Pieniądze nie śmierdzą? Buskie MPGK dorabia rozlepianiem plakatów z czerwoną błyskawicą... - Internetowy Portal Informacyjny Mieszkańców Miasta i Gminy Busko-Zdrój

Pieniądze nie śmierdzą? Buskie MPGK dorabia rozlepianiem plakatów z czerwoną błyskawicą…

13 grudnia 2020 | NN 23.11.2020 / Jarosław Kruk 13.12.2020 | | 108 komentarzy

Dziś (JKR: 23.11.2020) na słupach ogłoszeniowych pracownik Zakładu Komunalnego rozwieszali plakaty z błyskawicą. Dzwoniłem do ZK i poinformowano mnie, że dostali takie zlecenie od osoby prywatnej, która zapłaciła za powieszenie plakatu 4 zł za sztukę. – napisał w mailu do Redakcji czytelnik, dołączając na dowód poniższe zdjęcie.

○ „- Dziś na słupach ogłoszeniowych pracownik Zakładu Komunalnego rozwieszali plakaty z błyskawicą…”

Zgłoszony temat wydał mi się interesujący w świetle tego co się dzieje w kraju, zatem udałem się nazajutrz do miasta by na własne oczy zobaczyć te plakaty rozklejane odpłatnie przez pracowników buskiej komunalki.
Nie musiałem długo szukać, bo gdy zbliżałem się od ulicy Kopernika do „starej PeKaeSówki”, na miejskim słupie ogłoszeniowym z daleka dostrzegłem charakterystyczną czerwoną błyskawicę, logo licznych zbiorowych  protestów, które miały miejsce w kraju w ostatnim czasie.

Znak graficzny i hasło „MAMY DOŚĆ” nadrukowane czarną czcionką na środku arkusza wydaje się, jednoznacznie wskazuje na zbieżność tego „ogłoszenia” z niedawnymi dwoma „Marszami Kobiet” w słonecznym mieście ze złotą monstrancją w herbie, 30 października♂7 listopada♂ . I ogólnie, związek z falą powtarzających się ulicznych demonstracji „wkurzonych kobiet i wspierających nas rozumnych mężczyzn” (jak piszą o sobie na facebookowym profilu♂) manifestujących w ten sposób niezadowolenie z powodu  decyzji Trybunału Konstytucyjnego o zaostrzeniu ustawy antyaborcyjnej. 22 października 2020 Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis tzw. ustawy antyaborcyjnej z 1993 r. zezwalający na aborcję w przypadku ciężkiego i nieodwracalnego upośledzenia płodu albo nieuleczalnej choroby zagrażającej jego życiu jest niezgodny z Konstytucją.

Protest w Busku-Zdroju, 30 października 2020 r. / fot. busko.com.pl♂

Z uwagi na deklarowane hasła i głoszone cele przez „wkurzone kobiety i wspierających je rozumnych mężczyzn”, aktywny udział w protestach parlamentarzystów i przedstawicieli partii, spoglądając też szerzej, z perspektywy Unii Europejskiej, wiosennych debat w Parlamencie Europejskim nad pogarszającym się stanem praworządności w Polsce i sygnałach chęci wezwania unijnych rządów do zwiększenia presji na Polskę ♂opublikowania w lipcu br. krytycznego raportu o stanie demokracji w Polsce zdaniem Komisji Parlamentu Europejskiego ♂, wydaje się, że te działania mają w pewnym stopniu charakter polityczny.

>>>  eKAI: Kard. Müller: przyjmowanie Komunii św. przez polityków proaborcyjnych to bluźnierstwo  <<<

W związku z tym warto moim zdaniem zadać pytanie czy rozlepianie tego „politycznego” plakatu przez pracowników buskiego MPGK nie jest aby naruszeniem zasady nie angażowania się instytucji publicznych w politykę?

Warto o to zapytać czytając także komentarz zamieszczony pod niedawnym artykułemKarolina Kępczyk: Z uwagi na negatywną opinię Kierownictwa UMiG w Busku-Zdroju współpraca ze mną nie będzie kontynuowana…:

○ incognito [1 GRUDNIA 2020 o 13:43]: „Sama sobie zawiniła… kropą nad „i” był jej udział w marszu kobiet. Zdjęcia dostępne w sieci.”

Stare, powszechnie znane powiedzenie mówi, że „W każdej plotce jest ziarno prawdy”. A jako, że do publicznej wiadomości nadal nie podana jest treść negatywnej opinii Kierownictwa Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju oceniającego pięciomiesięczną pracę pani Karoliny Kępczyk na stanowisku dyrektora Buskiego Samorządowego Centrum Kultury, krytycznej opinii, która to uzasadniała zakończenie przez władze współpracy z wyjątkowo aktywną, kreatywną i efektywną panią menadżer kultury, to można się zastanowić, czy aby wśród argumentów, na które powołało się Kierownictwo Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju istotnie nie było zarzutu udziału przez panią dyrektor BSCK w buskim Marszu Kobiet w dniu 30 października?

Jeśli bowiem zarzut taki został postawiony, to wydaje mi się, że  Kierownictwo Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju powinno odnieść się również do faktu rozlepiania przedmiotowego plakatu przez pracowników MPGK, spółki miejskiej.

Takie jest moje zdanie.


 Pecunia non olet („pieniądze nie śmierdzą”) to łacińskie powiedzenie. Zwrot ten przypisuje się rzymskiemu cesarzowi Wespazjanowi (panował w latach 69–79 ne).Podatek od odprowadzania moczu został po raz pierwszy nałożony przez cesarza Nerona pod nazwą „vectigal urinae” w I wieku naszej ery. Podatek został zniesiony po pewnym czasie, ale został ponownie uchwalony przez Wespazjana około 70 rne, aby zapełnić skarb.

 

◙ Podobne informacje:

Karolina Kępczyk: Z uwagi na negatywną opinię Kierownictwa UMiG w Busku-Zdroju współpraca ze mną nie będzie kontynuowana…

eKAI: Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski: udział w demonstracjach proaborcyjnych to grzech

Wulgarne napisy. Graffiti na Alei Mickiewicza i w Zdroju oburzają władzę. A dewastacja wiekowych drzew jest OK?

Skąd w Busku podwyżka cen za śmieci? UMiG opublikował wyjaśnienie

Do Redakcji: „Śmieci idą w górę podobnie jak zarobki Pana Prezesa Kryczki”

 

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna.

108 odpowiedzi na “Pieniądze nie śmierdzą? Buskie MPGK dorabia rozlepianiem plakatów z czerwoną błyskawicą…”

  1. Andy Choinski: Tego powinni uczyć w szkołach! Prawdziwe korzenie i historia niewolnictwa w pigułce. pisze:

    Bill Warner pisarz i amerykański publicysta, krytyk islamu i założyciel Centrum Studiów nad Islamem Politycznym, były profesor fizyki Uniwersytetu Stanowego w Tennessee przedstawi nam zwięźle i na temat całą prawdę o niewolnictwie w historii światowej. Napisał kilkanaście książek, dzięki którym doktryna politycznego islamu jest łatwa do zrozumienia. Opracował także pierwszy kurs samokształcenia na temat islamu politycznego w celu analizy jego doktryny i konsekwencji dla cywilizacji zachodniej. Komentarz i tłumaczenie tego filmu zrobiłem po to aby naświetlić bardziej ciągle niezrozumiały temat tabu jakim jest niewolnictwo w prosty i klarowny sposób. – https://www.youtube.com/watch?v=intVaB-hycQ&feature=share

  2. Xyz pisze:

    Jaki ten plakat jest polityczny?! Tvpis mowi tylko ze jest polityczny ten plakat pokazuje walke kobiet o swoje prawa!!!

  3. Mirek pisze:

    I bardzo dobrze!!! Powinni rozwiesic w calym ubz i w „domu” Pana Prezesa

  4. Do redakcji pisze:

    Jak będzie jakiś dowód że to pracownicy MPGK rozklejają to uwierzę a tak to zwykłe brednie i fejk. Wiem swoje że takie owe plakaty rozwieszały i rozwieszuja osoby prywatne.

  5. asd123 pisze:

    Rozumiem ze Pan Redaktor zostal wyrzucony z pracy i sie msci i pisze na tym portalu przerozne glupoty ale nie rozumiem co ma na celu potepianie akcji kobiet?! Ci co krytykujecie nie macie zon matek czy corek?!

  6. Mgda pisze:

    „Błyskawica i piorun to znak gniewu, oburzenia, ale również siły i szybkości działania. Symbol ten funkcjonował także w polskiej symbolice wojskowej. Wykorzystywanie go przez Ogólnopolski Strajk Kobiet nie ma nic wspólnego z nadużyciem, gdyż jest to jeden z najdawniejszych, funkcjonujących w wielu kulturach, powszechnie zrozumiałych, archetypicznych wręcz znaków. Wiązanie go z symboliką faszystowską jest zaś albo świadomą manipulacją, obliczoną na niewiedzę odbiorców, albo przejawem głębokiej ignorancji.” Oswiadczenie UW

  7. Andrzej pisze:

    Polski rząd boi się kobiet i narazie niepublikuje tego skandalicznego wyroku aparatu PRL TK.

  8. emka pisze:

    Dlaczego osoby zajmujące urzędnicze stanowiska angażują się w Marsz Kobiet ?

  9. ??? pisze:

    A dlaczego osoby zajmujace urzednicze stanowiska pobierajace gigantyczne pensje zamieszkuja domek przeznaczony pod wynajem nie placac za to?

  10. Siwy Bolek pokaż dyplom! pisze:

    i odpowiedz na interpelację Radnego Łukasza Szumilasa o transakcje UMIG z hurtownią SAWA!

  11. Łukasz pisze:

    Radny Łukasz Szumilas to juz chyba od jakiegos czasu nie bierze udziału w sesji taka nasza „Gwiazda” 🙂

  12. Do Przewodniczącego RM Roberta Burchana: kiedy oddacie diety radnemu Szumilasowi? kiedy umożliwicie mu wykonywanie mandatu radnego? pisze:

    RMF: Sąd Rejonowy w Busku-Zdroju umorzył postępowanie wobec miejskiego radnego Łukasza S. Mężczyzna usłyszał zarzut usiłowania zabójstwa policjanta, jednak – jak ustalono – w chwili zdarzenia był niepoczytalny. (https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-radny-zaatakowal-nozem-policjanta-sledztwo-umorzone,nId,4762026)

    W związku z umorzeniem przez Sąd postępowania wobec miejskiego radnego Łukasza Szumilasa i uchyleniem zarzutu świadomej napaści na policjanta oraz tym, że żyjemy w państwie prawa, które stoi ponad uchwałami radnych, uważam że:

    primo: nie było (vide: domniemanie niewinności) i NIE MA ŻADNYCH PODSTAW PRAWNYCH by radnego Łukasza Szumilasa pozbawić należnej mu z racji mandatu diety radnego

    secundo: nie było (vide: domniemanie niewinności) i NIE MA ŻADNYCH PODSTAW PRAWNYCH by radny Łukasz Szumilas, który nie z własnej woli ale przyczyn od niego niezależnych nie uczestniczy w pracach Rady Miejskiej w Busku-Zdroju, pobierał podobnie jak radny poprzedniej kadencji Maciej Gawin, należnej mu z racji mandatu diety radnego

    tertio: nie było (vide: domniemanie niewinności) i NIE MA ŻADNYCH PODSTAW PRAWNYCH by radny Łukasz Szumilas mógł wykonywać powierzony mu przez wyborców mandat radnego, z racji sytuacji, w sposób zdalny za pośrednictwem internetu tak jak czyni to obecnie większość radnych buskiej Rady Miejskiej

    Kieruję więc do Do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Busku-Zdroju Roberta Burchana zapytanie: kiedy Przewodniczący RM odda diety radnemu Łukaszowi Szumilasowi i kiedy umożliwi mu wykonywanie mandatu radnego?

  13. Marek pisze:

    „Sąd orzekł o środku zabezpieczającym i umieszczeniu oskarżonego w specjalistycznej placówce zdrowia psychiatrycznego” a dalej pisze gdzie jest Pan Radny… pracy nie wykonuje wiec za co dieta?! a jesli moze zdalnie to niech bierze laptop i uczestniczy w sposob zdalny za posrednictwem internetu co stoi na przeszkodzie?

  14. Do eks Przewodniczącej RM Justyny Nurek: Prośba o informację dotyczącą udziału radnego Macieja Gawina w pracach Rady Miejskiej pisze:

    Szanowna Pani Radna, zwracam się do Pani z prośbą o udzielenie mieszkańcom informacji w ramach dostępu do informacji publicznej w zakresie udziału radnego Macieja Gawina w pracach Rady Miejskiej w Busku-Zdroju w okresie urzędowania ówczesnej Rady Miejskiej, poinformowanie w ilu Sesjach Rady Miejskiej radny uczestniczył oraz czy i w jakiej wysokości pobierał dietę przysługującą radnym miejskim w czasie przebywania na świadczeniu chorobowym.

  15. Wojtek pisze:

    No juz nie czepiajcie sie Pana Macieja przeciez dzieki temu ze byl na l4 zostal dyrektorem szpitala https://kielce.wyborcza.pl/kielce/7,47262,24590287,radny-pis-dyrektorem-uzdrowiskowego-szpitala-w-przeszlosci.html?disableRedirects=true

  16. Wojtek pisze:

    No juz nie czepiajcie sie radnego Macieja przeciez dzieki temu ze byl na swiadczeniu chorobowym nabieral doswiadczenia zeby zostac dyrektorem szpitala

  17. Łukasz Nowak do Marka pisze:

    ” pracy nie wykonuje wiec za co dieta?! a jesli moze zdalnie to niech bierze laptop i uczestniczy w sposob zdalny za posrednictwem internetu co stoi na przeszkodzie?”

    To że mu ktoś nie pozwala?
    Na tyle, na ile znam pana Radnego, to ma ogromny zapał do pracy i gdyby ktoś (pseudo-lekarze, prokuratorzy, przewodniczący RM) nie uniemożliwiał mu sprawowania urzędu, to z pewnością brałby udział w obradach.

  18. Jacek pisze:

    „Pseudo- lekarze, prokuratorzy, przewodniczący RM” wszyscy winni tylko nie Radny ktory wymachiwal nozem…

  19. Łukasz Nowak do Jacka pisze:

    Twoim zdaniem winny radny, a dusiciel w mundurze już nie?

  20. do Łukasza pisze:

    Uwazam ze obydwaj nie sa bez winy ale nie mozesz mowic o pseudo lekarzach itp bo ewidentnie Radny nie zachowoywal sie normalnie a ze dusiciel nie poniosl konsekwencji to dziwi Cie to? kiedy policja w Busku zrobila cos zle? przeciez oni zawsze pracuja „wzorowo”

  21. Do Łukasz Nowak pisze:

    Rwij stąd psycholu

  22. Łukasz Nowak pisze:

    „a ze dusiciel nie poniosl konsekwencji to dziwi Cie to? kiedy policja w Busku zrobila cos zle? przeciez oni zawsze pracuja »wzorowo«.”

    Co do policji to pełna zgoda.
    Przekonałem się o tym dobitnie, gdy zażądałem podania danych funkcjonariuszy, którzy próbowali wmówić kierowcy przejazd na czerwonym. O ile wiem, nie ponieśli żadnej kary, zaś były i obecny komendant odmówili podania ich danych pod pretekstem ochrony prywatności. Tymczasem, byli na służbie, więc RODO nie powinno mieć zastosowania.
    Tymczasem, jestem od tego czasu nękany przez buskich funkcjonariuszy, o czym jeszcze zamierzam napisać.

  23. Łukasz Nowak pisze:

    „Uwazam ze obydwaj nie sa bez winy ale nie mozesz mowic o pseudo lekarzach itp bo ewidentnie Radny nie zachowoywal sie normalnie”

    Spotkałem Radnego kilka dni wcześniej na rocznicy galerii sztuki „Zielona” i tam zachowywał się normalnie (był także obecny V-ce Burmistrz Maroński).
    Najoczywistsze wytłumaczenie takiej szybkiej zmiany to podanie Radnemu substancji psychoaktywnych, np. przez „wynalazka” z Kielc.

  24. do Jacek 14 GRUDNIA 2020 O 10:42 pisze:

    „„Pseudo- lekarze, prokuratorzy, przewodniczący RM” wszyscy winni tylko nie Radny ktory wymachiwal nozem…” powinieneś chyba zwracać uwagę na to co piszesz by nie spotkać się z zarzutem kłamstwa i zniesławienia. Z tego co słyszałem to Radny Łukasz Szumilas nigdy i nigdzie nie „wymachiwal nozem”. Cały nożowy teatrzyk z tego co słyszałem to robił kompan Radnego, który w dziwny sposób przykleił się do niego na kilka dni przed „Akcją pod Rossmannem”. Po co to robił można się dziś domyślać. Ze źródeł zbliżonych do rodziny Radnego słyszałem, że feralnego 18 maja 2019 Łukasz Szumilas nie miał w ogóle zamiaru brać ze sobą nóż, ale po kilkukrotnych sugestywnych natarczywych namowach kompana uległ, wrócił po nóż i schował za paskiem, tak, że nóż nie był widoczny dla nikogo. Nie siej więc Jacku fałszywej propagandy.

  25. Łukasz Nowak pisze:

    Jeszcze ciekawsze jest, że nawet wg. OFICJALNEJ informacji komendanta wojewódzkiego zarówno radny jak i jego „kompan” mieli rzekomo ranić policjantów.

    Tymczasem, radnemu prokurator gogacz przedstawił zarzut usiłowania morderstwa, podczas gdy jego „kompanowi” TYLKO… gróźb karalnych.

  26. Komix do Łukasza Nowaka. pisze:

    Łukasz Nowak
    14 GRUDNIA 2020 O 11:17
    „Uwazam ze obydwaj nie sa bez winy ale nie mozesz mowic o pseudo lekarzach itp bo ewidentnie Radny nie zachowoywal sie normalnie”

    Spotkałem Radnego kilka dni wcześniej na rocznicy galerii sztuki „Zielona” i tam zachowywał się normalnie (był także obecny V-ce Burmistrz Maroński).
    Najoczywistsze wytłumaczenie takiej szybkiej zmiany to podanie Radnemu substancji psychoaktywnych, np. przez „wynalazka” z Kielc.

    Spotkałeś go kilka dni temu rocznicy galerii sztuki „Zielona” i tam zachowywał się normalnie.

    Aha

    Ale ty wiesz człowieku że to nie ma nic wspólnego z tym co on zrobił.

    Prawda jest taka że dzień przed tym jak próbował zamordować policjanta z zimna krwią to w Kielcach zaatakował w raz ze swoim kolega grupkę młodzieżówke Róży Thun.

    Tego samego dnia tylko że już w Busku chodził do UMIG w raz że swoim kolegą w poszukiwaniu dwóch burmistrzów.

    Jeszcze tego samego dnia to już w nocy z piątku na sobotę balował w raz że swoim kolegą w jednym z lokali w Busku. Awanturował się z ludźmi w lokalu jak i z ochroną. Dodatkowo w nocy z piątku na sobotę o godz 3 w nocy wydawał dźwięki klaksonem w swoim swoim samochodzie pod tym samym lokalem.

    I to że widziałeś tego osobnika kilka dni temu gdy był normalny to jest mało ważne.

    Więc nie pisz bzdur i oszczerstw w kierunku buskiej policji i nie snuj żadnych teorii spiskowych bo zachowujesz się jakbyś specjalnie ludziom mieszał w głowie lub też masz jakieś urojenia.

  27. WSB pisze:

    Nowak już wyżebrałeś tą kamerę od komentatorów by nagrać jak cie policja prześladuje czy jeszcze?

  28. Zorro pisze:

    czy to MPGK to to, w którym wyższe stanowiska dostaje się w zależności od tego jak kontroluje się między innymi zawartość gliny w kruszywie dostarczanym przez skoligaconą z preziem firmę transportową?

  29. Do zorro pisze:

    Nie

  30. Łukasz Nowak pisze:

    „Spotkałeś go kilka dni temu rocznicy galerii sztuki „Zielona” i tam zachowywał się normalnie.
    Aha
    Ale ty wiesz człowieku że to nie ma nic wspólnego z tym co on zrobił.
    (…)
    I to że widziałeś tego osobnika kilka dni temu gdy był normalny to jest mało ważne.”

    To jest akurat bardzo WAŻNE, bo taka szybka ZMIANA wskazuje nie na trwałe odchyły uzasadniające izolację, lecz na CHWILOWY zanik poczytalności wskutek podania odpowiednich substancji, co mogło zostać dokonane bez jego wiedzy i zgody.

    „Prawda jest taka że dzień przed tym jak próbował zamordować policjanta z zimna krwią to w Kielcach zaatakował w raz ze swoim kolega grupkę młodzieżówke Róży Thun.”

    Pokażesz jakieś dowody na to? |Na czym ten rzekomy „atak” miał polegać?

    „Tego samego dnia tylko że już w Busku chodził do UMIG w raz że swoim kolegą w poszukiwaniu dwóch burmistrzów.”

    Był radnym, a więc UMiG jest jego miejscem pracy. Może chciał porozmawiać z Skorą lub Marońskim.

    „Jeszcze tego samego dnia to już w nocy z piątku na sobotę balował w raz że swoim kolegą w jednym z lokali w Busku. Awanturował się z ludźmi w lokalu jak i z ochroną. Dodatkowo w nocy z piątku na sobotę o godz 3 w nocy wydawał dźwięki klaksonem w swoim swoim samochodzie pod tym samym lokalem.”

    Jeśli tak, to dlaczego nie został ukarany?

  31. Ewa. pisze:

    Pewnie rzuci się na mnie hejt i jestem świadoma tego.

    Jestem za aborcją ponieważ to jest wybór nie przymus. Każda kobieta powinna mieć wybór czy ona chce usunąć płód czy nie. I to niezależnie czy ten płód jest zdrowy czy uszkodzony. Przykre jest to że władza jak i kościół skazuje kobiety na cierpienie poprzez rodzenie stworów bez mózgu lub głowy. Przykre jest to gdy kobieta rodzi dziecko z zespołem Downa i matka godzi się wychowywać to dziecko pomimo że gdy to dziecko osiągnie wiek dojrzewania to zaczyna gwałcić swoją matkę a po śmierci matki to dziecko jest skazane żyć w ośrodku. Tak samo przykra jest niechciana ciąża jak i też strach czy to dziecko będzie mieć co jeść. Niestety żyjemy nie w europejskim kraju.

  32. x do Ewy pisze:

    „Przykre jest to gdy kobieta rodzi dziecko z zespołem Downa i matka godzi się wychowywać to dziecko pomimo że gdy to dziecko osiągnie wiek dojrzewania to zaczyna gwałcić swoją matkę a po śmierci matki to dziecko jest skazane żyć w ośrodku.”

    Czy możesz podać źródło rewelacji o rzekomych „gwałtach” dokonywanych przez dzieci z Downem?
    No i był kiedyś nawet pokaz mody z modelkami chorymi na ten zespół, więc to chyba nie zawsze ta niesamodzielność musi być taka silna.

  33. do Ewy pisze:

    Popieram Cie w 100%

  34. Łukasz Nowak pisze:

    Co do udziału p. Kępczyk w marszu proaborcyjnym: o ile wiem, to była tam prywatnie po godzinach pracy.
    Byłby to dla mnie problem, gdyby wystąpiła tam pod szyldem BSCK.
    Jeśli jednak manifestowała wyłącznie we własnym imieniu bez podpierania się urzędem to raczej należy to uszanować.

  35. Łukasz Nowak pisze:

    Dlatego uważam, że – pomimo udziału p. Kępczyk w kontrowersyjnym zbiegowisku – zakończenie współpracy z nią za złą decyzję dla buskiej kultury.
    Nie pamiętam – będąc rodowitym Buszczaninem – tak bogatego roku na tym polu. Rzecz tym bardziej godna docenienia, że dokonania te przypadły na trudny rok ograniczeń epidemicznych.

  36. Baczny obserwator pisze:

    Z komentarzy można odnieść wrażenie ze ŁN bardzo mocmo, wręcz osobiście, identyfikuje się z osobnikiem znanym jako prezes zapiekanka. Szczególnie podkreśla „CHILOWĄ niepoczytalność”… hymmm … czemu mu tak zależy na podkreśleniu „chwilowej”… co tu jest na rzeczy? Chyba już każdy się domyśla.

  37. detektyw do Bacznego pisze:

    Nie każdy… Napisz coś więcej, bo nie wiem, o co kaman?

  38. WSB pisze:

    Nowak już wyżebrałeś tą kamerę od komentatorów by nagrać jak cie policja prześladuje czy jeszcze?

  39. do Komix pisze:

    „Jeszcze tego samego dnia to już w nocy z piątku na sobotę balował w raz że swoim kolegą w jednym z lokali w Busku. Awanturował się z ludźmi w lokalu jak i z ochroną. Dodatkowo w nocy z piątku na sobotę o godz 3 w nocy wydawał dźwięki klaksonem w swoim swoim samochodzie pod tym samym lokalem.” – a czy przypadkiem samochód radnego Szumilasa stojący obok rzeczonego lokalu nie został tej nocy zdewastowany przez „nieznanych sprawców” i czy przypadkiem do tego czynu nie przyznał się dowcipny Łukasz P., który to najpierw jak widać na filmiku you tube zamawiał do aresztu pizzę dla radnego, a który to później na kolanach prosił o wybaczenie demolki auta i o odstąpienie od ścigania z urzędu tego czynu?

  40. mjr Piwnik do Łukasz Nowak 14 GRUDNIA 2020 O 11:34 pisze:

    Czy sugerujesz Łukaszu, że uzasadnienie kapituły przyznającej Honorową Odznakę Zasługi im. Jana Piwnika „Ponurego” za wybitnie zasługi w służbie w roku 2019 dla policjanta z Buska interweniującego 18 maja 2019 r mija się z prawdą? (filmik pod artykułem https://infobusko.pl/lukasz-nowak-wniosek-komendanta-powiatowego-policji-o-nagrody-dla-funkcjonariuszy/)

  41. Merytorycznie pisze:

    Jak się nie ma podstawowej wiedzy, to się pisze bzdety. Jest pandemia, sanatoria puste, kupcy w Zdroju którzy byli bronieni przez ten portal, słusznie zresztą, też nie mają dochodu. W całym kraju widzimy co się dzieje, jaka jest i będzie dziura budżetowa, jakie problemy mają przedsiębiorcy w różnych dziedzinach gospodarki, widzimy co się dzieje w służbie zdrowia, ile ludzi umiera, etc. A teraz słynne pytanie Redaktora Kruka: „A w Busku?” A w Busku mamy portal infobusko, który zamiast zająć się jakimś istotnym problemem, to pisze o błyskawicy na słupach. Ręce mi opadały. Po pierwsze widzę, że ani Redaktor ani niektórzy ludzie dalej nie rozumieją co to jest demokracja i wolność słowa, więc wam to wyjaśnię. To są słupy publiczne, miejskie pod zarządem MPGK. Każdy obywatel ma prawo zamieścić na tym słupie swoje ogłoszenie, plakat etc. Odbywa się to tak, że zanosi się te ogłoszenia czy plakaty do MPGK, uiszcza opłatę, MPGK przybija na tych ogłoszeniach czy plakatach pieczątkę, aby było wiadomo, że to są ogłoszenia „legalnie zawieszone”, czyli wniesiono za nie opłatę, a następnie pracownik MPGK rozwiesza je na słupach. Skąd to wiem? Bo około 10 lat temu zamieszczałem ogłoszenie o sprzedaży mieszkania. Sporządziłem takie ogłoszenia, zaniosłem do MPGK, wniosłem opłatę, a MPGK poprzybijało pieczątki i pracownik MPGK wywiesił ten ogłoszenia na słupach. Mam zatem propozycję do Redaktora Kruka i tego osobnika, który napisał „list do redakcji”: Niech Pan jeden lub drugim sporządzi swój plakat, w którym wyrazi Pan swoje zdanie, na przykład zrobi Pan plakat z przekreśloną błyskawicą i podpisze go: „Nie popieram strajku kobiet. Jarosław Kruk, czy Jan Kowalski”. Potem zaniesie Pan te plakaty do MPGK, wniesie opłatę i pracownik MPGK wywiesi te plakaty na słupach. Proste, prawda?

    Jak ktoś jeszcze nie zrozumiał to wyjaśniam: Demokracja nie polega na tym, że się komuś zabrania wyrażać swoje zdanie, ale na tym, że każdy ma prawo do wyrażania swoich poglądów, manifestowania i demonstrowania.

    Jak komuś nie podobają się protesty kobiet, to niech skrzyknie ludzi i zorganizuje sobie własny protest. To jest demokracja. Czepianie się MPGK, że wiszą na słupach te plakaty, szczególnie w obecnym trudnym dla wszystkich czasie pandemii jest małostkowe, zaściankowe, żałosne i śmieszne.

    Dodam jeszcze jedno: Na portalach internetowych, na przykład na tym portalu, można komentować artykuły. Każdy może wyrazić swoje zdanie. Za wulgarny czy oszczerczy wpis odpowiedzialność ponosi nie portal infobusko, ale osoba komentująca. Chyba to jest zrozumiałe i logiczne dla każdego, prawda? Czepianie się i krytykowanie MPGK za plakaty, to tak jakby ktoś krytykował Redaktora tej strony za to, że jakiś komentator coś tam napisał. Demokracja to wolność ale też i odpowiedzialność, czyli każdy odpowiada za siebie. Za komentarze odpowiadają komentujący, nie portal. Za plakat odpowiada jego zleceniodawca, a nie MPGK. Gdyby jakiś plakat naruszał według kogoś jakiś paragraf, albo gdyby jakiś komentarz według kogoś naruszał jakiś paragraf, to ma prawo zgłosić to do prokuratury albo do sądu na drodze pozwu cywilnego.

    Czepianie się MPGK, że wiszą na słupach te plakaty, szczególnie w obecnym trudnym dla wszystkich czasie pandemii, albo czepianie się jakiegoś portalu, że komentatorzy piszą to czy tamto jest małostkowe, zaściankowe, żałosne, śmieszne i nie ma nic wspólnego z demokracją i wolnością słowa.

  42. Do powyżej pisze:

    I właśnie jesteś w błędzie bo bezradnemu SZ zdewastowali samochód nie w nocy gdy robił swoje ekscesy w jednym z buskich lokali tylko w nocy z soboty na niedzielę już po tym jak próbował zamordować policjanta pod rossmanem

  43. Patriota do Merytorycznie pisze:

    „Jak komuś nie podobają się protesty kobiet, to niech skrzyknie ludzi i zorganizuje sobie własny protest. To jest demokracja.”

    Masz rację tylko teoretycznie, bo w praktyce są równi oraz równiejsi.
    Gdy w Busku był marsz pań lekkich obyczajów, to policjanci nie interweniowali, a jeszcze wpuścili je na jezdnie by blokowały ulice, mimo że marsz był NIELEGALNY, bo nie zgłoszony do burmistrza.

    Tymczasem kilka miesięcy wcześniej (gdy chorych na koronawirusa było wielokrotnie mniej) buskie pały nękały zasłużonego trenera tenisa „Hadżiego’ za to tylko, że prowadził na Mickiewicza dysputę filozoficzną w gronie kilku znajomych.

    A więc nie każdemu wolno zorganizować zgromadzenia.

  44. $$$$ pisze:

    ” Dzwoniłem do ZK i poinformowano mnie, że dostali takie zlecenie od osoby prywatnej, która zapłaciła za powieszenie plakatu 4 zł za sztukę. – napisał w mailu do Redakcji czytelnik”

    Ciekawe, czy ta „osoba prywatna” to rzeczywiście zapłaciła ze swoich prywatnych pieniędzy, czy może jest „słupem” za którym kryje się biznes aborcyjny?
    Może pora by właściwe służby przyjrzały się temu tematowi.

  45. Skandal: gmina zbuduje za nasze parking dla dewelopera pisze:

    dl.umig.busko.pl/projekty_uchwal/2020-12-29/2020_XXX_343.pdf

  46. Do patrioty za dyche. pisze:

    Marsz pań lekkich obyczajów?
    No fajnie się odzywasz prawicowy katolski bezbeku. Może na tym marszu była twoja matka siostra lub żona albo kochanka to też byś tak pisał?.

    Gdybyś się oriętował to był zwykły spontaniczny spacer i nic nie trzeba zgłaszać. Policja i tak nic nie mogła zrobić bo policja była w małej liczbie w porównaniu do protestujących.

    Jesteś człowieku śmieszny by dawać przykład pijaka i alkoholika który gdy był zakaz zgromadzeń pow 2 osób uciął sobie pogawędke z kumplami przy piwku czy tam winku i mandacik go swędził. A to że był kiedyś tam zasłużonym sportowcem to już mnie nie interesuje bo każdy jest kowalem swojego losu.

    Nie pasuje ci coś to zrób sobie własny protest ahh zapomniałem teraz właśnie są protesty nielegalne bo jedynie można gromadzić się do 5 osób.

  47. Patriota pisze:

    „Gdybyś się oriętował to był zwykły spontaniczny spacer i nic nie trzeba zgłaszać. Policja i tak nic nie mogła zrobić bo policja była w małej liczbie w porównaniu do protestujących.”

    Oidw to 11 listopada w Warszawie także był „spontaniczny spacer”, a został brutalnie rozpędzony przez bandytów w mundurach.

    „Jesteś człowieku śmieszny by dawać przykład pijaka i alkoholika który gdy był zakaz zgromadzeń pow 2 osób uciął sobie pogawędke z kumplami przy piwku czy tam winku”

    To czy pijak, czy nie to nie ma znaczenia. Ma znaczenie, że policja traktuje ludzi nierówno.

    „i mandacik go swędził.”

    Wyjaśnij mi jaki jest sens nękania mandatami człowieka, który jest niewypłacalny?

    „A to że był kiedyś tam zasłużonym sportowcem to już mnie nie interesuje bo każdy jest kowalem swojego losu.”

    Nie mów „hop”, bo nie wiesz w jakiej kondycji będziesz w jego wieku…

    „Nie pasuje ci coś to zrób sobie własny protest ahh zapomniałem teraz właśnie są protesty nielegalne bo jedynie można gromadzić się do 5 osób.”

    Podczas marszu pań lekkich obyczajów ten zakaz już obowiązywał.

  48. do redaktora pisze:

    Zamiast ideologii lepiej napisz o tych miejscach parkingowych, które Gmina zamierza hojnie zbudować tu obok nowych bloków z cenami „warszawskimi” przy nowej Budowlance i stadionie.

    Czy deweloper nie powinien tych miejsc zbudować na swój ksozt?

  49. Do patrioty za dyche. pisze:

    Gdybyś się oriętował to Marsz Niepodległości 11listopada w Warszawie to zgromadzenie cykliczne a w tym roku owy marsz był nielegalny z uwagi na decyzję sądu o zakazie organizowania takiego przemarszu w czasie pandemii. Organizatorzy oficjalnie zarejestrowali to zgromadzenie jako zmotoryzowany przejazd ale z uwagi że rzeczywiście to zmotoryzowany przejazd był tylko z nazwy więc organizatorzy jak i uczestnicy marszu łamali prawo. Marsz nie został w żaden sposób brutalnie rozpędzony tylko policjanci zabezpieczali ten Marsz i zatrzymywali agresywnych uczestników którzy wywoływali burdy.
    Więc gdybyś się oriętował to byś pewnie nawet nie ruszał tematu tzn spędu brunatnych niepodległych patriotów.

    No i gdzie tu kogoś traktowali nerwowo?

    Niewypłacalność z mandatów to nie jest żadne usprawiedliwienie do tego by łamać prawo i z pewnością notorycznie.

    I dalej ci powtarzam fajne masz słownictwo nazywając strajk kobiet marszem pań lekkich obyczajów a może w tym marszu uczestniczyła twoja matka córka lub żona czy kochanka?.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Masz pytania? Napisz do nas: redakcja@infobusko.pl