List do Redakcji: 馃啒 Zamkni臋ty wjazd na stadion powoduje zagro偶enie dla dzieci, rodzic贸w i ruchu drogowego | JKR: Nie ma wjazdu na stadion i co nam zrobicie?... - Internetowy Portal Informacyjny Mieszka艅c贸w Miasta i Gminy Busko-Zdr贸j

List do Redakcji: 馃啒 Zamkni臋ty wjazd na stadion powoduje zagro偶enie dla dzieci, rodzic贸w i ruchu drogowego | JKR: Nie ma wjazdu na stadion i co nam zrobicie?…

23 listopada 2022 | | | 21 komentarzy

Witam, Prosz臋 si臋 zainteresowa膰 spraw膮 zamkni臋tej bramy na stadionie miejskim. Od kilku miesi臋cy nie ma wjazdu na stadion. Ca艂y ruch odbywa si臋 przed bram膮 powodujac zagro偶enie dla ruchu drogowego a tak偶e dla dzieci kt贸rych rodzice s膮 zmuszeni zostawia膰 ich na 艣rodku drogi gdzie potem slalomem mi臋dzy autami biegn膮 na stadion. Mieszka艅cy Kusoci艅skiego i kuracjusze聽 skar偶膮 si臋 na wzmo偶ony ruch. 聽鈥 pisze na wst臋pie przys艂anego 12.11.2022 r maila do Redakcji czytelnik infoBusko.pl

Busko-Zdr贸j, 24 listopada 2022 r.: Mimo pr贸艣b i petycji kierowanych do burmistrza Sikory brama Stadionu Miejskiego w Busku-Zdroju nadal pozostaje zamkni臋ta dla rodzic贸w podwo偶膮cych swoje dzieci na zaj臋cia sportowe… / fot. Jaros艂aw Kruk infoBusko.pl

Oto pe艂ny tekst korespondencji:

„Witam, Prosz臋 si臋 zainteresowa膰 spraw膮 zamkni臋tej bramy na stadionie miejskim. Od kilku miesi臋cy nie ma wjazdu na stadion. Ca艂y ruch odbywa si臋 przed bram膮 powodujac zagro偶enie dla ruchu drogowego a tak偶e dla dzieci kt贸rych rodzice s膮 zmuszeni zostawia膰 ich na 艣rodku drogi gdzie potem slalomem mi臋dzy autami biegn膮 na stadion. Mieszka艅cy Kusoci艅skiego i kuracjusze聽 skar偶膮 si臋 na wzmo偶ony ruch.

Mieszka艅cy Buska wystosowali oficjaln膮 pro艣b臋 do Burmistrza z pro艣b膮 o otwarcie bramy i udost臋pnienie wjazdu jednak pismo pozosta艂o be偶 odpowiedzi.聽 Na pi艣mie znalaz艂o si臋 ponad 100 podpis贸w mieszka艅c贸w.

Kierownik stadionu m贸wi, 偶e nie otworzy bramy ” bo nie”.

Zrobiono sw贸j w艂asny ko艂choz z dobra u偶yteczno艣ci publicznej.

Spraw膮 ci膮gnie si臋 ju偶 od kilku miesi臋cy. U偶ytkownicy stadionu s膮 bezsilni. Problem generuje niebezpieczne sytuacj臋. Dzieci s膮 w niebezpiecze艅stwie.”

鈼 Czterozdj臋ciowa „perspektywa 180掳聽 ” ukazuje jeden z聽 zator贸w ulicznych tworz膮cych si臋 regularnie聽 na ul. Kusoci艅skiego na wysoko艣ci bramy stadionu. / 藕r贸d艂o: mail do Redakcji 12.11.2022鈼 / 藕r贸d艂o: mail do Redakcji 12.11.2022


Jaros艂aw Kruk: Patrz膮c na przes艂ane zdj臋cia, na widoczn膮 na nich soczyst膮 ziele艅 drzew, domy艣lam si臋, 偶e zrobione zosta艂y latem tego roku. Mail przes艂any zosta艂 12 listopada, wnioskuj臋 zatem, 偶e w opisanej w li艣cie kwestii nic si臋 nie zmieni艂o na przestrzeni minionych miesi臋cy. By si臋 upewni膰, podjecha艂em dzi艣, 24.11.2022 r., ok 15:40 pod zmodernizowany kosztem kilkunastu, a mo偶e nawet kilkudziesi臋ciu milion贸w z艂otych obiekt miejski. Jak wida膰 na zdj臋ciu – brama zamkni臋ta by艂a „na 4 spusty”, st膮d rodzic, kt贸ry podwi贸z艂 akurat swoje dziecko zapewne na trening, wysadzi艂 m艂odzika na ulicy….

Czy tak by膰 powinno? Czy s艂oneczne w艂adze samorz膮dowe decyduj膮c si臋 na rozbudow臋 stadionu nie powinny zadba膰 o odpowiedni i bezpieczny do niego dojazd?

W dzisiejszych czasach, gdy bardzo wiele os贸b korzysta z samochod贸w, uwzgl臋dnienie odpowiedniego dojazdu i stosownej ilo艣ci miejsc parkingowych przy miejscach u偶yteczno艣ci publicznej, centrach handlowych, itp. wydawa艂oby si臋, 偶e jest oczywist膮 oczywisto艣ci膮, abecad艂em projektowym. W Busku-Zdroju, po raz kolejny okazuje si臋 , 偶e tak nie jest. Pisz臋 kolejny, bowiem „sztandarowym” przyk艂adem zaniedbania w tej oczywistej kwestii jest dla mnie zdrojowa megat臋偶nia i tabuny aut kr膮偶膮cych w sezonie w jej okolicy w poszukiwaniu miejsca parkingowego. Czy tak by膰 powinno?…
Czy w Busku nie jest aby jak w „Misiu”? Nie ma wjazdu na stadion i co nam zrobicie?…


鈼 Podobne informacje:

馃煡 List do Redakcji: „Szanowny Panie Burmistrzu, tak nie mo偶e by膰” | JKR: „UWAGA STOPIE艃” [AKTUALIZACJA]

馃煡 Gro藕ny wypadek na „pumptracku” w Busku-Zdroju. Interweniowa艂o Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. 鈥濼am jest niebezpiecznie! To zmarnowane pieni膮dze鈥

馃煡 Kolejna powa偶na kolizja na skrzy偶owaniu ulic Armii Krajowej, Bohater贸w Westerplatte i Leszka Marci艅ca | JKR: Nieko艅cz膮ca si臋 historia. „Now膮 przypowie艣膰 w艂odarz sobie kupi, 偶e i przed szkod膮 i po szkodzie g艂upi” [FOTO,VIDEO]

RK: W Szczawory偶u zostanie zlikwidowana przychodnia. Mieszka艅cy nie zgadzaj膮 si臋 [AUDIO]

ED: Deptak 1 Maja w Busku-Zdroju zamkni臋ty dla ruchu. Protest przedsi臋biorc贸w. Burmistrz: Nic si臋 nie zmieni

ED: Szefowa Willi Wi艣lica w Busku: Zostaniemy wyko艅czeni przez… s艂upek | [FOTO]

RK: Deptak w Busku ko艣ci膮 niezgody. Kuracjusze: gdzie troska o przyje偶d偶aj膮cych na leczenie? | JKR: Wolno膰 Waldeczku w swoim gniazdeczku

Interwencja: MGOPS w Busku-Zdroju to prywatny folwark ?

RK: Deptak w Busku ko艣ci膮 niezgody. Kuracjusze: gdzie troska o przyje偶d偶aj膮cych na leczenie? | JKR: Wolno膰 Waldeczku w swoim gniazdeczku

UMiG: 馃挜 Apel burmistrza do mieszka艅c贸w odno艣nie korzystania z samochod贸w i parkowania | JKR: 馃煡 „rz膮d si臋 sam wy偶ywi”

馃挜 Nowy 艁ad w Zdroju: 鉀擹amkni臋cie ruchu na odcinku od Bristolu do BSCK, ruch jednokierunkowy na Lipowej, Kusoci艅skiego i Rokosza? [AKTUALIZACJA]

UMiG: 鉀 Zmiana organizacji ruchu na ulicach miasta. Zakaz wjazdu ze S艂onecznej i Bajkowej na 1-go Maja | @: Mamy ju偶 kolejn膮 w Busku, w mojej ocenie debiln膮 i krety艅sk膮 organizacj臋 ruchu

T臋偶nia za 33.000.000 czy mo偶e wielopoziomowy Parking Zdrojowy z bazarkiem i boiskiem?

Do Redakcji: Rozje偶d偶anie Lasku Topolowego w Busku-Zdroju. Pro艣ba o interwencj臋.

List do Redakcji: 馃啒 Kto w obszarze kanalizacji nie dochowa艂 nale偶ytej staranno艣ci? Kto powinien zosta膰 poci膮gni臋ty do odpowiedzialno艣ci?

馃啒 Ulica Karmelowa. Mieszka艅cy „wpuszczeni w kana艂”? cz.II [AUDIO, FOTO]

 

NOIZZ: „Dubaj to parodia XXI wieku”. Burd偶 Chalifa nie ma kanalizacji, 艣cieki wywozi si臋 autostradami | JKR: Czy Busko-Zdr贸j to aby nie taki „ma艂y Dubaj”?

onet: Krak贸w kupi艂 艂awk臋 za 228 tys. z艂 | JKR: Busko zrewitalizowa艂o Mickiewicza za 25 mln, wystawi艂o t臋偶ni臋 za 25 mln, k艂adk臋 za 9,5 mln, „bunkier” AKS za „x+8mln”, a ca艂y multistadion za pieron wie ile, itd., itp…

18 mln z艂 z „Polskiego 艁adu” trafi艂o do gminy Busko-Zdr贸j. Z tego 8.2 mln p贸jdzie na przedszkola, 6.7 mln na kanalizacj臋 wsi, a 3.316.700 z艂 na rewitalizacj臋 ratusza… | 馃煡 JKR: …kt贸ry jest zachowanym reliktem Gestapo/SS

Franciszek Rusak: Rewitalizacyjny walec – Czuj, stary pies szczeka!


ED: Problemy z przebudow膮 stadionu w Busku-Zdroju. Niesolidny wykonawca przeliczy艂 si臋 z si艂ami (foto)

艁ukasz Szumilas: Co z tym Stadionem?

NM: Modernizacja buskiego stadionu w impasie. Umowa z wykonawc膮 zerwana, podwykonawcy zamierzaj膮 walczy膰 o pieni膮dze w s膮dzie [aktualizacja]

ED: Do dw贸ch razy sztuka? Og艂oszono przetarg na doko艅czenie przebudowy stadionu w Busku-Zdroju

Droga dogrywka! Otwarto oferty na doko艅czenie przebudowy buskiego stadionu

NM: Dwaj wykonawcy doko艅cz膮 przebudow臋 stadionu w Busku-Zdroju do 31 sierpnia 2019

RK: Buski stadion jednak zostanie wyremontowany. Burmistrz ubolewa, 偶e termin si臋 wyd艂u偶y艂

RK: 馃煡 Fatum nad stadionem w Busku-Zdroju

List do Redkacji: 馃煡 Panie Burmistrzu Sikora kiedy nast膮pi uko艅czenie budowy budynku na stadionie AKS?

RK: Buski stadion doko艅czy nowy wykonawca. B臋dzie dro偶ej | JKR: +8 mln! Czy warto przep艂aca膰?

nm: Nowoczesny klubowy budynek na Stadionie Miejskim w Busku-Zdroju za ponad 8 mln z艂 ma by膰 gotowy ju偶 jesieni膮. [FOTO,VIDEO] | JKR: x+8 mln! Czy warto przep艂aca膰 za „Bunkier AKS”?

bcpl: Korty na buskim Stadionie Miejskim zn贸w gotowe do gry! | JKR: Pi臋knie, ale te komentarze…


List do Burmistrza: 馃煡 KOMPROMITACJA BUSKA JAKO ZDROJU: ” jak widzimy PARK i alejki w odchodach ptasich, 艂aweczki obsrane (…) TO przechodzi ch臋膰 do korzystania z czegokolwiek w Busku”

馃煡 Koszmarny upadek rowerzystki na buskiej „Mickiewce” [FOTO, RELACJA 艢WIADKA]

TP: 鈥濩zy w艂adze Buska zareaguj膮 dopiero kiedy dojdzie do tragedii?鈥

bcpl: Kolizja na skrzy偶owaniu ulic Armii Krajowej i Bohater贸w Westerplatte | JKR: Grzech zaniechania

List do Redakcji: 馃啒 Wcze艣niej Covid, teraz s艂upek – nie艂atwe jest 偶ycie w艂a艣cicieli Willi Wi艣lica [AUDIO, FOTO]

nm: Trwa remont na 1 Maja w Busku. Ludzie mocno si臋 niecierpliwi膮 [ZDJ臉CIA] | 馃煡 JKR: Gdzie si臋 podzia艂o 15 milion贸w z艂otych?

W G艂ogoczowie za 5,5 mln z艂 powstanie kolejna k艂adka dla pieszych nad Zakopiank膮. | 馃煡 JKR: W Busku nad Rzewuskiego powsta艂a k艂adka dla pieszych za 9,5 mln z艂. O 4 miliony dro偶ej!!

Sk膮d w Busku podwy偶ka cen za 艣mieci? UMiG opublikowa艂 wyja艣nienie

TP: 馃煡 LIST DO REDAKCJI a w艂a艣ciwie do Pana Burmistrza Waldemara Sikory | JKR: Punkt widzenia zale偶y od punktu siedzenia

TVN: 馃煡 ,,Zastraszy膰 dziennikarza鈥. Superwizjer – Lokalne media. Cena niezale偶no艣ci

PRZYWR脫CI膯 GODNO艢膯 GMINIE I JEJ MIESZKA艃COM – protest pod buskim magistratem, 25.06.2020 – FOTOGALERIA

Publikowane komentarze s膮 prywatnymi opiniami u偶ytkownik贸w portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialno艣ci za tre艣膰 opinii. Za wypowiedzi naruszaj膮ce prawo lub chronione prawem dobra os贸b trzecich grozi odpowiedzialno艣膰 karna lub cywilna.

21 odpowiedzi na “List do Redakcji: 馃啒 Zamkni臋ty wjazd na stadion powoduje zagro偶enie dla dzieci, rodzic贸w i ruchu drogowego | JKR: Nie ma wjazdu na stadion i co nam zrobicie?…”

  1. Mieszkaniec pisze:

    Kierownik stadionu m贸wi, 偶e nie otworzy bramy 鈥漛o nie鈥.

    Sk膮d my to znamy… A kto to lubi m贸wi膰: „nie da si臋”

    Kierownikiem stadionu jest rodzony brat W. Sikory, Marian Sikora, wi臋c…

  2. Marta pisze:

    „Zrobiono sw贸j w艂asny ko艂choz z dobra u偶yteczno艣ci publicznej. Spraw膮 ci膮gnie si臋 ju偶 od kilku miesi臋cy. U偶ytkownicy stadionu s膮 bezsilni.”

    No c贸偶, wybrali艣cie radnych – ludzi starszych, emeryt贸w, zamiast ludzi m艂odych, energicznych. Wybrali艣cie Waldemara Sikor臋 na trzeci膮 ju偶 kadencj臋. Macie wi臋c to, co sami chcieli艣cie, macie to, co sami sobie wybrali艣cie, wi臋c teraz ponosicie tego konsekwencje i nie 偶al mi Was ani troch臋. Waldemar Sikora pozostawi艂 Wasze pismo bez odpowiedzi, czyli Was „ola艂”, a kierownik powiedzia艂 „nie bo nie”. No c贸偶, macie co艣cie chcieli. Taka jest prawda. Ma艂o tego, w nast臋pnych wyborach ponownie wybierzecie tych samych radnych i Waldemara Sikor臋 ponownie wybierzecie. Wspomnicie moje s艂owa. Czy poeta mia艂 racj臋 pisz膮c te s艂owa???

    Cieszy mi臋 ten rym: „Polak m膮dry po szkodzie”,
    Lecz je艣li prawda i z tego nas zbodzie,
    Now膮 przypowie艣膰 Polak sobie kupi,
    呕e i przed szkod膮, i po szkodzie g艂upi.

  3. Rodzic pisze:

    Redakcjo!
    Pochwa艂a dla rodzic贸w zostawiaj膮cych dziecko na 艣rodku ulicy? Rzecznik Praw Dziecka i Kurator s膮dowy powinien zapyta膰 si臋 o opiek臋 nad dzieckiem zostawionym na 艣rodku ulicy!

  4. gt pisze:

    Rodzicu!
    Nie odwracaj kota ogonem. Rozwi膮zanie problemu jest proste – otworzy膰 bram臋 na stadion. Tam chyba celowo pozosta艂 plac na parkowanie aut. Ale napisanie regulaminu, kt贸ry wszystkiego zabrania, jest sposobem pana umiga na wszelkie dolegliwo艣ci trapi膮ce nasze miasto.

  5. ZERO AKS W NOWYM BUDYNKU AKS? pisze:

    PODOBNO W WYBUDOWANYM ZA PONAD 8 MILION脫W Z艁OTYCH NOWYM BUDYNKU AKS PRZY KUSOCI艃SKIEGO, DLA KLUBU AKS NIE MA POMIESZCZE艃. PODOBNO S膭 POMIESZCZENIA DLA BOSIR, DLA DYREKTORA, DLA KIEROWNIKA, A DLA AKS NIE MA POMIESZCZE艃. CZY JEST TO PRAWD膭?

  6. NIKt pisze:

    ”5 listopada 2018 roku 鈥 t臋 dat臋 zako艅czenia prac wyznaczono w ofercie przetargowej modernizacji Stadionu Miejskiego w Busku-Zdroju. Mamy 25 grudnia i鈥 ko艅ca rob贸t nie wida膰. Co gorsze, niesolidny wykonawca zszed艂 z budowy, niejasna jest te偶 przysz艂o艣膰 inwestycji, kt贸rej warto艣膰 oszacowano na blisko 5 milion贸w z艂otych.” Tak jest napisane w artykule z dnia 27 grudnia 2018 https://infobusko.pl/ed-problemy-z-przebudowa-stadionu-w-busku-zdroju-niesolidny-wykonawca-przeliczyl-sie-z-silami/ Na za艂膮czonym w artykule zdj臋ciu wida膰 baner z wizualizacj膮 przysz艂ego wygl膮du stadionu. Wida膰 na nim i boisko ze sztuczn膮 nawierzchni膮 i inne boczne boiska i korty i wida膰 te偶 ko艅czony w艂a艣nie nowy budynek AKS. Rozumiem wi臋c, 偶e w 2018 roku ca艂a rozbudowa mia艂a kosztowa膰 5 milion贸w z艂otych i mia艂a si臋 zako艅czy膰 w listopadzie 2018. Obecnie mamy listopad 2022 i jak wida膰 inwestycja nie jest wci膮偶 zako艅czona, bo budynek AKS nadal chyba jest nieodebrany. Czy mo偶na by by艂o si臋 dowiedzie膰 ile finalnie pieni臋dzy poch艂on臋艂a ta rozbudowa? Obawiam si臋, 偶e bardzo du偶o wi臋cej ni偶 zak艂adane w 2018 5 milion贸w, bo jak pisze w artykule https://infobusko.pl/stadion-w-busku-zdroju-coraz-blizej-trwa-budowa-nowoczesnego-zaplecza-zobacz-zdjecia-i-film/ na samo doko艅czenie budynku AKS w艂adze samorz膮dowe zgodzi艂y si臋 wyda膰 8 milion贸w. Zapytuj臋 wi臋c ile kosztowa艂 nas mieszka艅c贸w ten nowy stadion?

  7. Rodzic pisze:

    Gdyby by艂 parking na Stadionie to by艂by zapewne p艂atny. Ale, 偶e s膮 tam namalowane linie kortu do odbijania na 艣ciance tenisowej i plac do jazdy na rolkach to jest napisane na tablicy przy bramie. Kto nie chce tego widzie膰 to krzyczy, 偶e brama zamkni臋ta.

  8. gt pisze:

    Rodzicu, wida膰, 偶e艣 z ruskiego zaboru :). Carski ukaz na bramie, nie dyskutowa膰.
    A 偶e przy 艣ciance nikt nie odbija pi艂eczki, ani nikt nie je藕dzi na rolkach – to ju偶 ma艂o wa偶ne. Przypuszczam, 偶e w ci膮gu ostatnich 5 lat mo偶e 艂膮cznie z 24 godziny przy tej 艣ciance kto艣 膰wiczy艂. Podobnie z rolkami. A ju偶 na pewno nie dzia艂o si臋 to p贸藕n膮 jesieni膮, zim膮, czy wczesn膮 wiosn膮.

  9. Parkingowy Marucha pisze:

    macie du偶y PArking przy Skate PArku. Nie mo偶na ruszyc d… i przejsc z dzieckiem ten kawalek na stadion? Najlepiej to jeszcze jak by pozwolili na murawe autem wjechac….

  10. Obiektywne spostrze偶enie pisze:

    Po zamieszczonych z okresu letniego czterech fotografiach przez autora w mailu ci臋偶ko okre艣li膰 czy ten tabor aut przed bram膮 stadionu to tylko jednorazowa sytuacja i czy w og贸le mia艂 zwi膮zek z trenuj膮cymi m艂odzikami na stadionie.聽 Powiedzmy wprost 偶e w mailu wys艂anym do redakcji jest brak szerszych materia艂贸w z tego zdarzenia w postaci wi臋kszej ilo艣ci zdj臋膰 cho膰by jakiego艣 nagrania z tego zdarzenia czy fotografii 贸w wymienionej petycji lub nagrania z udzia艂em tzn kierownika. Mo偶emy uzna膰 偶e autor mailu m贸g艂 wprowadzi膰 w b艂膮d przypadkowo lub 艣wiadomie redaktora jak i opinie publiczn膮 i wtedy gdy mia艂o miejsce to zdarzenie odbywa艂y si臋 np Dni Buska czy jaka艣 inna impreza na terenie miasta. A co do rekacji na mail przez redakcj臋, sami widzimy mamy tylko jedn膮 fotografie z przed stadionu, opisane par臋 zda艅 w wi臋kszo艣ci o naszych buskich decydentach. Nie ma 偶adnych dzia艂a艅 w kwestii zbadania 贸w zdarzenia o kt贸rym napisa艂 internauta czy to cho膰by kontakt z internaut膮, kontakt z BOSiR w sprawie zamkni臋tej bramy, ustalenie z jakiego powodu brama jest zamykana. A je艣li ju偶 m贸wimy o bezpiecznym doje藕dzie to zabrak艂o w tym mailu jak i w ca艂ym tym artykule informacji 偶e oko艂o 50 metr贸w wy偶ej od stadionu znajduje si臋 ogromny parking a jeszcze dalej znajduje si臋 parking przy Stawie Niemieckim. Wi臋c je艣li faktycznie to zdarzenie mia艂o miejsce z treningiem m艂odzik贸w to tylko trzeba mie膰 tu pretensje do rodzic贸w dla kt贸rych wa偶niejsza jest wygoda ni偶 bezpiecze艅stwo swoich pociech.

  11. Kibic do Obiektywne spostrze偶enie 25 LISTOPADA 2022 O 19:59 pisze:

    Chcesz powiedzie膰, 偶e opisana w li艣cie sytuacja nie mia艂a miejsca i 偶e zdj臋cia zosta艂y zrobione w innych okoliczno艣ciach ni偶 to jest napisane w li艣cie? Sugerujesz, 偶e to ustawka? Odpowiem, 偶e wg mnie list opisuje autentyczn膮 sytuacj臋. Ustawka to wg mnie mia艂a miejsce ale nie pod stadionem ale pod Rosmanem 18-05-2019.

  12. Obiektywne spostrze偶enie pisze:

    Je艣li nie mamy szerszych materia艂贸w w 贸w wymienionym mailu dotycz膮cych tego zdarzenia, to s膮dz臋 偶e mo偶e by膰 to zwyk艂a mistyfikacja… Chodzi mi g艂贸wnie o to 偶e jest ma艂o materia艂u na domniemane zdarzenie. To jest tak by pu艣ci膰 noc膮 drona nad gmin膮 porobi膰 par臋 zdj臋膰 i wm贸wi膰 偶e nad nasz膮 gmin膮 by艂o UFO. Powiedzmy wprost jest i tak to tania sensacja bo wystarczy zadzwoni膰 do BOSiR i spyta膰 si臋 z jakiego powodu jest zamkni臋ta brama.

  13. Jurek pisze:

    Zdj臋cia robione s膮 jak wida膰 w 艣rodku lata. Teraz mamy pozna jesien a nawet za oknami zim臋. Nie wiem czemu kto艣 pisze list i pod艂膮cza zdj臋cia sprzed kilku miesi臋cy. Moim zdaniem zdj臋cia s膮 zrobione w trakcie dni Buska.

  14. Jerzy Rogucki pisze:

    Do NIKT
    Zapomnia艂e艣 doda膰, 偶e Gmina przegra艂a spraw臋 w s膮dzie z podwykonawcami i jeszcze raz zap艂aci艂a za te roboty budowlane je艣li to prawda to trzeba jeszcze doliczy膰 oko艂o 1,5 mln z odsetkami.
    pozdrawiam cieplutko odpowiedzialnych w UMiG Busko

  15. Szerokie spojrzenie pisze:

    Zainteresowanie przez redakcj臋 bezpiecze艅stwem dzieci po czytelniczym doniesieniu zawieraj膮cym k艂amstwa. Uderzy膰 w umig i stworzy膰 wyimaginowany problem. Prawda jest taka, 偶e rodzice, nie zostawiaj膮 dzieci na 艣rodku ulicy, korzystaj膮 z parkingu obok Skateparku, korzystaj膮 z parkingu przy ul. Wary艅skiego a co wygodniejsi i maj膮cy czas czeka膰 na dzieci parkuj膮 na ul. Kusoci艅skiego wzd艂u偶 Stadionu. Pojedyncze osoby chcia艂yby wje偶d偶a膰 na Stadion i zagra偶a膰 bezpiecze艅stwu dzieci wychodz膮cych (wybiegaj膮cych) na zaj臋cia z budynku jak r贸wnie偶 wracaj膮cych z zaj臋膰 do szatni. Odnotowano takie sytuacje gdzie u艂amki sekundy decydowa艂y o zapobie偶eniu potr膮ceniu dziecka biegn膮cego na trening. Otwarta brama pozwala艂a na wjazd jak i wyjazd na Stadion z pr臋dko艣ci膮 zagra偶aj膮c膮 nie tylko trenuj膮cym dzieciom ale r贸wnie偶 m艂odzie偶y i senior贸w. Czy o to walczy redakcja?

  16. UWAGA!!! Uzdrowisko-strata 11 mln z艂!!! pisze:

    Echo Dnia 鈥 鈥瀂艂ota setka鈥.

    92. Uzdrowisko Busko-Zdr贸j S.A. z Buska-Zdroju

    W 2021 roku: przychody 81 milion贸w 987 tysi臋cy z艂otych; zysk netto 3 miliony 996 tysi臋cy z艂otych.

    W 2020 roku: przychody 63 miliony 159 tysi臋cy z艂otych; strata netto 11 milion贸w 362 tysi膮ce z艂otych.

    W 2019 roku: przychody 91 milion贸w 91 tysi臋cy z艂otych; zysk netto 4 miliony 728 tysi臋cy z艂otych.

    艢rednie zatrudnienie: rok 2021 鈥 773 etaty, rok 2020 鈥 773 etaty, rok 2019 鈥 792 etaty.

    https://echodnia.eu/swietokrzyskie/oto-najwieksze-firmy-woj-swietokrzyskiego-zlota-setka-2022-to-olbrzymie-przychody-i-gigantyczne-zyski-zmiana-lidera-zestawienia/ga/c3-17072227/zd/62946323

  17. MEGA SKANDAL!!!??? pisze:

    T臋偶ni臋 szumnie otwarto zaledwie w zesz艂ym roku. Waldemar Sikora i Gmina Busku piej膮 z zachwytu do tej pory nad tym obiektem. Gdzie si臋 nie spojrzy w internet tylko t臋偶nia, t臋偶nia i t臋偶nia. Okazuje si臋, 偶e nieco ponad rok po otwarciu, ju偶 trzeba wykona膰 szereg, zapewne kosztownych, prac i mamy PRZETARG NA TE ROBOTY!!! Pytam si臋: kto projektowa艂 to ustrojstwo, 偶e ju偶 teraz trzeba tyle kolejnych rob贸t wykona膰? Pytam si臋, czy te偶nia to 鈥瀞tudnia bez dna鈥, do kt贸rej b臋d膮 teraz 鈥瀢rzucane鈥 kolejne pieni膮dze pod tytu艂em przetarg贸w na r贸偶ne roboty Moim zdaniem to MEGA SKANDAL!!! Brak s艂贸w!!! Kto t臋 t臋偶ni臋 tak zaprojektowa艂??? W mojej opinii bezczelno艣ci膮 jest nazwanie szeregu tak powa偶nych prac, w niemal nowej t臋偶ni, 鈥瀢ykonaniem uspawnie艅鈥. A jakie to 鈥瀠sprawnienia鈥, to przeczytajcie sami. Oto SIWZ:

    1. Przedmiotem zam贸wienia jest wykonanie usprawnie艅 w obiekcie T臋偶ni Busko-Zdr贸j w ramach
    zadania pn. 鈥濿zrost gospodarczy uzdrowiska poprzez rozw贸j potencja艂u endogenicznego
    i zwi臋kszenie dost臋pu do zasob贸w naturalnych 鈥 Rodzinny Park Zdrowia w Busku-Zdroju鈥.
    Zakres prac:
    ZAKRES ROB脫T BUDOWLANYCH OBEJMUJE NAST臉PUJ膭CY ZAKRES ROB脫T:
    I. Bran偶a budowlana
    1. obudowa schod贸w g艂贸wnych wraz z zadaszeniem przestrzeni technicznej
    2. zadaszenie zbiornika z solank膮 w konstrukcji drewnianej (drewno modrzewiowe)
    3. zabudowa cz臋艣ci otwartej wraz z ociepleniem komory pompowni w tym:
    鈥 ocieplenie istniej膮cego 偶elbetowego stropu nad pompowni膮 oraz 艣cian pomieszczenia
    鈥 wykonaniem rob贸t malarskich i posadzkowych w pomieszczeniu pompowni
    鈥 likwidacj膮 istniej膮cych przeg艂臋bie艅 w zbiorniku na solank臋
    4. przegroda 偶elbetowa zbiornika solanki wraz z wykonaniem:
    鈥 podwy偶szenia istniej膮cych 艣cian zbiornika na solank臋
    鈥 posadzki cementowej w ma艂ym zbiorniku
    鈥 pomostu/podestu technicznego oraz drabiny z koszem ochronnym
    5. wykonanie bramy dwuskrzyd艂owej w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej
    6. wykonanie dodatkowych 2 szt. wej艣膰 technicznych w miejscach wskazanych na rysunku 鈥
    za艂. nr 1, poprzez wykonanie wr贸t (drzwi) o wymiarze 2,0 x 1,0 m. Wrota wykonane z desek
    z demonta偶u element贸w drewnianych przestrzeni technicznych na ramiakach drewnianych.
    Wrota wyposa偶y膰 w zawiasy, skobel wraz z k艂贸dk膮 na klucz (wszystkie elementy ze stali
    nierdzewnej odpornej na korozj臋).
    7. wykonanie 4 szt. krat ze stali nierdzewnej o prze艣wicie oczka 2 cm x 2 cm zamontowane w
    zbiorniku na solank臋 w wymiarach:
    鈥 75 cm x 75 cm 鈥 1 szt.
    鈥 75 cm x 75 cm 鈥 2 szt.
    鈥 50 cm x 50 cm 鈥 1 szt.
    8. wykonanie wylewki poziomuj膮cej o grubo艣ci 10 cm w komorze zbiornika solanki minite偶ni o
    wym. 1,4 m x 2,7 m
    II. Bran偶a sanitarna
    鈥 wykonanie instalacji dostarczania i zrzutu solanki z mniejszej komory zbiornika solankowego,
    monta偶 zestawu pompowego wraz z jego sterowaniem
    鈥 odprowadzenie w贸d do studni kanalizacyjnej zlokalizowanej na zewn膮trz obiektu t臋偶ni
    III. Bran偶a elektryczna
    鈥 wykonanie instalacji obwod贸w o艣wietlenia og贸lnego
    鈥 wykonanie instalacji obwod贸w 3-faz 400V
    鈥 wykonanie instalacji obwod贸w 1-faz 230V

    藕r贸d艂o:

    https://www.umig.busko.pl/urzad-miasta-i-gminy/21455-postepowanie-wykonanie-usprawnien-w-obiekcie-tezni-busko-zdroj.html

  18. Kazek pisze:

    Hahahah dojebany parking ko艂o hali i bombelek nie przejdzie si臋 20 metr贸w na trening bo mu si臋 n贸偶ka zm臋czy. Wi臋cej pi艅cset plus贸w

  19. Usterka do Kazek 27 LISTOPADA 2022 O 10:22 pisze:

    Jest parking ko艂o hali bo na szcz臋艣cie burmistrz W膮sowicz go wybudowa艂. W dodatku jak wida膰 zosta艂 dobrze wykonany bo s艂u偶y ju偶 chyba ponad 10 lat i nie s艂ysza艂em by by艂 w tym czasie remontowany 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

  20. Kazek pisze:

    Dla mnie m贸g艂 go wybudowa膰 nawet ch艂op z Kamedu艂

  21. Nadzwyczajna Kasta do Kazek 27 LISTOPADA 2022 O 10:22 pisze:

    ”Hahahah dojebany parking ko艂o hali i bombelek nie przejdzie si臋 20 metr贸w na trening bo mu si臋 n贸偶ka zm臋czy. Wi臋cej pi艅cset plus贸w” Z pozoru niby masz racj臋 Kazek i przytakn膮艂bym Ci, gdyby nie jedno ale. Przyzna艂bym Ci racj臋 gdyby wjazd na stadion obowi膮zywa艂 wszystkich. Problem w tym, 偶e wydaje mi si臋, 偶e zakaz wjazdu dotyczy tylko wybranych. Wydaje mi si臋 bowiem, 偶e widuj臋 na terenie stadionu auta. Wnioskuj臋 st膮d, 偶e w Busku-Zdroju s膮 uprzywilejowane jednostki, dla kt贸rych zamkni臋ta dla rodzic贸w brama, otwarta jest na o艣cie偶. No i miejsce do parkowania na terenie stadionu te偶 dla tych jednostek jest. Dlatego uwa偶am, 偶e nie masz racji i skoro temat zosta艂 poruszony, to ch臋tnie bym si臋 dowiedzia艂, kto jest w gronie tych uprzywilejowanych os贸b i w imi臋 jakich racji korzystaj膮 te osoby z tego specjalnego jak wida膰 wyr贸偶nienia.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *

Masz pytania? Napisz do nas: redakcja@infobusko.pl