośno to, co wielu ludzi mówi na Busku po cichu. Ja dość dużo z ludźmi rozmawiam i jakoś nie słyszałem nigdy hejtów na Pana Nowaka, a wprost przeciwnie, wiele osób również ma liczne zastrzeżenia do władz.

  26. Prawda w oczy kole pisze:

    Jeśli Pan Łukasz Nowak rzeczywiście głosi nieprawdę, jeśli rzeczywiście kogoś obraża, to dlaczego nikt go nie pozywa do Sądu, tak jak to kilka lat temu zrobił względem Redaktora Kruka Burmistrz Sikora z Przewodniczącym Rady Miejskiej Burchanem.

  27. klemens do Łukasza Nowaka pisze:

    Widzę, że nie ma Pan świadomości, że kogoś obraża. No cóż w takim razie daremne moje pisanie i strata czasu. Może ktoś inny pomoże Panu to zrozumieć.

  28. Do „Uważam, że” i „Prawda w oczy kole” pisze:

    Oj słabło, słabo. 🙂 Chyba trafiłem, skoro wywołałem taki jazgot i domysły kim jestem, na czyje rzekomo zlecenie działam i jaki cel mi przyświeca. Argumentów brak, tylko urojenia i insynuacje (ktoś, komuś coś, z kimś, o czymś, dla kogoś itp. itd. 🙂). Żenujące……Nie interesuje mnie, co myśli ewidentnie zdenerwowany (pytanie czemu?) „Uważam, że”.

    Ponawiam prośbę do Pana Łukasza Nowaka – napisz Pan coś o sobie, przedstaw się tym, którzy Cię nie znają. Może to temat na kolejny „List do redakcji”. No chyba, że istnieją powody, że nie chcesz Pan tego zrobić i masz coś do ukrycia? Czy taka prośba do osoby aspirującej do bycia trybunem ludowym, arbitrem elegantiarum, sumieniem innych, publicznie wyrażającym swoje opinie i zarzuty, to coś dziwnego i niestosownego?

    A a propos sądu posłużę się przysłowiem: nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka…….

    No i dziękuję za rady – będę robił co chce, czytał co chcę i pisał co chcę tak jak to czyni zapewne Pan Łukasz Nowak i Ty, drogi „ Uważam, że”

    Nie zamierzam też więcej czasu poświęcać Panu Łukaszowi Nowakowi i wdawać się dalszą dyskusję. Brak odpowiedzi na moje pytania uznam za potwierdzenie faktu, że Pan Łukasz Nowak ma coś do ukrycia i powody dla, których nie chce się jako autor wielu enuncjacji czytelnikom przedstawić i zaprezentować.

    Pozdrawiam serdecznie życząc wszystkim czytelnikom udanej niedzieli.

  29. Przepraszam za niedopatrzenie- Sceptyk pisze:

    Autor powyższego komentarza – Sceptyk

  30. Do Sceptyka pisze:

    Ponawiam prośbę do Pana Sceptyka – napisz Pan coś o sobie, przedstaw się tym, którzy Cię nie znają. No chyba, że istnieją powody, że nie chcesz Pan tego zrobić i masz coś do ukrycia?

    Brak odpowiedzi na moje pytania uznam za potwierdzenie faktu, że Pan Sceptyk ma coś do ukrycia i powody dla, których nie chce się jako autor wielu enuncjacji i komentarzy czytelnikom przedstawić i zaprezentować.

  31. Buskowianin pisze:

    Sceptyk pisze:

    Podziwiam mieszkańców Buska i czytelników portalu, że mają cierpliwość i ochotę poświęcać czas, uwagę takiemu osobnikowi (…) jak Łukasz Nowak.”

    A tymczasem to Sceptyk pisze obszerne komentarze, jeden za drugim, i poświęca czas Nowakowi.

    Następnie Sceptyk pisze:

    „Skłaniam się do tego, aby przestać czytać publikowane tu wiadomości i pożegnać się z portalem.”

    Na co ktoś Sceptykowi napisał:

    „Sceptyku (…) jak ci infobusko.pl nie pasuje, to nikt cię tu nie trzyma na siłę, nie musisz tu wchodzić, czytać, a tym bardziej jeszcze tracić swój cenny czas na pisanie komentarzy.”

    Na to Sceptyk odpowiedział:

    „No i dziękuję za rady – będę robił co chce, czytał co chcę i pisał co chcę tak jak to czyni zapewne Pan Łukasz Nowak i Ty, drogi „ Uważam, że””

    Następnie nieco dalej stwierdza:

    „Nie zamierzam też więcej czasu poświęcać Panu Łukaszowi Nowakowi i wdawać się dalszą dyskusję.”

    Oto cały Sceptyk, raz w lewo, raz w prawo, raz do przodu, raz do tyłu. Treści i przekaz sam w sobie sprzeczny jak w mediach głównego ścieku, robiących ludziom wodę z mózgu, albo jak w wypowiedziach polityków, gdzie brak logiki i pełno sprzeczności.

    O co Ci chłopie chodzi? Odnieś się merytorycznie i na argumenty do meritum sprawy – zgadzam się z tym, nie zgadzam się z tym, moim zdaniem, w mojej opinii itd., i uzasadnij swoje poglądy, a Tyś się uczepił personalnie osoby Nowaka jakbyś miał jakąś obsesję na jego punkcie.

    Jeśli ktoś, zamiast dyskutować merytorycznie o poglądach danej osoby, atakuje osobę wypowiadającą te poglądy, to o czym to świadczy?

  32. Do Prawda w oczy kole 4 PAŹDZIERNIKA 2025 O 19:12 pisze:

    Zapomniałeś dodać, że obaj panowie przegrali, a p. Kruk wygrał.

  33. Sceptyk do adwersarzy pisze:

    Czytając powyższe upewniam się, że trafiłem. Potwierdzacie tylko, że są powody, dla których osoba Pana Nowaka ma być nietykalna. Na innych można wylewać wiadra pomyj, z Panem Nowakiem można się tylko zgadzać i się nim zachwycać.

    Ale faktycznie dość tego. Mój czas jest zbyt cenny, żebym poświęcał go na komentowanie tego typu niskich lotów treści.

    Czytelnikom życzę miłej niedzieli.

  34. Do Do „Uważam, że” i „Prawda w oczy kole pisze:

    Co tam synuś czy córcia który broni swojej posadki w urzędzie lub przetargów które wygrywa a bez mamusi i tatusia to by zdechł jak pies. Pan Łukasz Nowak pisze głośno to o czym ludzie boją się powiedzieć napisać pod swoim nazwiskiem, a skoro pan/pani ma odwagę krytykować człowieka który obnaża władzę i pokazuje jej głupotę to przedstaw się ktosiu a nie trolujesz

  35. Prof. Miodzio do: Do Prawda w oczy kole 5 października 2025 o 01:41 pisze:

    ”Zapomniałeś dodać, że obaj panowie przegrali, a p. Kruk wygrał.” Szanowny Komentatorze z całym szacunkiem, ale nazywanie tych dwóch osób, Sikory i Burchana, ”panami” wg mnie jest dużym nadużyciem terminu Pan. W szczególności tego drugiego, Roberta Burchana, który jak informował Redaktor Kruk w swoim wystąpieniu podczas Debaty Wyborczej w BSCK 26 marca 2024 r. mimo iż przegrał to nie zwrócił Redaktorowi Krukowi połowy kosztów poniesionych przez niego kosztów w związku ze sprawą. Pamiętam, że Redaktor powiedział, że burmistrz Waldemar Sikora zwrócił mu połowę kosztów, a Burchan drugiej połowy nie zwrócił.

  36. Kmicic pisze:

    No i kto ważniejszy ble ble ble, Karawana idzie dalej psy poszczekały a garaż piętrowy w górę rośnie (może trzeba było w dół były by ukrycia), ochrona iobrona cywilna nie istnieje. Pisarze nie czujecie że gra toczy się o nasze być lub nie.Każdy ma swoją prawdę objawioną i w nią „wierzy” i niech tak zostanie. Myślmy o przyszłości będzie ciężko, tym którzy zostaną z ręką w nocniku. Krtyzy wymaga innych działań niż czasy prosperity które właśnie mijają.

  37. W gminie Kleszczów ma ruszyć budowa fabryki, w której będą produkowane elektryczne samochody dostawcze. Inwestycja stworzy aż półtora tysiąca miejsc pracy. A W BUSKU ????!!!! pisze:

    W gminie Kleszczów ma ruszyć budowa fabryki, w której będą produkowane elektryczne samochody dostawcze. Inwestycja stworzy aż półtora tysiąca miejsc pracy. A W BUSKU ????!!!!

    https://ddbelchatow.pl/rozmaitosci/ogromna-inwestycja-w-najbogatszej-gminie-w-polsce-powstanie-poltora-tysiaca-miejsc-pracy/LbhDQEW4SMeuyEXJXJDY

    W BUSKU Pan UMIG jakby nie był zupełnie zainteresowany przyciąganiem przedsiębiorców i tworzeniem przez nich nowych miejsc pracy. Ja nie słyszałem ani razu od burmistrza Szydłowskiego takich deklaracji. Maroński tak, podczas debaty wyborczej zapowiadał powstanie nowego zakładu pracy na terenie gminy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Masz pytania? Napisz do nas: redakcja@infobusko.pl