🇵🇱🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Kandydaci - Internetowy Portal Informacyjny Mieszkańców Miasta i Gminy Busko-Zdrój

🇵🇱🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Kandydaci

8 marca 2024 | komentarz 7 marca 2024 o 14:18 | infoBusko.pl Jarosław Kruk 08.03.2024 | | 46 komentarzy

15 stycznia premier Donald Tusk ogłosił daty wyborów samorządowych 2024. Wraz z tą datą ruszyły wyborcze przygotowania. Pierwszym krokiem było zawiadomienie odpowiedniej Państwowej Komisji Wyborczej lub właściwego komisarza wyborczego o utworzeniu komitetu wyborczego. Była na to czas do 12 lutego. Poniżej podajemy adresy do stron Państwowej Komisji Wyborczej, na których publikowane są informacje o Kandydatach startujących na naszym terenie w zbliżających się kwietniowych wyborach.

○ źródło: wybory.gov.pl ♂

 

Wyszukiwarka Kandydatów: Wójt, Burmistrz, Prezydent Miasta – https://wybory.gov.pl/samorzad2024/pl/kandydaci?elections=wbp&region=260101

Wyszukiwarka Kandydatów: Rady Gmin – https://wybory.gov.pl/samorzad2024/pl/kandydaci?elections=rada_gminy&region=260101♂

Wyszukiwarka Kandydatów: Rady Powiatów – https://wybory.gov.pl/samorzad2024/pl/kandydaci?elections=rada_powiatu&region=260101♂

Wyszukiwarka Kandydatów: Sejmiki Województw – https://wybory.gov.pl/samorzad2024/pl/kandydaci?elections=sejmik_wojewodztwa&region=260101♂


 

* * *

○ W życiu warto stawiać sobie cele i dążyć do ich skutecznej realizacji. To one nadają sens naszym działaniom i pomagają nam osiągać to, o czym marzymy. Bez celów trudno nam wyznaczyć kierunek oraz poczuć satysfakcję z postępów, jakie osiągamy na naszej drodze. Dlatego zachęcam wszystkich do określania swoich celów, nawet tych najmniejszych, i konsekwentnego dążenia do ich osiągnięcia. Pamiętajmy, że każdy krok w ich stronę przynosi nas coraz bliżej sukcesu!

💪 #Busko-Zdrój #cele #realizacja #motywacja #postęp #Jarosław Kruk #infoBusko


◙ Podobne informacje:

🇵🇱🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: 🔴 KALENDARZ WYBORCZY 🔴

🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Czterech kandydatów będzie ubiegać się o fotel burmistrza Buska-Zdroju. Kruk, Maroński, Szydłowski i Ściubisz. Kim są, co robią?

🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Paweł Sarna piątym kandydatem na burmistrza Buska-Zdroju. Kim jest?

🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Kandydaci Koalicji Obywatelskiej: Paweł Ściubisz na burmistrza Buska-Zdroju, do powiatu Andrzej Bydłosz, do Rady Miejskiej… Kamil Oliwkiewicz! Do Sejmiku z pozycji nr 2 Anna Sikora!

🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Jerzy Szydłowski ubiega się o fotel burmistrza Buska-Zdroju. Trzecie podejście radnego wielu kadencji

🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Michał Maroński staje do walki o fotel burmistrza Buska-Zdroju. Waldemar Sikora wystartuje z Trzeciej Drogi do Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego

🟥 🟥 nm: Czy w Busku doszło do fałszerstw przy głosowaniu na Budżet Obywatelski 2024 ?! Sprawą zajmuje się buska policja

👥Porozmawiajmy sobie nieco: O sobie, Pułku Żuawów Śmierci, motoryzacyjnych tradycjach ziemi świętokrzyskiej, swoich licznych pasjach, schronie przy SP2 i o Busku-Zdroju z Marcinem Łukasikiem [ROZMOWA nr 2]

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna.

46 odpowiedzi na “🇵🇱🇵🇱 Wybory samorządowe 2024: Kandydaci”

  1. Enough is enough! - do Macieja Gawina pisze:

    Szanowny Panie Macieju,

    Czy Kamil Piotrowski, który znajduje się na Pańskiej liście wyborczej do Rady POWIATU BUSKIEGO, jest tym samym Kamilem Piotrowskim (z Pisu), który pełnił funkcję dyrektora w Buskowiance?
    Został on rekomendowany przez Bartosika i mianowany na to stanowisko przez Freya, najkrócej rządzącego prezesa uzdrowiska.

    Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję za poświęcony tej czynności czas.
    Będziemy pytać do skutku.

    Ufam, że zrozumie Pan wagę tej kwestii.

  2. Olaf pisze:

    Niewiele wiem o tym Sarnie, więc i nie za wiele mogę mieć przeciw niemu.

    Ale moim zdaniem lepiej zagłosować na kandydata ŚCIUBISZA, bo jako kandydat Koalicji Obywatelskiej może być po wybraniu go wspierany dotacjami dla naszej Gminy rozdzielanymi przez Rząd. A jak będzie burmistrzem kandydat opozycji, to mogą nas pomijać. Tak samo w lokowaniu inwestycji rządowych: tyle tutaj pisano w komentarzach o potrzebie budowy nowej obwodnicy drogi krajowej 73. Pan Łukasz Nowak tyle zabiegał w ministerstwie o uruchomienie pociągu PKP Intercity do Warszawy… Jeśli wybierzemy kandydata KO, to myślę, że będą większe szanse, by zdołał on skutecznie dokończyć dzieła pana z Górki.

  3. Krytyka Sarny pisze:

    busko.com.pl/pawel-sarna-kandydat-na-burmistrza-buska-zdroju,0,3,1,1,4,38500,n.html

    Ad. 2.
    Po co linie bezpłatne? Powinny być symboliczne opłaty, np. bilet normalny 2 zł ulgowy 1 zł, za to koniecznie NISKA PODŁOGA, klima i kursy od rana do wieczora, a nie tylko po 2 pary dziennie.

    A. 6.
    Zwykłe kupowanie wyborców. Niech lepiej podatki obniży.

    Ad. 7.
    Czyli wincyj betonu w mieście.

    Ad. 8.
    Przecież wodę rozlewa Uzdrowisko, które podlega pod Województwo, a nie Gminę.

  4. do JRK i ŁN pisze:

    Czy dobrze widzę, że u Kruka na liście nie ma ludzi młodych, tylko urodzaj 60-kilkulatków?
    Dlaczego nie ma na jego liście pana Łukasza Nowaka? Czy redaktor tego portalu nie raczył mu zaproponować kandydowania, czy zaproponował, a działacz miejski odmówił?
    Proponuję Panom, abyście wyjaśnili mieszkańcom tę sytuację.

  5. Pracownik ubz pisze:

    Czy gruba wiśnia z ubz jest na tyle beszczelna, że kandyduje?
    Ten typ nie ma za grosz honoru.
    Widły i do gnoju!

  6. Enough is enough! - do Macieja Gawina pisze:

    Panie Macieju,
    Dziękuję za odpowiedź w Pańskiej rolce na fb.
    tenpan oczywiście jest bez szans. Ale teraz wszystko jest jasne, kogo Pan promuje, i z kim pan gra.

    Na czyje głosy Pana lista liczyć nie może – pan już się domyśla 🙂

  7. Okulista +5 do : do JRK i ŁN 8 MARCA 2024 O 15:17 pisze:

    ” Czy dobrze widzę, że u Kruka na liście nie ma ludzi młodych, tylko urodzaj 60-kilkulatków?” źle widzisz, źle. Bartek Wach, kandydat KWW JK INFOBUSKO w okręgu nr 3, ma 22 lata i jest chyba najmłodszym kandydatem ze wszystkich: https://wybory.gov.pl/samorzad2024/pl/rada_gminy/kandydat/39450/260101/3/3468458

  8. Nigdy Cię nie opuszczę? pisze:

    Pan Maroński kandydat na burmistrza zamieścił na busko.com.pl życzenia z okazji 8 MARCA: ” ŻYCZENIA Z OKAZJI DNIA KOBIET OD MICHAŁA MAROŃSKIEGO KANDYDATA NA BURMISTRZA BUSKA-ZDROJU”. Ciekaw jestem czy adresatem tych życzeń jest też Pani Dominika, z którą współżył w związku małżeńskim wiele lat, ma ślubne dzieci i z którą jak się słyszy na mieście i czyta tu i ówdzie w komentarzach podobno się teraz rozstaje z powodu……

  9. Enough is enough! - do Nigdy Cię nie opuszczę? pisze:

    To już nie wolno się rozwieść?
    A kto niby zabrania?

  10. Doinformowana pisze:

    Ptaszki ćwierkają iż Pan Maroński oczekuje sprawy karnej wkrótce, możliwe ogromne zmiany i stracone fundusze na banery, takie życie.

  11. Do powyżej pisze:

    Ptaszki ćwierkają, że gruba wiśnia rozwodzi się. Podobno mąż pisał anonimy na jej rodzinę i wyszło to na jaw. Ale na kogo on nie pisał anonimów?
    Taki wredny typ.

  12. 6 przykazanie do: Enough is enough! - do Nigdy Cię nie opuszczę? 8 MARCA 2024 O 21:31 pisze:

    ” To już nie wolno się rozwieść?
    A kto niby zabrania?”

    Teraz, w czasach ” róbta co chceta” wielu się wydaje, że wolno wszystko. Że wolno robić co się chce, obiecywać co się chce, przysięgać co się chce komu się chce i nie dotrzymywać złożonych obietnic i przysięg… Wielu się wydaje, że dziś można stanąć w kościele na ślubnym kobiercu i przed Bogiem i ludźmi przysiąc kobiecie, z którą zawiera się związek małżeński „Ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz że Cię nie opuszczę aż do śmierci”. Po czym, po jakimś czasie, przy nadarzajacej się okazji złamać złożone przysięgi… Słowa Enough is enough! świadczą, że i on tak uważa. No cóż… Róbta co chceta. Ja jednak tak nie uważam. Nie uważam tak i dlatego nigdy nie zaufam w żadnej kwestii osobom które tak uważają. Nie zaufam im i w wyborach władz samorządowych i nie zaglosuje na takie osoby, bo dla mnie one mają zerowa wiarygodność. Nie chce przeżywać z powodu takich osób bólu zawodu i poniżenia, który jest udziałem porzuconej żony i dzieci.

  13. Rząd KO-3DROGA-itd bierze się za kryptowaluciarzy. Wątpliwości budzą przede wszystkim przepisy, które możliwą blokowanie majątku nawet na pół roku. pisze:

    Rząd bierze się za kryptowaluciarzy. Wątpliwości budzą przede wszystkim przepisy, które możliwą blokowanie majątku nawet na pół roku.
    https://www.telepolis.pl/fintech/prawo-finanse-statystyki/rzad-kryptowaluty-blokada-majatku

  14. Czy burmistrz Buska-Zdroju Waldemar Sikora to magister? Afera z dyplomami MBA. Absolwentką uczelni jest także wojewoda pomorska. pisze:

    Afera z dyplomami MBA. Absolwentką uczelni jest także wojewoda pomorska
    adres: expresskaszubski.pl/pl/680_o-tym-sie-mowi/52527_afera-z-dyplomami-mba-absolwentka-uczelni-jest-takze-wojewoda-pomorska.html

    W obliczu tej mega afery dyplomowej „Collegium Tumanum” no i oczywiście rozpoczętych wyborów samorządowych w których burmistrz Waldemar Sikora startuje do jeszcze wyższych władz, do Sejmiku Świętokrzyskiego, uważam, że powinno się natychmiast, w trybie wyborczym wyjaśnić sprawę kwestionowanego autorstwa pracy dyplomowej burmistrza Waldemara Sikory.

    Sprawa kwestionowanego autorstwa pracy dyplomowej burmistrza Waldemara Sikory poruszana jest jak widzę na tym portalu od dłuższego czasu. Na przykład:

    Tytuł komentarza: Czy Burmistrz Waldemar Sikora jest w końcu autorem swojej pracy magisterskiej czy nie jest?

    Artykuł: 🟥 🟥 nm: Czy w Busku doszło do fałszerstw przy głosowaniu na Budżet Obywatelski 2024 ?! Sprawą zajmuje się buska policja

    Data komentarza: 01.11.2023 o 19:21

    Treść komentarza:
    ”’ Pozwalam sobie zapytać czy Burmistrz Waldemar Sikora jest w końcu autorem swojej pracy magisterskiej czy nie jest ,bo ten wątek pojawia się co jakiś czas w komentarzach i ja sam już zaczynam mieć wątpliwości. No bo gdyby wszystko było tak jak potrzeba to nie rozumiem jaki problem wyłożyć jak się to mówi karty na stół i zamknąć temat. Ja na miejscu Burmistrza Waldemara Sikory już dawno bym tak zrobił .Pokazałbym pracę swoją magisterską i kto chce niech ją czyta sobie ile chce. Może przy tej okazji czegoś się jeszcze nauczy. Niestety z jakichś nieznanych przyczyn Pan Burmistrz tego nie robi. Nie wiem z jakich, ale wydaje mi się, że taka postawa robi jemu więcej złego niż dobrego, bo ja na przykład zaczynam mieć wątpliwości i sądzę ,że inni też chyba zaczynają mieć wątpliwości. Na poparcie tego co napisałem powtarzam jeden z komentarzy spod wcześniejszego artykułu: 💥🔴🔴🔴 Unieważnienie głosowania internetowego oraz zmiany harmonogramu głosowania na projekty zgłoszone w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta i Gminy Busko-Zdrój na 2024 rok! | JKR: Jest takie stare przysłowie „Jaki pan taki kram”…

    ktoś do: magister 28 października 2023 o 12:09
    30 października 2023 o 07:18

    ”Czytam od czasu do czasu komentarze, które w mojej ocenie stawiają pod znakiem zapytania tytuł naukowy i pracę dyplomową pana burmistrza Sikory. Może czas by ten temat też został w końcu wyjaśniony.” itd – zgadzam się z tą opinią. Oczywiście, że sprawa nieprawidłowości przy głosowaniu internetowym na Budżet Obywatelski 2024, o których informuje Burmistrz w zarządzeniu powinna być wyjaśniona i to nie przez samych urzędników, ale najlepiej przez Policję i Prokuraturę. To jasne jak 2 razy 2 jest 4. Jednakże uważam, że powinna zostać również w końcu zbadana, sygnalizowana w komentarzach sprawa wątpliwości wokół autorstwa pracy magisterskiej Waldemara Sikory. Odpowiednie służby, czyli Policja i Prokuratura, powinny dokonać sprawdzenia tej pracy magisterskiej pod kątem tego czy została ona rzeczywiście napisana przez Waldemara Sikorę, czy napisała ją może jednak inna osoba lub czy nie jest ona plagiatem jakiejś innej pracy innego autora. Sprawa ustalenia raz na zawsze autorstwa pracy magisterskiej Waldemara Sikory uważam, że powinna być potraktowana priorytetowo, gdyż gdyby się niestety okazało, że to nie Waldemar Sikora napisał tę pracę, to fakt ten miałby liczne brzemienne skutki prawne. Po pierwsze to odebrany by mu został tytuł magistra, a jako że jak piszesz Sąd Najwyższy w 1995 roku wydał uchwałę, która przesądza, że wyższe wykształcenie ma tylko osoba z tytułem magistra, to odebrano by mu prawo przypisywania sobie wyższego wykształcenia. To zaś skutkowało by tym, podobnie jak to się dzieje w świecie sportu w przypadku odbierania wstecz sportowcom tytułów i anulowania wyników osiągniętych nieuczciwie, z wykorzystaniem zakazanych środków dopingujących, że ktoś mógłby zakwestionować wiarygodność na przykład wyników wyborów na burmistrza, w trakcie których Waldemar Sikora podawał, że ma wyższe wykształcenie i ma tytuł magistra. W naszym społeczeństwie wykształcenie posiadane przez kandydata w wyborach samorządowych czy to parlamentarnych ma wpływ na decyzje wyborców przy oddawaniu głosu wyborczego. Dlatego w przypadku wyborów burmistrza, w których różnica ilości głosów pomiędzy kandydatem który wygrał a kandydatem, który przegrał jest niewielka, kilkuprocentowa, to wydaje mi się, że fakt ewentualnego podania przez któregoś kandydata fałszywej informacji o posiadaniu wyższego wykształcenia i tytułu magistra mógł wpłynąć na korzystną dla tego kandydata decyzję wyborczą określonej grupy wyborców i zdecydować o jego wygranej. To dawałoby moim zdaniem przesłanki prawne do zakwestionowania wyników takich ‘‘wyrównanych’’wyborów. Gdyby ten przedstawiony powyżej hipotetyczny scenariusz okazał się prawdziwy, to istnieje według mnie uzasadnione prawdopodobieństwo, że doszłoby do weryfikacji wyników takich wyborów i kandydat, który je wygrał nieuczciwie mógłby zostać odsunięty od władzy, którą zdobył w tych wyborach. To zaś mogłoby skutkować tym, że akty prawne, których był z mocy prawa sygnatariuszem, mogłyby stracić moc prawną. I mogłoby się na przykład okazać, że małżonkowie, którym udzielał ślubu cywilnego taki burmistrz a nie naczelnik USC, gdyż prawo dopuszcza możliwość udzielania ślubu bezpośrednio przez prezydenta czy też burmistrza miasta, w świetle prawa nie są małżeństwem. Dlatego uważam, że kwestia ustalenia bezspornie autorstwa pracy magisterskiej Waldemara Sikory powinna być potraktowana priorytetowo.”’

    Uważam więc, że w państwie prawa najwyższy czas autorstwo pracy dyplomowej burmistrza Waldemara Sikory należy zbadać i wyjaśnić czy i w tym przypadku nie mamy do czynienia z bezprawiem.

  15. To MEGA skandal!!! pisze:

    busko.com.pl/_news.php?id=38465&page=0

    Co robią pracownicy MPGK (Komunalki) w Busku-Zdroju W GODZINACH PRACY? Krytykują nas mieszkańców! To my ich utrzymujemy płacąc za wodę, ścieki, śmieci, ciepło, a oni nas krytukują w internecie i to na dodatek W GODZINACH PRACY!!! Mało tego, pracownik MPGK mówi do mieszkańca Gminy Busko, aby wyprowadził się z Buska! Cóż za bezczelność i arogancja! Co na to Prezes MPGK Krzysztof Kryczka? No słucham Panie Kryczka, jak się Pan do tego ustosunkuje, że Pana pracownicy w godzinach pracy zamiast pracowć, to piszą komemtarze? W mojej opinii to MEGA SKANDAL!!!

    Na portalu busko.com.pl włączono wczoraj numery IP osób komentujących. Mieszkaniec Gminy Busko-Zdrój zwrócił uwagę, że śmieci kosztują w Gminie Nowy Korczyn 16 zł/osoby, a w Gminie Busko-Zdrój 23 zł/osoby. W dyskusję z nim wdał się pracownik MPGK, co dowodzi widoczny numer IP i godzina. Poniżej cytuję tą dyskusję. Oczywiście wszystko mam poscreenowane.
    ——————————
    (2024-03-06 10:21:41 / host: ***t-89-231-254-55.dynamic.mm.pl)

    Do tego w Busku ceny wody, ciepła, śmieci i podatki bardzo wysokie. Nowy Korczyn na przykład śmieci 16 zł, a w Busku 23 zł. Tyle w temacie.
    ——————————
    Do geniusza matematyki (2024-03-06 10:23:37 / host: ***lserver.mpgkbusko.pl)

    Śmieci w Korczynie wywozi się raz w miesiącu a w Busku dwa razy w miesiącu. Pomnóż sobie 16 zł razy dwa. Tyle w temacie
    ——————————
    (2024-03-06 10:32:48 / host: ***t-89-231-254-55.dynamic.mm.pl)

    „Śmieci w Korczynie wywozi się raz w miesiącu a w Busku dwa razy w miesiącu. Pomnóż sobie 16 zł razy dwa. Tyle w temacie”

    A czy ktoś pytał mieszkańców Gminy Busko-Zdrój o zdanie? A może chcą mieć rzadziej wywożone i płacić mniej? Ano właśnie. W N. Korczynie wywożą raz na miesiąc i jest dobrze, ludzie są zadowoleni, więc widocznie to działa i jest ok, skoro rak funkcjonuje, a nas mieszkańców Gminy Busko nikt nie pytał o zdanie. Tyle w temacie.
    ——————————
    (2024-03-06 10:34:36 / host: ***lserver.mpgkbusko.pl)

    To wyprowadz sie do Nowego Korczyna i zyj szczesliwie.
    ——————————

  16. To.skandal!!! pisze:

    Mieszkaniec – 10:21:41
    Pracownik MPGK – 10:23:37

    Mieszkaniec – 10:32:48
    Pracownick MPGK – 10:34:36

    Proszę zwrócić uwagę na czas. Pytam się: czy pracownik MPGK cały czas obserwuje internet, że odpowoada NATYCHMIAST, czyli zaledwie po dwóch minutach od pojawienia się jakiegoś komentarza?

    Panie Prezesie MPGK Krzysztofie Kryczka, kandydacie do Rady Powiatu, żądam aby się Pan ustosunkował do tej sprawy!

  17. Enough is enough! - do 6 przykazanie pisze:

    I do kościoła nie chodzę,
    Najpierw niech kościoł zrobi porządek we własnym gronie a dopiero potem moralizuje owieczki.
    Bye

  18. Mieszkaniec do: To.skandal!!! 9 MARCA 2024 O 11:39 pisze:

    Coś mi się wydaję, że Pan Krzysztof Kryczka, Prezes MPGK Busko, za dużo teraz uwagi poświęca kandydowaniu w tych wyborach i wskutek tego w MPGK „myszy harcują” a za wszystko my chyba płacimy w rachunkach za śmieci, wodę, itd. 😪😪😪

  19. xk...D! pisze:

    busko.com.pl/wiadomosci,,,,,,38426,n.html

    Wspaniale, że na miesiąc przed wyborami wszyscy politycy nagle stali się miłośnikami sztuk pięknych… 🙂

  20. Pytanie do prawnika pisze:

    Czy Maroński złamał prawo wywieszając plakat na niezamieszkałej posesji vis-a-vis parkingu BSCK?
    Jeśli prawdą byłoby, że nie uzyskał zgody właściciela, to co mu grozi?

    Czy Sarna złamał prawo wywieszając plakaty na płocie rejonu PGE, który jest w 100% państwowy, wykorzystując swoje stanowisko w tej firmie?

  21. Brawo Panie ŚCIUBISZ! pisze:

    busko.com.pl/pawel-sciubisz-kandydatem-na-burmistrza-buska-zdroju,0,3,1,1,4,38489,n.html

    „2. Tylko użyteczne inwestycje. Zanim coś wybudujemy, zanim wydamy NASZE wspólne pieniądze, będziemy zadawać pytanie – czy rzeczywiście służy to poprawie życia mieszkańców, czy jest to Nam potrzebne? Odwrócimy obecny trend – z wielkich i wielomilionowych inwestycji, choć pięknych, robionych głównie w Zdroju na inwestycje dla Mieszkańców. Na przykład zamiast muzeum siarki i wody za grube miliony – kanalizowanie kolejnych miejscowości w gminie, basen letni itp.”

    Właśnie dlatego na Pana zagłosuję! Właśnie takiej deklaracji brakuje mi u wszystkich innych kandydatów.

  22. Olaf pisze:

    Moim zdaniem najlepiej zagłosować na kandydata ŚCIUBISZA, bo jako kandydat Koalicji Obywatelskiej może być po wybraniu go wspierany dotacjami dla naszej Gminy rozdzielanymi przez Rząd. A jak będzie burmistrzem kandydat opozycji, to mogą nas pomijać. Tak samo w lokowaniu inwestycji rządowych: tyle tutaj pisano w komentarzach o potrzebie budowy nowej obwodnicy drogi krajowej 73. Pan Łukasz Nowak tyle zabiegał w ministerstwie o uruchomienie pociągu PKP Intercity do Warszawy… Jeśli wybierzemy kandydata KO, to myślę, że będą większe szanse, by zdołał on skutecznie dokończyć dzieła pana z Górki.

  23. Do Olafa pisze:

    Co ty tak z tym Ściubiszem i strumieniem środków jakie niby miałyby popłynąć od PO ? Tyle pieniędzy ile dostało Busko w ostatnich latach to już się nigdy nie powtórzy.Piniedzy nie ma i nie będzie a tym bardziej dla małych miast. Kto to jest ten Ściubisz i kto go zna poza tobą i Zochem ? Platfusy już nie mają nic lepszego do zaproponowania ? Tylu u was przecież młodych, wykształconych i uśmiechniętych.

  24. Buszczanin do Olaf pisze:

    Olafie, Olafie pisz se co chcesz o Ściubiszu i ile chcesz, na mnie to nie robi żadnego wrażenia. Ja doskonale pamiętam poprzednie rządy PO i pamiętam słowa ministra finansów Rostowskiego: PINIEDZY NIE MA I NIE BĘDZIE. A skoro tak, to i teraz za drugiej PO-KO będzie chyba podobnie, więc po co nam burmistrz członek PO czy KO, skoro pieniędzy nie będzie prawdopodobnie? 😜

  25. Mieszkaniec pisze:

    Postawmy wreszcie na młodych, nowych nie będących nigdy radnymi. Niech pokażą inn stronę świeże spojrzenie inny poziom, więcej merytoryki ale też i luzu. Nie takie wszystko spięte jak teraz. I same siwe głowy. Dajcie spokój idzie do wnuków was czas już był.

  26. eH!De pisze:

    A ja jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję. Biorę pod uwagę tylko dwóch kandydatów: pana Kruka i pana Ściubisza.

  27. Rolnik do Pawła Ściubisza kandydata KO na burmistrza Buska: Czy jest Pan za rolnikami czy jest Pan za pałowaniem i gazowaniem protestujących rolników? pisze:

    Szanowny Panie Pawle Ściubisz, na stronie Państwowej Komisji Wyborczej jest informacja o Panu: https://wybory.gov.pl/samorzad2024/pl/wbp/kandydat/29799/260101/1/3385733

    Widzę, że jest Pan: Członek partii politycznej: Platforma Obywatelska RP
    W Polsce od kilku tygodni trwają masowe protesty rolników, którzy obawiają się o swoją przyszłość i o bezpieczeństwo żywnościowe Polski. Protesty rolników wspiera wiele innych grup zawodowych. W obliczu tych ogólnopolskich i ogólnoeuropejskich protestów rolników proszę mi Panie Kandydacie powiedzieć czy Pan popiera rolników czy przeciwnie jest Pan za pałowaniem i gazowaniem protestujących rolników, co miało miejsce ostatnio w Warszawie?

  28. Ursus do Rolnik piwyżej pisze:

    Spoglądając na facebook Pana Pawła Ściubisza, szczególnie na wczorajszy jego wpis i zdjęcia z Rady Krajowej PO w Warszawie, a zwłaszcza uścisk dłoni z Donaldem Tuskiem https://www.facebook.com/share/p/ZLN1eG2QfqqWMABU/ to ja jestem pewien, że Pan kandydat na burmistrza myśli podobnie jak Donald Tusk, bo jakże inaczej 🤑🤑🤑

  29. Rolnicy zabrali głos po spotkaniu z premierem Donaldem Tuskiem i przedstawicielami rządu. - To, co się dzisiaj dzieje, to jest zabójstwo dla naszych gospodarstw - oznajmił jeden z nich. pisze:

    https://wiadomosci.wp.pl/rolnicy-spotkali-sie-z-premierem-zabojstwo-dla-naszych-gospodarstw-7004126729853664a

  30. Rolnik sam w dolinie pisze:

    Uścisnął mu dłoń – myśli tak jak on… hahaha

  31. Polak mądry po szkodzie pisze:

    Siwy i jego radni mieli moim zdaniem wieś i mieszkańców wsi tam gdzie słońce nie dochodzi. Jeśli teraz wyborach na burmistrza wygra Maroński, Szydłowski lub Ściubisz to dalej będzie tak jak było.

  32. Mieszkaniec pisze:

    Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości! Moim zdaniem jedyny kandydat na burmistrza, który jest niezależny, niepartyjny, spoza systemu, spoza układów, to Jarosław Kruk.

  33. Malucholandia pisze:

    Pan kandydat Maroński bardzo chwali się buskim żłobkiem – może przedstawiłby rzetelnie jak doszło do powstania żłobka ???
    Zapewne nie, więc aby rozjaśnić umysły :
    1. Projekt na pozyskanie funduszy napisała Pani Dominika Marońska
    2. Nadzór nad pracami modernizacyjnymi budynku – Pani Dominika Marońska
    3. Zadbanie o wyposażenie żłobka – Pani Dominika ka Marońska
    4. Prowadzenie przez 12 miesięcy i rozliczenie funduszy – Pani Dominika Marońska
    5. Przecięcie wstęgi i przyjęcie Laurów – Pan Sikora i Maroński
    Patrząc z boku, poprostu wstyd że tak można !!!
    Pracownica UMiG

  34. Co tu mówić o prawdomówności władzy … pisze:

    Władza MiG Busko wraz z Radnymi od lat ma sygnalizowane co dzieje się w spółce podległej MPGK i co Pan Kryczka nazywając to wprost odp*. Jaka reakcja Władz ? Żadna. Najlepiej wiedzą o tym byli i obecni pracownicy. Jest to oczywiście zrozumiałe że władza nic nie robi z Panem Cesarzem skoro Pan Kryczka zezwala na zawieszenie baneru wyborczego Panu Sikorze na Targowisku Miejskim zarządzanym przez MPGK.

  35. mieszkaniec pisze:

    wieszanie banerów burmistrza sikory to skandal na terenie obiektów będacych w zarządzie jednostek podległych gminie. Powinno pójść zawiadomienie do organów ścigania i do komisarza wyborczego.
    Sesja to temat tez do poruszenia by mieszkańcy widzieli jaki to układ zamknięty

  36. pollonus pisze:

    Czytałem gdzieś że Pan Jerzy Szydłowski zapytał podobno Pana Kryczkę czy może powiesić swój baner obok Pana Sikory a ten mu podobno zdecydowanie odmówił. No cóż uważam że to sprawa dla komisarza wyborczego i tyle.

  37. do Mieszkańca pisze:

    „Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości! Moim zdaniem jedyny kandydat na burmistrza, który jest NIEZALEŻNY, niepartyjny, spoza systemu, spoza układów, to Jarosław Kruk.”

    Hahahah, jeśli będzie tak rządził, jak prowadził ten portal… Czy na BIP-ie UMiG będą wtedy „kalendaria historyczne”? 🙂
    Pełno geriatrii na listach do Rady…
    Wyraźne ciągoty za PiS-em.

    NIEZALEŻNY? Najbardziej to przejawia się w niezamieszczaniu tekstów od czytelników, choćby pana z Górki.

  38. do Malucholandii pisze:

    Pani Zwolska nie ma wykształcenia technicznego, ani licencji zarządcy nieruchomości.
    Mimo, to miała przez lata wysokie stanowisko w MPGK w dziele mieszkaniowym.
    Dlatego mi jej nie szkoda. Póki była zgoda z wiadomo kim, to korzystała.

  39. do Buszczanina pisze:

    Mam szczerze wywalone na to w jakiej partii jest Pan Ściubisz, bo polityka lokalna rządzi się swoimi prawami.
    Też nie podoba mi się pałowanie rolników i próba zachęcania licealistów, by się seksowali pigułką „dzień po”. Ale BURMISTRZ NIE DECYDUJE O TYCH SPRAWACH.
    Burmistrz to CHODNIKI, KOMUNIKACJA, WODOCIĄGI, SZKOŁY (jako budynki, a nie program nauczania).
    Wolę dlatego Pana Ściubisza, niż tych wszystkich „bezpartyjnych” koryciarzy z komitecików typu Niegospodarna Gmina / Powiat, Porozumienie Aferzystów, Wspólnota Koryciarzy, itp.
    Maroński oraz Szydłowski są skreśleni za dotychczasową działalność w UMiG i RM. Kruk – weźcie mnie nie rozśmieszajcie…
    Sarna – nominat PiS-u, który przecież poprzednim razem poparł Sikorę. Do tego ten pan był przez lata na ciepłym stanowisku w spółeczce Skarbu Państwa. Jego program jest populistyczny (Odział Ratunkowy w Szpitalu – zadanie Powiatu, a nie Gminy tak samo rozlewnia wód mineralnych – zadanie Uzdrowiska, nie Gminy).
    Natomiast Pan Ściubisz ma program w całości dotyczący zadań Gminy (a więc REALNY) i nie obiecuje megalomani, tylko dbanie o potrzeby mieszkańców i PYTANIE ICH O ZDANIE. Do tego miał wysokie stanowisko w firmie prywatnej dzięki kompetencjom, a nie na państwowym

  40. Do do Buszczanina pisze:

    Ta. I zerowe doświadczenie w samorządzie. Zanim ogranie co i jak to miną 2 lata.

  41. Arka Noego pisze:

    Tam jest wiele spraw w tym MPGK, nawet znikający pracownik prowadzący firmę Cowodex. KA Trans, Sawa, to nic szczególnego.
    Te inwestycje wykonane przez MPGK to jest bagno

  42. Uśmiechnięta seruszkowa PO'lska...... pisze:

    https://youtu.be/6H2sGWVr44Y?si=1d59Pq9KjH1LGhaG

  43. Układy pisze:

    A co z covodex. To robi projekty i kasa płynie

  44. Gość Bogdana Rymanowskiego Renata Beger o śmierci Andrzeja Leppera pisze:

    https://www.facebook.com/reel/1063015488265095

  45. Wyborca: Pytanie do Pana Kandydata Piotra Ściubisza pisze:

    W związku z tematem komentarza:”Gość Bogdana Rymanowskiego Renata Beger o śmierci Andrzeja Leppera” 13 MARCA 2024 O 12:14 Szanowny Panie Kandydacie uprzejmie proszę odpowiedzieć mi na jedno tylko pytanie: Czy uważa Pan, że śp. Andrzej Lepper, który odszedł z tego świata 5 sierpnia 2011 za czasów rządów Platformy Obywatelskiej, popełnił samobójstwo czy raczej ktoś mu w tym pomógł? Mam nadzieję, że będzie Pan miał odwagę odpowiedzieć na to pytanie. Z góry dziękuję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Masz pytania? Napisz do nas: redakcja@infobusko.pl