W Gminie Stopnica burmistrz i radni obniżyli podatki - a w Busku? - Internetowy Portal Informacyjny Mieszkańców Miasta i Gminy Busko-Zdrój

W Gminie Stopnica burmistrz i radni obniżyli podatki – a w Busku?

10 grudnia 2019 | umig.stopnica.pl 9.12.2019 / Jarosław Kruk 10.12.2019 | | 54 komentarze

Na wniosek Burmistrza, Rada Miejska w Stopnicy, mając na celu dobro mieszkańców Gminy, obniżyła stawki podatków oraz ustanowiła dopłaty do taryfy za ścieki na 2020 rok. Górne stawki podatków ustalone przez Ministra Finansów na 2020 rok zostały obniżone – informuje e-strona umig.stopnica.pl

 

Cenę żyta do celów wymiaru podatku rolnego zmniejszono z kwoty 58,46 zł do kwoty 45 zł za 1 kwintal, tak więc stawka podatku za 1 ha przeliczeniowy obniżona została z poziomu 146,15 zł do kwoty 112,50 zł. W budżetach gospodarstw rolnych pozostanie ponad 290 000 zł

Z podatku od nieruchomości całkowicie zwolniono budynki mieszkalne, co pozwoli zaoszczędzić mieszkańcom 180 000 zł, a stawki podatku od gruntów nimi zabudowanych obniżono o 40 % (z 0,50 zł do 0,30 zł za m2), oszczędność dla mieszkańców 160 000 zł.

Skutki obniżeń podatków związanych z działalnością gospodarczą, w tym podatków od środków transportowych sięgają blisko 90 000 zł (obniżenie stawek podatkowych ustalonych przez Ministra Finansów).

Za 1 mdostarczonej wody ustalono opłatę w kwocie 2,80 zł + 8 % VAT.

Za odbiór 1 m3 ścieków taryfę 8,04 zł + 8 % VAT, obniżono do kwoty 2,80 zł + 8 % VAT. Opłaty za ścieki komunalne będą niższe o ok. 600 000 zł.

Zastosowane obniżenie górnych stawek podatków i opłat lokalnych powoduje, iż ponad 1,3 mln złotych pozostanie w kieszeniach mieszkańców.

źródło: umig.stopnica.pl

 

4  Echo Dnia [9.12.2019]: – W poniedziałek na sesji Rady Miejskiej w Stopnicy obniżono podatki. Ustalono też stawki za wodę i ścieki (ZAPIS TRANSMISJI)

4  Echo Dnia [10.12.2019]: – Od grudnia nowe ceny za śmieci w gminie Tuczępy. Za segregowane mieszkańcy zapłacą 6 lub 7 złotych, a za niesegregowane – 21 złotych

grafika tytułowa: Bastian’; Wikipedia / NBP


Jarosław Kruk: Da się? da się.
Jak widać w Stopnicy’ , mieście, które leży opodal Buska-Zdroju, onegdaj było miastem królewskim Korony Królestwa Polskiego’  i przez długie lata było ośrodkiem wyższej rangi niż miasto ze słońcem/monstrancją w herbie’ – Busko administracyjnie usytuowane było w powiecie stopnickim’ – władze samorządowe  wspak ogólnej tendencji obniżyły podatki. Okazuje się, że tamtejsi radni nie są bezradni.

Przez miasto przepływa rzeczka Stopniczanka. Ciekawe czy woda w tamtejszych kranach jest z niej czerpana, bo jeśli tak to może warto by ją butelkować i serwować w buskim ratuszu?

 

◙ Podobne informacje:

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna.

54 odpowiedzi na “W Gminie Stopnica burmistrz i radni obniżyli podatki – a w Busku?”

  1. Kiedy dosięgnie Polskę kryzys? pisze:

    Po latach prosperity zawsze przychodzi spowolnienie, czasem kryzys, bywa że zdarza się krach.
    Kiedy dosięgnie Polskę kryzys analizuje Tomasz Wroblewski https://www.youtube.com/watch?v=WwC737V10cE&app=desktop

  2. Rafał pisze:

    A w Busku to się tak nie da, bo dziura w budżecie, inwestycje, kredyt, a z pustego to i sam Salomon nie naleje ?

  3. do Rafał pisze:

    z pustego Salomon nie naleje, ale święty Mikołaj z Widuchowej może jednak da radę?

  4. W 2020 roku podatki w Ostrowcu Św. nie wzrosną. Uchwały o tym, by nie podnosić stawek zaaprobowali jednogłośnie wszyscy radni miejscy. pisze:

    Zamrożone podatki w Ostrowcu przyciągną inwestorów?

    Czytaj na http://www.radio.kielce.pl/pl/post-96124

  5. W 2020 roku podatki w Ostrowcu Św. nie wzrosną. Uchwały o tym, by nie podnosić stawek zaaprobowali jednogłośnie wszyscy radni miejscy. pisze:

    „- Nierozsądne byłoby podnoszenie podatków, które zniechęciłyby do prowadzenia inwestycji – mówi Dariusz Kaszuba.”

    Władze Buska jak widzimy robią na odwrót, czyli podnoszą podatki…

  6. Roman pisze:

    Nie byłoby inwestycji potrzebnych miastu jak kobiecie lekkich obyczajów majtki to byłyby pieniądze w kasie i nie trzeba by wydzierac ludziom kasy z kieszeni!!! Teraz to niech se Ci co wymyślili te cuda i je zatwierdzili niech sami za nie zapłacą a nie zdzieraja z nas!!!

  7. Ktoś pisze:

    Panie Kruk oto wpis jednego z radnych, jak to się ma do informacji zamieszczonej przez Pana? Czemu wprowadza Pan czytelników w błąd?

    SKANDAL W GMINIE STOPNICA !!!
    PRAKTYCZNIE WSZYSTKIE PODATKI W GORĘ
    JEDEN PODATEK REKORDZISTA 1150% !!!

    Witam państwa.
    Dzisiaj odbyła sie sesja Rady Miejskiej w Stopnicy i pojawił sie również artykuł na stronie naszej gminy w którym to została zaciemniona prawda. A prawda jest taka ze w roku 2020 praktycznie za wszystko zaplacimy wyższy podatek niz w roku 2019 a gmina Stoonica twierdzi inaczej.

    Bardzo prosze o udostępnianie tego posta bo jest informacja publiczna jak „Nasza władza” oszukuje mieszkańcow gminy i wyzyskuje ich ogromnymi podatkami.
    W czerwonych tabelkach procent o ile podniesiono podatki.

    Na „usprawiedliwienie” jeden podatek zostal obnizony o 2.5% oraz jeden sie nie zmienił reszta WZROST 🙁 🙁 🙁

    Najwazniejszy podatek od gruntów wzrósł o 12.5% (z 40zl za 1q na 45zl za 1q)

    Podatek od budynkow dla firm WZROSŁ 27,77% (z 18zl/m2 na 23zl/m2)

    Polecam uwadze tabelki z podatkami.
    W komentarzach link do posta ze strony gminy.

    Natomiast jesli chodzi o wodę i scieki to woda zostala w tej samej cenie a scieki potaniały okolo 2%

  8. Beka z debili pisze:

    Na nic ta propaganda pana redaktora i innych swirow ludzie w to nie wierzą

  9. Stopniczanin pisze:

    Czy Pan redaktor Jaroslaw Kruk wprowadza czytelnikow w błąd celowo czy naprawde jest Pan nieswiadomy prawdy?
    Moze ktos ma wode z mózgu zrobioną ale nie Stopniczanie !

  10. Oburzona pisze:

    Jakie obnizki???
    Jak mozna ludziom takie kity wciskac?!?
    Przeciez wszyscy wiedza jak absurdalnie wzrosly podatki w Stopnicy.

  11. redakcja pisze:

    Jarosław Kruk do Stopniczanin i Oburzona: Szanowni internauci, informacja „W Gminie Stopnica burmistrz i radni obniżyli podatki” pochodzi, jak wydawało mi się, że wystarczająco wyraźnie zaznaczyłem i podlinkowałem (na początku.. informuje e-strona umig.stopnica.pl; i na końcu źródło: umig.stopnica.pl) , z oficjalnego portalu URZĘDU MIASTA i GMINY w STOPNICY : http://umig.stopnica.pl/

    Niemal identyczna informacja znajduje się na stronie Echa Dnia, do której również podałem link: Echo Dnia [9.12.2019]: – W poniedziałek na sesji Rady Miejskiej w Stopnicy obniżono podatki. Ustalono też stawki za wodę i ścieki (ZAPIS TRANSMISJI) : https://echodnia.eu/swietokrzyskie/w-poniedzialek-na-sesji-rady-miejskiej-w-stopnicy-obnizono-podatki-ustalono-tez-stawki-za-wode-i-scieki-zapis-transmisji/ar/c1-14643769

    Uznałem zatem, że jest prawdziwa i zacytowałem ją na infobusko.pl jako swego rodzaju komentarz do faktu podnoszenia podatków w Busku-Zdroju. Że działając w tej samej przestrzeni prawno-administracyjnej samorządy nie muszą podnosić podatków pokazuje wpisany powyżej o 14:38 komentarz: W 2020 roku podatki w Ostrowcu Św. nie wzrosną. Uchwały o tym, by nie podnosić stawek zaaprobowali jednogłośnie wszyscy radni miejscy.

    Ja na temat podatków w Stopnicy póki co nie mam niestety żadnej wiedzy – trudno jest mi śledzić i analizować wszystkie informacje, które się pojawiają. Zabazowałem na wydawałoby się wiarygodnych źródłach.

    Zatem jeśli ktoś jest winny dezinformacji to w pierwszej kolejności UMiG Stopnica, później Echo Dnia – z racji pozycji na rynku informacyjnym, a ewentualnie, w następnej kolejności ja i infobusko.pl.

    Jeśli jest inaczej niż podał UMiG Stopnica – co sądząc po Państwa i innych reakcji jest możliwe – proszę przesłać mi na redakcja@infobusko.pl swoje stanowisko w tej sprawie z podaniem jej autora i kontaktu dla weryfikacji – obiecuję, że je opublikuję, jeśli potrzeba z zachowaniem anonimowości oczywiście.

  12. redakcja pisze:

    Jarosław Kruk/infobusko.pl do Ktoś: – „Panie Kruk oto wpis jednego z radnych, jak to się ma do informacji zamieszczonej przez Pana? Czemu wprowadza Pan czytelników w błąd?” – Szanowny internauto Ktoś: część wyjaśnienia na pana pytania zawarłem powyżej w odpowiedzi dla Oburzona i Stopniczanin.

    Informuję, ze zapoznałem się z informacjami podanymi przez pana Michała Segdę w komentarzach pod przedmiotowym wpisem na fb’profilu infobusko.pl. Wyglądają ciekawie, ale szczerze przyznam, że nie czuję się kompetentny do osądzania po czyjej stronie jest racja – czy rację ma pan Segda czy UMiG Stopnica. Wydaje mi się, że są właściwsze osoby i organy do sprawdzenia zagadnienia i wydania orzeczenia.

    Jak sprawdziłem w internecie i na facebooku, pan Michał Segda, którego do dzisiaj nie znałem, w istocie jest radnym w mieście królewskim Korony Królestwa Polskiego. Jest młodym człowiekiem, (urodzony 6 grudnia 1985 – kilka dni temu – pozdrawiam szczerze, życząc zdrowia i wytrwałości w pracy na rzecz swojej Małej Ojczyzny!), bodaj rok starszym od niepokornego buskiego radnego Łukasza Szumilasa i zapewne dlatego ma jak widać, podobne do niego szczere chęci w dążeniu, zakładam, do prawdy, prawa i sprawiedliwości. Życzę mu powodzenia i z góry uprzedzam, z własnego i innych osób doświadczenia, że jest to trudna, a bywa, że bardzo niebezpieczna droga.

    Myślę wszak, że lepszym miejscem niż w komentarzach na dzielenie się swoją wiedzą i spojrzeniem na różne sprawy dla pana radnego jest przestrzeń informacyjna infobusko.pl. Chętnie udzielę miejsca na tym infoserwisie. Jak widać w historii artykułów, kilka osób, z zachowaniem anonimowości przedstawiło swój punkt widzenia na infobusko.pl. Zachęcam i pana Michała.

    A co do prawdy/nieprawdy podanych przez UMiG Stopnica bardzo ważnych informacji to stwierdzę, że jeśli się okaże, że miejscowy urząd dopuścił się „kreatywnej księgowości” by wprowadzić w błąd to będzie to bardzo zły znak. Będzie to świadczyć, że Urząd powołany przecież do stania na straży prawa i sprawiedliwości dopuścił się naruszenia tych fundamentalnych zasad.

    To, że nie można dziś już wierzyć w wiele rzeczy, które pojawiają się w przestrzeni informacyjnej już wiem. Dawniej tego nie było, dziś niestety jest. Ale, że obywatel nie może wierzyć i polegać na informacjach podawanych oficjalnie przez Urząd to jest to coś nowego…
    Jeśli bowiem nie można wierzyć burmistrzowi Stopnicy i tamtejszemu UMiG’owi to znaczy , że należy rozważyć czy wierzyć burmistrzowi Buska-Zdroju i buskiemu magistratowi, a idąc dalej – urzędom szczebla wojewódzkiego i centralnego. Hm… to w co wierzyć?

    Pozostaje już chyba tylko wiara w Boga, dekalog i Biblię – te prawdy mimo upływu 2000 lat były i są prawdziwe.

  13. Hipokryzja tego żałosnego portaliku pisze:

    Redaktorku gadasz pierdoly ….
    Tak cały buski magistrat kłamie radny Szumilas jest niewinny
    A ja jestem prezesem banku spermy.
    Sprawdzaj na drugi raz informacje marny redaktorzyno A nie kopiuj wklej jak te wszystkie debilne komentarze antysikora wklejane przez troli świrusow na busko.com czy tu na ten śmieszny portal.

  14. Słychać wycie – znakomicie! pisze:

    Słychać wycie – znakomicie! Prawda w oczka koli i kogoś bardzo boli. To dobrze. Znaczy się, że portal porusza istotne tematy i dlatego są „ataki”. „Uderz w stół, a nożyce się odezwą”. Prawda przeszkadza i dlatego marzy się niektórym cenzura.
    Do tego, co ubliża innym robiąc to już po raz któryś. Jak ci nie odpowiada ten portal, to tu nie wchodź i nie obrażaj innych prostaku. Ubliżanie świadczy tylko i wyłącznie o tym, że jak komuś brakuje argumentów w dyskusji, to obraża innych.
    A pana Redaktora ostrzegam by bardzo uważał na siebie i życzę by nie spotkał jak we Wrocławiu Igor Stachowiak „elektryków” w mundurach, jak 21 latek z Konina „rewolwerowca” w mundurze czy jakiegoś innego np. „boa dusiciela”. Fachowcy dobrze wiedzą jak zdarzenie odpowiednio upozorować, to przyznał szczerze w telewizji Polsat News w programie „Skandaliści” 30.11.19 (https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-11-30/smierc-21-latka-w-koninie-ciarka-i-dziewulski-w-skandalistach/) stary wyga Dziewulski, przyznając, że sam ma krew na rękach i mówiąc, że funkcjonariusze dawniej miewali ze sobą na wszelki wypadek tzw czysty nóż, tak to chyba określił, mówiąc o nożu bez odcisków palców by w razie potrzeby podłożyć go i dostarczyć odpowiedni dowód dla ślepej temidy.

  15. Adam pisze:

    Przecież to u was słychać to wycie od października 2k18 ..to nie pasuje tamto nie pasuje

  16. Obiektywny pisze:

    Pan Radny, który pisze o skandalu, brał udział w głosowaniu nad trzema uchwałami dotyczącymi podatków i dwukrotnie zagłosował za przyjęciem takich stawek, a nie innych, był jedynie przeciwko uchwale w sprawie podatków od środków transportowych, a później wylewa gorzkie żale na facebooku. Podsumowując był za, a nawet przeciw, albo głosował ale się nie cieszył. Trzeba wiedzieć, że maksymalne poziomy podatków ustalane są przez ministra, a rada gminy może je obniżyć. Koniec i kropka.

  17. DO słychać wycie pisze:

    Człowieku co ty żresz zmień dilera xd
    Od razu mogłeś napisać że pana redaktora może chcieć zabić 20 morderców jak bezradnego Łukasza.
    ŁUKI PDW tylko nieschylaj się po mydło po 13tym jak trafisz na ZK..
    Czekam na proces jawny 🙂

  18. do kosina - komendanta buskiej policji pisze:

    Gdzie rzekome rany patality?

  19. Prawda w oczy koli i troli bardzo boli... pisze:

    Patrzcie, no patrzcie. Odezwali się mądrale. I co masz do powiedzenia poza ubliżaniem innym jeden z drugim? Jak się nie ma żadnych argumentów, to wtedy pozostaje tylko wyzywać innych. No cóż, to taki typowy objaw bezradności i bezsilności. Możesz sobie jeden z drugim jedynie pobluzgać i powyzywać innych. Tyle tylko możesz, tyle potrafisz i tyle znaczysz, co twoje prymitywne i wulgarne słownictwo. Sam dajesz świadectwo o sobie.

  20. Oto potatki w Busku... pisze:

    Takie mamy podatki w Busku-Zdroju w 2018 roku.

    Czy sprzyja to prowadzeniu działalności gospodarczej, powstawaniu nowych miejsc pracy, przeciwdziałaniu bezrobociu ? Pytanie retoryczne…

    Niektóre stawki podatków od środków transportu obowiązujące w 2018 roku:

    -od samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 9 ton i poniżej 12 ton: Warszawa – 986,00 zł, Busko Zdrój – 1280,00 zł

    -od ciągnika siodłowego lub balastowego przystosowanego do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów od 3,5 tony i poniżej 12 ton: Warszawa – 925,00 zł, Busko Zdrój – 1650,00 zł

    -od autobusów o ilości miejsc do siedzenia równej lub wyższej niż 30 miejsc:
    Warszawa – 1232,00zł,
    -od autobusów o ilości miejsc do siedzenia równej lub wyższej niż 22 miejsca: Busko Zdrój – 2050,00 zł

    -Niektóre stawki podatków od nieruchomości związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej obowiązujące w 2018 roku:

    -od gruntów: związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków:
    Warszawa – 0,91 zł od 1 m2 powierzchni, Busko Zdrój – 0,88 zł od 1 m2 powierzchni

    -od budynków lub ich części związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od budynków mieszkalnych lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej: Warszawa – 23,10 zł od 1 m2 powierzchni, Busko Zdrój – 22,20 zł od 1 m2 powierzchni.

  21. Niektóre stawki podatków od nieruchomości obowiązujące od 2020 roku: pisze:

    Jak widać, Busko nadal ma podatki porównywalne do Warszawy…

    -od gruntów: związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej:

    Warszawa – 0,95 zł od 1 m2 powierzchni, Busko Zdrój – 0,91 zł od 1 m2 powierzchni

    -od budynków lub ich części związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej:

    Warszawa – 23,90 zł od 1 m2 powierzchni, Busko Zdrój – 23,00zł od 1 m2 powierzchni

    -budynki i lokale mieszkalne:

    Warszawa – 0,81 zł od 1 m2 powierzchni, Busko Zdrój – 0,78 zł od 1 m2 powierzchni.

    https://dl.umig.busko.pl/projekty_uchwal/2019-11-28/2019_XVI_173.pdf

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-nowy-wiekszy-podatek-od-nieruchomosci-i-srodkow-transportowych-1701184

  22. https://echodnia.eu/swietokrzyskie/od-grudnia-nowe-ceny-za-smieci-w-gminie-tuczepy-za-segregowane-mieszkancy-zaplaca-6-lub-7-zlotych-a-za-niesegregowane-21-zlotych/ar/c1-14645321 pisze:

    ECHO DNIA: Tuczępy – ceny za śmieci:

    7 zł/osoby – segregowane
    6 zł/osoby – segregowane z kompostownikiem

    Dla porównania Busko:

    14,50 zł/osoby – segregowane
    10,50 zł/osoby – segregowane z kompostownikiem

    Co najciekawsze!!!

    Powyżej 5-u osób w gospodarstwie domowym, nie ważne czy 6 czy 7 czy 10 osób, stawka jest taka sama, jak dla 5-o osobowego gospodarstwa!!!

    NO I CO TERAZ POWIEDZĄ AGITATORZY I PROPAGANDZIŚCI, KTÓRZY MÓWILI, ŻE TO WINA RZĄDU, PIS-U, ŻE TO WINA OPŁATY DO URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO ITD.???

    CO, TUCZĘPY TO NIE W POLSCE LEŻĄ???

  23. Do powyżej pisze:

    Spójrz kretynie na Tuczępy A na Busko
    Przecie to wieś A Busko miasto.
    Na wsi cały czas są mniejsze podatki nic w mieście.

  24. Prawda w oczy koli i troli bardzo boli... pisze:

    Kretynem to ty jesteś debilu, a ubliżać to możesz swojej matce jak cie tak wychowała. Prawda zabolała jełopie?

  25. https://echodnia.eu/swietokrzyskie/ceny-smieci-we-wszystkich-gminach-powiatu-buskiego-jak-zmienily-sie-stawki-raport/ga/c1-14565491/zd/40027675 pisze:

    Pacanów – segregowane z kompostownikiem 6 zł/osoby

    Wiślica – segregowane z kompostownikiem 8 zł/osoby, bez kompost. 12 zł/osoby

    N.Korczyn – segregowane z kompostownikiem 8,50 zł/osoby, bez kompost. 11 zł/osoby

    Stopnica – segregowane 7 zł/osoby

    Solec Z. – segregowane z kompostownikiem 7,50 zł/osoby, bez kompost. 12 zł/osoby

    Gnojno – segregowane 9 zł/osoby

  26. Do powyżej pisze:

    Ryj wieśniaku wachaj krocze staremu

  27. Prawda boli... A kłamstwo ma zawsze krótkie nogi... pisze:

    Spadaj bucu na drzewo, buraku i chamie. Bo tym właśnie jesteś.

    Kłamiesz i dlatego prawda tak cie boli.

    Pacanów, Wiślica, Nowy Korczyn, Stopnica to według ciebie są wsie? To są MIASTA.
    I wszędzie śmieci tańsze niż w Busku, poza Wiślicą i Korczynem przy braku kompostownika.

    Kłamcie dalej propagandziści. Kompromitujecie się w każdym calu. Wasze kłamstwa są żałosne, prostackie, prymitywne i śmieszne…

  28. Do powyżej pisze:

    Dobra utkaj dupe.
    Sam podajesz przykład Tuczęp wsi A jak ktoś krytykuje to ty się burzysz jak by ci gwalcili matkę.
    Pacanow Stopnica NK Wislica to nie wsie ale miasteczka??
    Kto jest propagandzista ten jest i to wy hah

  29. do buskiej policji pisze:

    Dlaczego po zajściu przed wyborami patalita nie został aresztowany przez kolegów pod zarzutem usiłowania morderstwa radnego?

    Dzięki temu razem z kolesiami z ko-mendy i tym śmieciem prokuratorem rejonowym mieli dostęp do przecieków ze śledztwa i mogli korumpować i zastraszać świadków.

  30. Do do buskiej policji pisze:

    Ty chory obłakany człowieku jak już coś to Patalita trzymał kolegę radnego A młody trzymał radnego.
    Za usiłowanie morderstwa to Łukasz beknie.
    Brawa dla policji za wyeliminowanie niebezpiecznego radnego!!!

  31. Darek pisze:

    Człowieku zamilcz już! Wszędzie jest taniej niż w Busku i taka jest prawda!
    „Pacanow Stopnica NK Wislica to nie wsie ale miasteczka”. A Busko to metropolia?
    Tak samo Busko jak i tamte miasta są na takich samych prawach miejskich i sam widzisz, że tamte też są miastami, a śmieci są tańsze. Tyle w temacie. Kto jest propagandzista ten jest i to TY 🙂

  32. Do Darka pisze:

    Co prawda z punktu wielkości to busko taka metropolia ale jeśli chodzi o prawa to wszytko na równi

  33. :) pisze:

    Z Buska taka metropolia, że jeszcze przed rokiem miała wycieki ze śmieciarek na ulicach.

    W małomiasteczkowym Chmielniku nie mieli.

  34. :) Debil pisze:

    UPS zdarza się jeśli mamy tak geniuszu porównywać co i jak to równie dobrze można powiedzieć w Wawie rura pękła ludzie ciepła nie mają A w Busku tak nie ma.

  35. :) do :) debil pisze:

    Widzę, że odezwał się małorolny.
    W międzywojniu tacy nosili wodę (uprzednio podgrzaną) do wanien Państwu Kuracjuszom.
    A tera jest to to na urzędach.

  36. Do :) pisze:

    Oj typie widać że masz ryse na mózgu

    Tyś szlachta? Haha

  37. krecz pisze:

    do pana redaktora drogi panie Jarku mienil sie pan odnowicielem gdy pracowal pan w urzedzie wychwala pan burmistrza ktory nie lubil ludzi a dzis udalo się panu jedno sklocic ludzi w czym wy dzienikarze macie dobra wprawe. Pisze pan ze dzis trudno komus wierzyc no wlasnie to ja pytam jak mam panu wierzyc jesli coraz wiecej na tym portalu niedoprecyzowanych informacji i wulgaryzmy zarowno pana zwolennikow jak i przeciwnikow. Pana slowa: warto wierzyc w Boga dekalog i pismo ma pan racje i tu domyslam sie czemu do czego ma pan prawo, mimo odwiedzin jednej z parafii buskich o ktorej czesto tu pan pisze ale na milosc boska czy pan nie widzi ze pana portal to zlepek wulgaryzmów, ktory upuszcza tu swoje emocje. Kiedys pisalem juz , ze jesli za cos sie pan bierze to niech nie pisze pan ze napisal do pana ktos z mieszkancow bo pan te tematy wymysla sam a potem sobie pan odpowiada i prosze mi uwierzyc ze sie nie myle. Zyjemy jeszcze w kraju w ktorym mam badzieje ze jest demokracja pana portal o ile na poczatku byl sredniej klasy to dzis jest totalnym brukowcem gdzie ludzie upuszczaja swoje emocje ale w jaki sposob to strach pomyslec. pana portal nie laczy a dzieli i to Pana wina rowniez. szkoda ze nie umie pan widziec dobre a tylko zle strony. tak zachowuja sie tylko.ludzie niedowartosciowani i ok niech Pan dalej skloca ludzi w tym miescie i daje upust swojej niecheci do lokalnej wladzy w ktorej tez pan byl i cudow prosze mi uwierzyc rowniez nie widzialem. zarzuca pan obecnym wladzom wiele, szkoda ze gdy pan pracowal w urzedzie nie widzial pan jak sa traktowani ludzie ale to szczegol. konczac zycze panu wielu sprawdzonych wiadomosci rzetelnego dzienikarstwa i mniej tej nienawisci bo i tak juz jestesmy bardzo podzieleni. slowo nienawisc jest tu spowodowana pana artykulami i.nienawiscia komentujacych pana artykuly

  38. Arek pisze:

    Do krecz: polać panu pięknie pan to napisał i w 100% się z panem zgadzam.
    Z początku myślałem że ten portal będzie taki jak echo czy busko com że będą naprawdę rzetelne informacje lecz niestety od kampanii samorządowej i wyborach s jest tu jedna wielka nienawiść na tym portalu siana przez redakcję tzn mieszkańców zwolenników portalu atakując burmistrza jak i przeciwników portalu.Niestety 🙁

  39. do krecza i Arka pisze:

    Mieliście nadzieję, że „niepoprawne” komentarze będą znikać, jak na wymienionych portalach, a tutaj taka „superpryza”: na infobusko.pl jest wolność wypowiedzi!

  40. Do Arek, krecz i innych. Czy uważacie nas mieszkańców Buska i Gminy Busko za idiotów??? pisze:

    Co wy bredzicie? Przecież ma infobusko.pl są głównie cytowane właśnie artykuły z Echa Dnia, Radia Kielce i innych mediów. Mówienie prawdy nazywacie sianiem nienawiści? A któż to rzuca wulgaryzmy, obraża innych nazywając świrami, debilami kretynami itd.? To właśnie wy to dokładnie robicie. Stara taktyka propagandy, czyli „samemu bić a krzyczeć, że się jest bitym”, oraz „czarne nazywać białym”. Potem nie ma się co dziwić, że ktoś odpowiedział na takim samym poziomie, bo jeśli się kogoś obraża i mu ubliża tylko dlatego, że cytuje Echo Dnia czy podaje oficjalne dane podając linki, to wybaczcie, ale wszystko ma swoje granice. Internauci-komentatorzy cytują wam tutaj różne artykuły, podając linki właśnie do Radia Kielce, Echa Dnia i innych źródeł informacji. Podawane są oficjalne dane i linki do oficjalnych stron, do oficjalnych danych publicznych. Więc kto tu kłamie, kto ściemnia, kto manipuluje, kto skłóca, kto obraża innych? Po prostu prawda w oczy kole i stąd ta wściekłość, agresja i słowne ataki.

  41. Marek pisze:

    Widzę, że niektórzy nie mogą zdzierżyć prawdy. Nie mogą znieść najdrobniejszej krytyki. Dostają drgawek i konwulsji, pienią się i wiją niczym węże. Nadal nie mogą się przyzwyczaić, nie mogą pojąć, że komuna upadła 30 lat temu i jest demokracja, a więc każdy ma prawo do wolności wypowiedzi, sądów i opinii oraz do własnego zdania w każdej sprawie. Mają prawo krytykować władze.
    Przenieście się do Korei Płn. Tam panuje ustrój akuratnie odpowiedni dla was. Tam nie ma krytyki, a jedynie słuszna jest „prawda” głoszona przez władze, „prawda” wszem i wobec obowiązująca i tylko taka jest głoszona w mediach.

  42. PRECZ Z CENZURĄ! TE DANE SĄ JAWNE! pisze:

    Moim zdaniem to skandal!!! W ciągu CZTERECH lat zarobki Prezesa Kryczki wzrosły o 40,93 %, z kwoty 144.660,59 zł do kwoty 203.875,00 zł, czyli średnio miesięcznie z kwoty 12.055,05 zł do 16.989,58 zł!!!

  43. Marek pisze:

    Bum siakalaka artykuly z echa czy z radia są tu zamieszczane w mniejszości

  44. Mieszkaniec pisze:

    Pieski szczekają i wyją, ale prawdy nie zagłuszą. Wyjcie sobie dalej i ujadajcie. Robicie dobrą robotę. Dziękuje wam za to. To tylko świadczy, że portal i internauci piszą prawdę, stąd ta agresja, wyzwiska i te słowne ataki na innych. Jakby pisano bzdety, to by tego nawet nikt nie komentował. Dalej ujadajcie, a to tylko uwiarygadnia ten portal i internautów, a kompromituje was i tych kogo bronicie, bo widać jak na dłoni jakich mają popleczników i sługusów. Brawo wy!

  45. Olek Bolek Tolek pisze:

    No tak zgodzę się pieski szczekają i wyja bo jak to jest możliwe że mieszkańcy wybierają tego niedobrego Sikore a nie prawdziwych obroncow tego miasta hah.Tak zgodzę się z toba robicie dobra robote w pokazywaniu że infobusko jest zwykła szczujnia i zniechęcacie tym mieszkańców do siebie oraz mieszkańcy jasno mają wywalone zdanie na was ..Oszołomy haha.Gdyby na tym portalu były sprawdzone informacje a nie bzury np odgrzewane kotlety o tym samym i te chore komentarze zwolennikow marnego portaliku to nie było by tu agresji.Ataki w kom są tu od października 2018 heh jak przegraliscie wybory to przecież się uzalacie.Patrzac na to jakimi oszolomami jesteście i jakie zasięgi ma ten marny portalik nawet jakby Pan Kruk pisał o kosmitach to też byście to komentowali. Sam siebie gasisz człowieku atakujecie Sikore o byle co i bronicie nozownika bezradnego i jesteście właśnie oszolomami.

  46. Mieszkaniec Buska pisze:

    O już się odezwał obrońca. Wy tylko ujadajcie i tylko tyle potraficie. Zero merytoryczności tylko durne i pusta ataki. Może się wypowiedzenie o powyżce śmieci? Dlaczego śmieci są droższe niż gdziekoleiek wokoło? A może o zarobkach Kryczki z MPGK, co zarobia tyle co Premier Morawiecki, czyli ok. 17 tysięcy na miesiąc? A może o podatkach, które są podobne, a od środków transportu wyższe niż w Warszawski? A może o zadłużeniu jaki nam Skora funduje coś powiecie? A może o stadionie dwa lata już rozgrzebanym, a dopiero 24% prac jest wykonych? A może o Małpiaku coś powiecie, bo miał być park linowy a wygolili drzewa? A może o remoncie muru oporowego koło kościółka Leonarda, co już ze 2 miesiące rozgrzebane i końca nie widać, a auta w korkach stoją? A może o smogu, bo aż dusi wieczorem jak się idzie i gdzie Straż Miejska, dlaczego drona nie mają tak jak w innych miastach?

    I tak można by wyliczać i wyliczać…
    I to są istotne problemy dla nas mieszkańców.

  47. Zenek pisze:

    Nie pisze bzdur. Sikora w Busku przegrał z Szydłowskim ale wsie przeważyły i dlatego wygrał Sikora.

  48. Damian pisze:

    Ale busko jest stolicą powiatu A patrząc na inne aglomeracje w powiecie to busko taka metropolia.
    Ja mieszkam w Nowym Korczynie i akurat nie dostrzegam że wzrosło coś.

  49. Ela pisze:

    Prawda coś nie wypaliło z parkiem linowym ale można postawić stalowe pale i montować park zamiast niszczyć drzewa itp. Tak martwcie się o drzewa w parku i w malpim gaju czy pod rafalem a atakujecie burmistrza bo wyciął nie te drzewa pod ten park.
    By zamontować park linowy na drzewach to niestety też się je niszczy.

    WIEC JACY Z WAS EKOLODZY JACY Z WAS MILOSNICY TEGO PIEKNEGO MIASTA!!!

    JESTESCIE BANDA HIPOKRYTOW I PROPAGANDZISTOW!!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Masz pytania? Napisz do nas: redakcja@infobusko.pl