Łukasz Nowak: 🟩 „Doceniam, że „pan ZUK” znacznie poprawił informację na tym przystanku”
-Witam, Informuję, iż jak na razie powrót pana Dziarmagi na stanowisko dyrektora Zakładu Usług Komunalnych ma tę niewątpliwą zaletę, iż częściowo naprawił problem, który naświetliłem w skardze do Rady Miejskiej ♂ w przedmiocie informacji pasażerskiej na przystanku na ulicy Starkiewicza, z którego korzystają podróżni wybierający się do Krakowa. Rozkład jazdy został wreszcie wydrukowany większą czcionką i umieszczony w gablocie wewnątrz wiaty przystankowej. To – wbrew pozorom – duży postęp, bo według pana wiceburmistrza Wieczorka tak trywialnej rzeczy, jak powiększenia rozkładów jazdy „niedałosie”… – informuje na wstępie Listu do Redakcji buski aktywista Łukasz Nowak

○ Łukasz Nowak: Informuję, iż jak na razie powrót pana Dziarmagi♂ na stanowisko dyrektora Zakładu Usług Komunalnych ma tę niewątpliwą zaletę, iż częściowo naprawił problem, który naświetliłem w skardze do Rady Miejskiej w przedmiocie informacji pasażerskiej na przystanku na ulicy Starkiewicza …
poniżej pełna treść korespondencji:
Witam,
Informuję, iż jak na razie powrót pana Dziarmagi na stanowisko dyrektora Zakładu Usług Komunalnych ma tę niewątpliwą zaletę, iż częściowo naprawił problem, który naświetliłem w skardze do Rady Miejskiej♂ w przedmiocie informacji pasażerskiej na przystanku na ulicy Starkiewicza z którego korzystają podróżni wybierający się do Krakowa. Rozkład jazdy został wreszcie wydrukowany większą czcionką i umieszczony w gablocie wewnątrz wiaty przystankowej. To – wbrew pozorom – duży postęp, bo według pana wiceburmistrza Wieczorka tak trywialnej rzeczy, jak powiększenia rozkładów jazdy „niedałosie”, bo rzekomo program komputerowy nie pozwalał (argumentację tę powielili radni, którzy uznali pół roku temu moją skargę w tym przedmiocie za bezzasadną). Cieszy więc, że po powrocie pana Dziarmagi znów „dasie” drukować większe rozkłady jazdy. Uważam, że rozkłady drukowane tą większą czcionką powinny być standardem na wszystkich przystankach. Na tych słabiej uczęszczanych bez problemu nadal zmieszczą się na obecnych tabliczkach A4′, natomiast na przystankach węzłowych powinny być zamontowane gabloty informacyjne zdolne pomieścić kilka kart A3′.
W przedmiocie przystanku na Starkiewicza zostaje niedosyt z powodu braku drugiego egzemplarza rozkładu na zewnętrznej stronie gabloty (która jest dwustronna). To wbrew pozorom ważna rzecz, bo do wiaty jest wejście tylko z jednej strony i na dodatek wąskie (to akurat nie wina ZUK, tylko Mierzwy, Przyborowskiej-Ryś i bodaj Trelińskiego z RSID UMiG). Pan dyrektor Dziarmaga powiedział, że jego zdaniem, jak będą dwa egzemplarze, to niektórzy pasażerowie… będą myśleli, że to różne dokumenty i będą mile pretensje. Po tej rozmowie nieoczekiwanie jednak drugi egzemplarz został jednak naklejony, ale… od wewnętrznej strony wiaty, więc z chodnika i tak go nie widać. Mimo wszystko podtrzymuję swoje stanowisko, że drugi egzemplarz powinien by widoczny z zewnątrz. W każdym razie doceniam, że „pan ZUK” znacznie poprawił informację na tym przystanku i teraz pora na kolejne.
Pozdrawiam
Łukasz Nowak
◙ Podobne informacje:
Łukasz Nowak: 🟥 Wschodnie standardy polityczno-kadrowe pod Sikorą i Szydłowskim
2 odpowiedzi na “Łukasz Nowak: 🟩 „Doceniam, że „pan ZUK” znacznie poprawił informację na tym przystanku””
Uff docenił. Dziękujemy bardzo
Serio tak pan powiedział, że czcionki pan nie potrafi zmienić w programie komputerowym? 🙂