馃挜 eM: Poznamy nowe fakty w sprawie 艁ukasza Szumilasa? Wkr贸tce premiera filmu o zaj艣ciu z Buska-Zdroju | JKR: B臋dzie si臋 dzia艂o... - Internetowy Portal Informacyjny Mieszka艅c贸w Miasta i Gminy Busko-Zdr贸j

馃挜 eM: Poznamy nowe fakty w sprawie 艁ukasza Szumilasa? Wkr贸tce premiera filmu o zaj艣ciu z Buska-Zdroju | JKR: B臋dzie si臋 dzia艂o…

23 listopada 2021 | eM Kielce Micha艂 艁osiak 23.11.2021 / infoBusko.pl Jaros艂aw Kruk 23.11.2021 | | 57 komentarzy

Min臋艂y ponad dwa lata od brutalnego zaj艣cia przed sklepem w Busku-Zdroju, podczas kt贸rego dosz艂o do starcia 贸wczesnego radnego 艁ukasza Szumilasa z policj膮. Radny u偶y艂 no偶a i zosta艂 oskar偶ony o usi艂owanie zab贸jstwa. Teraz jeden z dziennikarzy 艣ledczych zapowiada film o tym zdarzeniu. 鈥 Poznamy wiele nowych fakt贸w 鈥 m贸wi Radiu eM Kielceinformuje portal eM Kielce

Przypomnijmy, 偶e feralnego dnia w maju 2019 roku policjanci otrzymali zg艂oszenie o awanturuj膮cym si臋 m臋偶czy藕nie z no偶em w jednym ze sklep贸w w centrum miasta i przyjechali na miejsce. Kiedy rozpocz臋li legitymowanie m臋偶czyzny, w贸wczas z budynku wyszed艂 艁ukasz Szumilas. Policjanci podj臋li decyzj臋 o jego zatrzymaniu i obezw艂adnieniu. W贸wczas zatrzymany wyj膮艂 n贸偶 i zaatakowa艂 nim policjant贸w鈾. Szumilas zosta艂 oskar偶ony o usi艂owanie zab贸jstwa. Ostatecznie uznano go za niepoczytalnego i trafi艂 do szpitala psychiatrycznego w Krakowie.Nowe 艣wiat艂o na ca艂膮 spraw臋 ma rzuci膰 film dokumentalny 鈥30 sekund鈥 Piotra Hoffmana z portalu Kryminalna Polska. W rozmowie z Radiem eM Kielce autor zapowiada przedstawienie nieznanych fakt贸w i okoliczno艣ci dotycz膮cych tej sprawy.

Dotar艂em do materia艂贸w filmowych z monitoringu. B臋d膮c w Busku-Zdroju, zacz臋li艣my czyta膰 akta sprawy. Chcieli艣my tak偶e zapozna膰 si臋 z osobami, kt贸re mia艂y informacje na temat 艁ukasza. Opinia publiczna skaza艂a go od razu, ogl膮daj膮c jeden filmik w internecie. Ca艂y film uka偶e si臋 ju偶 niebawem.

Film ma wskazywa膰 na nieprawid艂owo艣ci w 艣ledztwie i przedstawia膰… – ca艂y artyku艂 na 藕r贸d艂owej stronie kieleckiego聽Radia eM


Jaros艂aw Kruk:聽 Kilka dni temu, pod artyku艂em o zbli偶aj膮cej si臋 XXXIX Sesji Rady Miejskiej w Busku-Zdroju鈾 zamieszczony zosta艂 poni偶szy komentarz:

鈻 艁ukasz Szumilas – ZAPOWIED殴

https://www.youtube.com/watch?v=7fKgUXl7wIk

W dniu 18.05.2019 dosz艂o do zatrzymania 艁ukasza Szumilasa, pomimo i偶 zawiadomienie dotyczy艂o innej osoby.
B臋d膮c w posiadaniu materia艂贸w z akt sprawy wraz z zabezpieczonym ca艂ym monitoringiem zrealizowali艣my film dokumentalny z tego wydarzenia.
Nie przeoczyli艣my 偶adnych szczeg贸艂贸w, detale b臋d膮 widoczne w materiale dokumentalnym.
Zdajemy sobie spraw臋, 偶e w wyniku ukazania niewygodnych materia艂贸w mo偶e zosta膰 wszcz臋te 艣ledztwo.
Nie boimy si臋 tego, i maj膮c na uwadze rzetelno艣膰 przekazu informacji dzielimy si臋 z tym z wami.
Ju偶 niebawem ca艂y dokument, a obecny materia艂 to jego zapowied藕.
W materiale filmowym u偶yto muzyki H.U.V.A Network 鈥 Orientaton.
Monta偶 i realizacja 鈥 Piotr Hoffmann

W innym, zamieszczonym kilkadziesi膮t godzin p贸藕niej komentarzu, mo偶na przeczyta膰:

鈻 Do powy偶ej
21 LISTOPADA 2021 O 02:10聽聽(EDYTUJ)

Prosz臋 przejrze膰 profil na Facebooku 鈥炁乽kasz Szumilas 鈥 oblicza prawdy鈥.
Mo偶na wej艣膰 na ten profil nawet, jak kto艣 nie ma konta na Facebooku. My艣l臋, 偶e tam znajdziesz odpowied藕 na nurtuj膮ce Ci臋 pytania.
https://www.facebook.com/lukaszszumilasobliczaprawdy/

Po klikni臋ciu na podany link z adresem fb strony otwiera si臋 fb fanpage „艁ukasz Szumilas – oblicza prawdy”, a na nim – na „dzie艅 dobry” – poni偶sza nag艂贸wkowa grafika

Pod ni膮 opublikowanych jest ju偶聽 ponad 10 wpis贸w tematycznych. Jak pokazuje licznik, fanpage聽聽鈥炁乽kasz Szumilas 鈥 oblicza prawdy鈥 lubi ju偶 193 u偶ytkownik贸w, a jeszcze wi臋cej, bo 230, obserwuje t臋 stron臋. Wska藕niki te rosn膮 z ka偶dym dniem.

Co艣 mi m贸wi, 偶e sprawa Radnego 艁ukasza Szumilasa i wydarze艅 jakie mia艂y miejsce w centrum miasta, przy sklepie Lux / Rossmann niemal w samo po艂udnie 18.05.20219 r., wydarze艅 kt贸re wstrz膮sn臋艂y Buskiem i odbi艂y si臋 g艂o艣nym echem w ca艂ym kraju powraca.

B臋dzie si臋 dzia艂o…


 

Wokanda s膮dowa, Wydzia艂 Karny S膮du Rejonowego w Busku-Zdroju, 23.11.2021

Dla mnie osobi艣cie jest to temat wa偶ny, cho膰by ze wzgl臋du na to, 偶e dzi艣, w Wydziale Karnym S膮du Rejonowego w Busku-Zdroju odby艂a si臋 kolejna rozprawa z prywatnego pozwu z艂o偶onego przeciwko mnie, redaktorowi e-sewisu infoBusko.pl鈾, przez Waldemara Sikor臋 i Roberta Burchana. W dzisiejszej rozprawie, jak informuje zamieszczona powy偶ej wokanda,聽 uczestniczyli r贸wnie偶 Micha艂 Maro艅ski i Krzysztof Kryczka.



鈼 Podobne informacje:

TVN: 馃煡 ,,Zastraszy膰 dziennikarza鈥. Superwizjer – Lokalne media. Cena niezale偶no艣ci

RK: Buski radny napastnikiem? Dw贸ch policjant贸w zaatakowanych no偶em [FILM]

RK: Buscy radni odnie艣li si臋 do wydarze艅 z 18 maja

PolsatNews: Prokuratura chce aresztowania radnego, kt贸ry z no偶em rzuci艂 si臋 na policjanta w Busku-Zdroju

POLICJANCI Z BUSKA- ZDROJU Z WIZYT膭 W KGP

Policja: Wr臋czono odznak臋 鈥濸onurego鈥 – otrzyma艂 j膮 policjant z Buska, kt贸ry zatrzymywa艂 radnego i zosta艂 raniony no偶em [ZDJ臉CIA]

艁ukasz Nowak: Wniosek komendanta Policji o nagrody dla funkcjonariuszy – informacja publiczna

艁Sz: O艢WIADCZENIE „POLSKIEGO GEORGA FLOYDA” – RADNEGO 艁UKASZA SZUMILASA. APEL DO KANDYDAT脫W NA PREZYDENTA

TVP 3 Kielce: 鈥濶o偶ownik鈥 na obserwacji psychiatrycznej. Tak膮 decyzje wobec buskiego radnego podj膮艂 S膮d

Gor膮ca linia: Graffiti na bloku radnego Szumilasa

USA: 艢mier膰 George’a Floyda. By艂y policjant oskar偶ony o morderstwo trzeciego stopnia. A w Busku: 24.03 rozprawa z pow贸dztwa dyrektora ZK Pi艅cz贸w o przekroczenie uprawnie艅 przez policjant贸w podczas zatrzymania Szumilasa

RK: 艁ukasz Sz. do zak艂adu psychiatrycznego. To prawomocny wyrok

S膮d Rejonowy w Busku-Zdroju. Rozprawa z udzia艂em radnego 艁ukasza Szumilasa. Sk膮d wzi膮艂 si臋 n贸偶 [VIDEO][AKTUALIZACJA]

onet: Radny z Buska zaatakowa艂 no偶em policjanta. Trafi艂 do zak艂adu psychiatrycznego, ale nie mo偶na wygasi膰 mu mandatu

Radny 艁ukasz Szumilas: 18 maja 2019 nie zaatakowa艂em funkcjonariuszy. To by艂a obrona konieczna [AUDIO]

Radny 艁ukasz Szumilas: O艣wiadczenie z dnia 24.06.2021

 

 

Publikowane komentarze s膮 prywatnymi opiniami u偶ytkownik贸w portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialno艣ci za tre艣膰 opinii. Za wypowiedzi naruszaj膮ce prawo lub chronione prawem dobra os贸b trzecich grozi odpowiedzialno艣膰 karna lub cywilna.

57 odpowiedzi na “馃挜 eM: Poznamy nowe fakty w sprawie 艁ukasza Szumilasa? Wkr贸tce premiera filmu o zaj艣ciu z Buska-Zdroju | JKR: B臋dzie si臋 dzia艂o…”

  1. Siwy Bolek poka偶 dyplom pisze:

    Siwy Bolek poka偶 dyplom! pokaz prac臋 dyplomow膮!

  2. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy pisze:

    W ostatnich komentarzach pod artyku艂em o Sesji Rady Miasta pojawia艂y si臋 przypuszczenia, domys艂y i dywagacje, czy dosz艂o do zamiany no偶y? Czy w gr臋 wchodzi艂a d艂ugo艣膰 ostrza? Pe艂nometrarzowy dokument, kt贸ry niebawem si臋 uka偶e, rozwieje wszelkie w膮tpliwo艣ci w tej kwestii. Uchylaj膮c r膮bka tajemnicy mog臋 powiedzie膰, 偶e nie chodzi艂o o d艂ugo艣膰 ostrza. Kwestia no偶y jest kluczowa, jednak nie o d艂ugo艣膰 ostrza tu chodzi, lecz o… Odpowied藕 niebawem…

  3. do redakcji pisze:

    w jakiej sprawie toczy sie rozprawa z udzialem redaktora?

  4. Czy W贸C to oszust? pisze:

    Czy W贸C to oszust? Pytam bo dosz艂y mnie s艂uchy, 偶e jego dyplom wy偶szej uczelni i tytu艂 stoi pod du偶ym znakiem zapytania albowiem us艂ysza艂em, 偶e pono膰 to nie on napisa艂 prac臋 dyplomow膮. Pono膰 jego prac臋 dyplomow膮 napisa艂a dla niego osoba druga. Je艣li to prawda to by znaczy艂o, 偶e W贸C to OSZUST, ale jak zaznaczy艂em ja tego nie wiem, ja to us艂yszalem i ja tylko pytam.

  5. pytanie pisze:

    Czy komentarze pisze jedna i ta sama osoba? W srodku nocy w ciagu 20 min pojawily sie dwa komentarze… Ja nie wiem ja tylko pytam

  6. szafa kiszczaka pisze:

    Czy to prawda, 偶e pewien Bolek w czasach gdy pracowa艂 w pss jako zaopatrzeniowiec zosta艂 z艂apany na kradzie偶y? czy to prawda 偶e nie spad艂 mu wtedy ani jeden siwy w艂os z g艂owy? czy to prawda, 偶e wtedy poszed艂 na wsp贸艂prac臋 i zyska艂 pomoc w karierze?

  7. Auu pisze:

    @2021-09-25 13:18: 鈥濸rzepraszam pana Radnego Miasta i Gminy Busko-Zdr贸j za zamieszczenie komentarza naruszaj膮cego jego dobra osobiste o tre艣ci: ,,艁uki radny morderca!!!!!鈥 z nicka: ,,Auu鈥 . Komentarz zosta艂 zamieszczony pod wp艂ywem emocji wywo艂anych doniesieniami medialnymi i nie ma nic wsp贸lnego z sytuacj膮 w jakiej znalaz艂 si臋 pan Radny. Jeszcze raz serdecznie przepraszam.鈥

  8. redakcja pisze:

    Jaros艂aw Kruk do: do redakcji 24 LISTOPADA 2021 O 07:37 (EDYTUJ)

    Szanowny Komentatorze, uprzejmie dzi臋kuj臋 za wyra偶enie zainteresowania zasygnalizowanym tematem. Na pytanie „w jakiej sprawie toczy sie rozprawa z udzialem redaktora?”, z uwagi na 艣cis艂膮 tajemnic臋 post臋powania karnego i ewentualne konsekwencje w przypadku jej naruszenia, mam bardzo ograniczon膮 mo偶liwo艣膰 udzielenia odpowiedzi. Prosz臋 uprzejmie o zrozumienie.

    Bodaj wszystko co dotyczy sprawy, co mog臋 bez naruszenia prawa ujawni膰, to tre艣膰 wokandy.

    Nie jestem prawnikiem, ale mo偶e by膰 tak, 偶e moi oskar偶yciele: Waldemar Sikora i Robert Burchan mog膮 udzieli膰 wi臋cej informacji na sformu艂owane pytanie.

    Pozdrawiam!

  9. do Jaros艂awa Kruka pisze:

    Rozumiem wszystko pewnie sprawa trwa i szczegolow nie mozna ujawniac do jej zakonczenia ale skoro Burmistrz i Przewodniczacy Rady sa oskarzycielami to czy Prezes i Wice Burmistrz to sa swiadkowie? Nie bardzo sie znam ale jest Pan w jednej rubryce razem z Nimi..

  10. nosi艂 wilk razy kilka pisze:

    ponios膮 i wilka

  11. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy - do: pytanie 24 listopada 2021 o 07:46 pisze:

    „Czy komentarze pisze jedna i ta sama osoba? W srodku nocy w ciagu 20 min pojawily sie dwa komentarze鈥 Ja nie wiem ja tylko pytam.”

    Ale偶 jak najbardziej pyta膰 mo偶na, a wr臋cz trzeba. Co do zasady, zwracanie uwagi tak偶e na szczeg贸艂y to dobra cecha. Jak m贸wi powiedzenie: „Diabe艂 tkwi w szczeg贸艂ach”.

    Wyja艣niam uprzejmie, i偶 ja nie jestem autorem komentarza z godziny 01:18.
    Jak do tej chwili, jedynymi komentarzami mojego autorstwa s膮 dwa wpisy: ten z godziny 01:43 oraz niniejszy komentarz. Pozosta艂e komentarze nie s膮 przeze mnie napisane.

  12. do Lukasza pisze:

    Dzieki za odpowiedz nie mialem nic zlego w zadawaniu tego pytania tylko dosc pozna pora mnie zdziwila ale mam jeszcze jedno pytanie kiedy mozna spodziewac sie filmu i czy bedzie on dostepny na yt??

  13. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy - do powy偶ej pisze:

    Nie ma najmniejszego problemu. P贸藕na pora i zbie偶no艣膰 w czasie mog艂a sugerowa膰, 偶e to napisa艂a jedna osoba. W ka偶dym razie dobrze, 偶e spo艂ecze艅stwo si臋 interesuje, pyta, docieka. Przejawem demokracji jest przecie偶 posiadanie w艂asnego zdania i jego swobodne wyra偶anie.

    Oczywi艣cie film b臋dzie dost臋pny na youtube. Informacja o nim pojawi si臋 na profilach na Facebooku takich jak:
    -M艂ode Busko
    -艁ukasz Szumilas
    -艁ukasz Jakub Szumilas
    -艁ukasz Szumilas – oblicza prawdy
    -Szumer group Busko-Zdr贸j (grupa na Facebook-u)

    Z pewno艣ci膮 pojawi si臋 te偶 komunikat w komentarzach na tym portalu, a je艣li Pan Redaktor Jaros艂aw Kruk b臋dzie tak uprzejmy, to mam nadziej臋, 偶e zamie艣ci te偶 artyku艂 na ten temat.

    Co do premiery filmu nie ma okre艣lonej konkretnej daty, ale b臋dzie to ju偶 niebawem.

  14. Przegi臋ta Pa艂a do Pana PolsatNwesa pisze:

    Panie PolsatNews, z ca艂ym szacunkiem, ale napisa艂 Pan w tytule artyku艂u: Prokuratura chce aresztowania radnego, kt贸ry z no偶em RZUCI艁 SI臉 NA POLICJANTA w Busku-Zdroju. Czy m贸g艂by mi Pan wyt艂umaczy膰, w kt贸rym to dok艂adnie momencie Radny RZUCI艁 SI臉 z no偶em na policjanta? ja na udost臋pnionym filmiku tego RZUCENIA SI臉 na policjanta nie widz臋. Widz臋 natomiast zupe艂nie co艣 innego. Jako 偶e nie jest mi wiadome, bym mia艂 zepsuty wzrok, wi臋c my艣l臋 偶e PRZEGI膭艁 PAN PA艁臉 takim krzywdz膮cym Radnego tytu艂em, przedstawiaj膮cym zdarzenie w odbiegaj膮cej od rzeczywisto艣ci wersji i powinien Pan za to przynajmniej Go przeprosi膰.

  15. referendum pisze:

    A w Kijach zebrali ju偶 wymagan膮 liczb臋 podpis贸w pod referendum. Trwa weryfikacja przez komisj臋 wyborcz膮. Mo偶e pora i u nas na referendum w sprawie odwo艂ania Sikory?

  16. widz臋 ciemno艣膰 do referendum pisze:

    O czym ty go艣ciu piszesz? jakie referendum? w Busku? puknij si臋 mocno i we藕 co艣 na uspokojenie. Tu moim zdaniem spora grupa siedzi u niego w kieszeni lub kr臋ci z nim lody, a reszta albo si臋 podda艂a albo trz臋sie si臋 na sam膮 my艣l, 偶e mieliby g艂osowa膰, wi臋c siedz膮 cichutko i pokornie jak myszki w swoich norkach. Zobacz sobie ile os贸b przysz艂o na legalny protest 21 wrze艣nia https://infobusko.pl/rk-mieszkancy-buska-niemal-cztery-godziny-blokowali-droge/

  17. Andrzej pisze:

    Skazano chyba niewinnego cz艂owieka a samo aresztowanie by艂o fars膮.

  18. Albert pisze:

    Prowokacja starych s艂u偶b

  19. quiz "Jak dobrze znacz Bia艂oru艣 Zdr贸j" pisze:

    Znajd藕 podobie艅stwa mi臋dzy Wa艂brzychem a pewnym innym miasteczkiem鈥

    1/ Obna偶amy uk艂ad korupcji w Wa艂brzychu! Czy Polska to kraj stracony?

    https://www.youtube.com/watch?v=FdbYlemw_m8

    2/ PILNE! Mafijny uk艂ad w Wa艂brzychu! Czas na rozliczenie sitwy prokuratorsko 鈥 s臋dziowskiej

    https://www.youtube.com/watch?v=A0METjEEcYo

    3/ PILNE! Wa艂brzyski uk艂ad przest臋pczy kontratakuje!? Zemsta za m贸wienie prawdy wRealu24?

    https://www.youtube.com/watch?v=V8FgGwe_Xi8

    Nagroda g艂贸wna: spotkanie oko w oko z boa i pata艂achem

  20. do p艂askoziemc贸w pisze:

    Nie wiedzia艂em 偶e w Busku 偶yje tylu p艂askoziemc贸w wierz膮cych 艣lepo w teorie spiskowe. Jaki Szumi by艂 i jak si臋 zachowywa艂 ka偶dy widzia艂. Tworzenie teraz wok贸艂 niego jaki艣 teorii , na pewno nie skr贸ci jego pobytu w szpitalu psychiatrycznym.

  21. Xyz pisze:

    Wystarczy obejrze膰 filmik Konrada jak radny by艂 ju偶 w radiowozie co on tam wykrzykiwa艂 jak obra偶a艂 jakich s艂贸w u偶ywa艂鈥

  22. do Xyz pisze:

    TW Ob艂oczka? o tym w filmie te偶 b臋dzie

  23. Abc pisze:

    Czy Xyz to wicek Micha艂 M.? 馃檪

  24. do: do p艂askoziemc贸w 25 LISTOPADA 2021 O 08:30 pisze:

    Pigu艂ka Gwa艂tu to te偶 jest Teoria Spiskowa?

  25. do: Xyz 25 LISTOPADA 2021 O 08:35: Gabriel Janowski to dopiero da艂 wyst臋p przed kamerami pisze:

    W 2000 mia艂o doj艣膰 do debaty nad odwo艂aniem ministra skarbu. Pose艂 Gabiel Janowski tego dnia zachowywa艂 si臋 niesamowicie. Krzycza艂 i podskakiwa艂. Nie poznawa艂 ludzi. Media III RP mia艂y z tego straszny ubaw, ale teraz wiadomo, kto go za艂atwi艂. Gabriela Janowskiego odurzy艂 narkotykami kolega i lekarz zarazem, nota bene pochodz膮cy z Pacanowa. https://www.wykop.pl/link/4076415/gabriela-janowskiego-odurzyl-narkotykami-kolega-i-lekarz-zarazem/

  26. Xyz pisze:

    Spadam w hierarchii kiedy艣 pisano o mnie czy jestem wodzem a teraz ju偶 ty艂ki wickiem鈥or贸wnanie posla RP do radnego z malutkiej mie艣ciny jest dla 艣mieszne

  27. Poprawka pisze:

    *tylko s艂ownik sobie 偶art zrobi艂

  28. do redakcji pisze:

    Prosz臋 o odpowiedz dlaczego w Pana sprawie Prezes oraz Wiceburmistrz s膮 razem z Panem w rubryce nie wierz臋 w to 偶e s膮d o tym zabroni艂 Panu pisa膰

  29. Seweryn Blumsztajn z "Gazety Wyborczej" vs. 艁ukasz Warzecha z tygodnika "wSieci" pisze:

    Po latach du偶o wi臋cej wiadomo, warto wi臋c cofn膮膰 si臋 kilka lat wstecz do 2014 i wys艂ucha膰 co m贸wi艂y Polakom dwa autorytety. W „Sygna艂ach dnia” 艁ukasz Warzecha z tygodnika „wSieci” skrytykowa艂 Ew臋 Kopacz uwa偶aj膮c j膮 za niesamodzieln膮 i s艂ab膮 intelektualnie. Doda艂, 偶e czeka na pierwsz膮 konferencj臋 Ewy Kopacz w roli premiera. Odmienne zdanie ma drugi z go艣ci „Sygna艂贸w dnia” Seweryn Blumsztajn z „Gazety Wyborczej” twierdz膮c, 偶e Kopacz ma silny charakter i jest konsekwentna.
    Warto wys艂ucha膰 od pocz膮tku do ko艅ca gdy偶 te same autorytety wci膮偶 m贸wi膮 nam jak mamy my艣le膰 i rozumie膰 to co si臋 dzieje wok贸艂 nas. https://youtu.be/jGZBx3txY98

  30. krecz pisze:

    Kolego xyz niestety wielu nie mo偶e zrozumie膰 ze tu moga pisac zwykli mieszkancy!!! Dla nich musisz by膰 albo z wladza albo mie膰 interes ze tak piszesz. To samo tu to mam ale mam to g艂臋boko i szeroko. A ci kt贸rzy tak dociekaj膮 kim jeste艣 to ci malkontenci co im nic nie pasuje ha ha. Trzymaj si臋 i oby tak dalej.

  31. Do: Seweryn Blumsztajn z "Gazety Wyborczej" vs. 艁ukasz Warzecha z tygodnika "wSieci" 25 LISTOPADA 2021 O 09:50 pisze:

    „W sieci” nie bierze si臋 na powa偶nie. To偶 to pralnia m贸zg贸w tak jak TVP Info.

  32. Historia pisze:

    Szanuje r贸偶ne pogl膮dy,bo ka偶dy powinien mie膰 prawo mie膰 swoje zdanie. Jednak偶e po wys艂uchaniu tej rozmowy, abstrahuj膮c od nazwy redakcji to wydaje mi sie, 偶e czas potwierdzi艂 s艂owa Warzechy, a nie pana Blumsztajna.

  33. DO - do redakcji 25 LISTOPADA 2021 O 09:34 pisze:

    Sikora i Burchan osoby publiczne, Radaktor Kruk te偶 mo偶na powiedzie膰 publiczna osoba, a sprawa tajna. Dlaczego? Podobnie by艂o z 艁ukaszem Szumilasem. To te偶 osoba publiczna, radny, a proces by艂 tajny. Dlaczego? M膮dry i kumaty odpowie sobie na to pytanie. Pe艂nometrarzowy dokument o 艁ukasz Szumilasie tak偶e wiele wyja艣ni…

  34. wiek chrystusowy do powy偶ej: DO - do redakcji 25 LISTOPADA 2021 O 09:34 pisze:

    licznik pokazuje , 偶e to jest 33 komentarz. 33 – tyle lat mia艂 Radny 艁ukasz Szumilas gdy na jego drodze stan膮艂 boa i pata艂ach, eh…

  35. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy pisze:

    Dzi臋kujemy bardzo za komentarze takie jak: „do p艂askoziemc贸w 25 listopada 2021 o 08:30”, „Xyz 25 listopada 2021 o 08:35”, „Xyz 25 listopada 2021 o 09:24”, itp. Mieszka艅cy Buska s膮 na tyle m膮drzy i inteligentni, 偶e potrafi膮 sami obiektywnie oceni膰 dane sprawy, bez niczyjej agitacji czy propagandy. Uparte zaprzeczanie faktom, uszczypliwo艣ci i z艂o艣liwo艣ci s膮 wr臋cz przeciwskuteczne. Mo偶na jednak takie zachowanie logicznie wyt艂umaczy膰. Ot贸偶 jest to zdenerwowanie, wynikaj膮ce z wyczekiwania w atmosferze niepewno艣ci i obaw, i偶 wkr贸tce grunt mo偶e zacz膮膰 si臋 usuwa膰 niekt贸rym osobom spod n贸g. C贸偶, k艂amstwo i z艂o wcze艣niej czy p贸藕niej ma zawsze ma sw贸j kres, przykry kres dla tych, kt贸rzy je czynili, za艣 prawda, wcze艣niej czy p贸藕niej, podobnie jak oliwa, zawsze na wierzch wyp艂ywa, albowiem dzban dop贸ty wod臋 nosi, dop贸ki mu si臋 ucho nie urwie.

  36. Czy w Busku jest jak w Makbecie? pisze:

    sciaga.pl: Makbet ulega pokusie w艂adzy, nast臋puje jego stopniowy upadek moralny, a偶 do zbrodni, kt贸ra poci膮ga za sob膮 kolejne, nie mija go jednak kara.

    Droga Makbeta do dokonania zbrodni
    Trzy Czarownice budz膮 w Makbecie ukrywan膮 ch臋膰 偶膮dzy. Spotkanie to ujawnia drugie oblicze Makbeta. Czarownice przepowiadaj膮 Makbetowi, 偶e zostanie tanem Kawdoru i kr贸lem, a Bankowi, 偶e zostanie ojcem kr贸l贸w. Makbet zostaje tanem Kawdoru. Pisze list do swojej 偶ony, w kt贸rym opisuje swoje spotkanie z Czarownicami i opisuje zaszczyty, kt贸rych dost膮pi艂. Makbet zaprasza kr贸la Dunkana do swojego zamku, pragnie go ugo艣ci膰. Lady Makbet namawia m臋偶a, aby zabi艂 Dunkana. Makbet waha si臋. Lady Makbet pos膮dza m臋偶a o tch贸rzostwo. Lady Makbet knuje ca艂y plan morderstwa. Nakazuje Makbetowi zabi膰 kr贸la a win臋 zrzuci膰 na stra偶nik贸w. Pod wp艂ywem namowy 偶ony decyduje si臋 zabi膰 Dunkana. Wyznaje, 偶e jest gotowy pope艂ni膰 ten okropny czyn. Zgodnie z planem Makbet zabija kr贸la Dunkana. Wyznaje, 偶e by艂 przera偶ony tym co zrobi艂, ma 艣wiadomo艣膰, 偶e od momentu zab贸jstwa nigdy ju偶 nie zazna spokoju. 呕ona Makbeta ma偶e krwi膮 upitych wcze艣niej i 艣pi膮cych pokojowc贸w. Nad ranem synowie Dunkana odkrywaj膮, 偶e kr贸l zosta艂 zamordowany. Lady Makbet i Makbet udaj膮 skruch臋, Lady Makbet mdleje, Makbet natomiast w porywie z艂o艣ci zabija pokojowc贸w. Twierdzi, 偶e na ich twarzach widzia艂 krew Dunkana. To Makbet wmawia synom, 偶e s艂u偶ba zabi艂a kr贸la. Synowie kr贸la opuszczaj膮 Szkocj臋, uciekaj膮 do Anglii. W艂adz臋 w Szkocji obejmuj臋 Makbet. Makbet jest tyranem, nie dba o dobro narodu, martwi si臋 tylko o siebie, boi si臋 偶e zbrodnia mo偶e wyj艣膰 na jaw. Makbet wynajmuje morderc贸w i nakazuje im zabi膰 Banka i jego syna. Czuje sie przez niego zagro偶ony. Kolejna zbrodnia jednak przerasta si艂y Makbeta, podczas uczty ukazuje mu sie duch Banka. Makbet sprawia wra偶enie cz艂owieka ob艂膮kanego. Bohatera dr臋cz膮 wyrzuty sumienia. Makbet ka偶e zamordowa膰 偶on臋 i synka Magduffa. Bunt Szkot贸w, decyzja o wojnie. Lady Makbet popada w ob艂臋d. Czarownice po raz kolejny przepowiadaj膮 przysz艂o艣膰: wr贸偶膮 Makbetowi zwyci臋stwo w walce. Rozpoczyna si臋 obl臋偶enie zamku Makbeta. Malkolm rozkazuje uci膮膰 ka偶demu po jednej ga艂臋zi z lasu Birnam. Makbet popada w rozpacz z powodu sprawdzaj膮cych si臋 wr贸偶b. Nast臋puje pojedynek Magduffa i Mabeta. Magduff zabija Makbeta i wkracza z jego g艂ow膮 do zamku. Malkolm zostaje kr贸lem.

    Makbeta poznajemy jako odwa偶nego, szanowanego cz艂owieka. Bohater by艂 te偶 ambitny i 偶膮dny w艂adzy. 艁atwo ulega艂 wp艂ywom tych, kt贸rzy go otaczali. Najpierw walczy艂 sam ze swoimi my艣lami, p贸藕niej ze strachem i wyrzutami sumienia. Bohater mia艂 mo偶liwo艣膰 wyboru. Wybra艂 z艂o i doprowadzi艂 do tragedii. Szekspir na przyk艂adzie Makbeta ukaza艂 g艂臋bie ludzkiego wn臋trza. Przedstawi艂 skomplikowan膮 ludzk膮 psychik臋. Szekspir analizuje te偶 w dramacie problem winy i kary. Nie ma zbrodni bez kary. Zbrodniarza musi spotka膰 zas艂u偶ona kara.

    Droga do zguby Lady Makbet
    Lady Makbet jest tak samo bezwzgl臋dna jak jej m膮偶. Lady Makbet kocha swojego m臋偶a i wie, 偶e on odwzajemnia jej uczucia. Dowiaduj膮c si臋 o przepowiedniach Czarownic postanawia przyspieszy膰 urzeczywistnienie tych przepowiedni. To ona namawia i popycha m臋偶a do zbrodni. Jest zdecydowana na ka偶de dzia艂anie. Pos膮dza m臋偶a o tch贸rzostwo, manipuluje nim. Po zbrodni ma偶e krwi膮 kr贸la pokojowc贸w, zaciera 艣lady. Lady Makbet jest kobiet膮 spokojn膮, opanowan膮, uwa偶a, 偶e „kilka kropel wody zmyje zbrodni臋 z jej r膮k”. Z czasem Lady Makbet traci spok贸j, z ca艂膮 si艂膮 wybucha w niej poczucie winy. Pope艂niona zbrodnia oddala od siebie ma艂偶onk贸w. G艂臋boko prze偶ywa, 偶e m膮偶 j膮 osun膮艂. Stopniowo popada w ob艂臋d, traci zmys艂y i pope艂nia samob贸jstwo. 呕膮dza w艂adzy, zbyt wysokie ambicje doprowadzaj膮 Lady Makbet do zguby.

    Rola i znaczenie Trzech Czarownic
    „Makbet” jest sztuk膮 o stosunku cz艂owieka do z艂a istniej膮cego w 艣wiecie, o uleganiu z艂u, kt贸re prowadzi do kl臋ski. Z艂e 偶膮dze budz膮 w Makbecie Trzy Czarownice, one to zwodniczo przepowiadaj膮 jego przysz艂o艣膰. Wied藕my s膮 symbolem istniej膮cego w 艣wiecie z艂a, ich wp艂yw na Makbeta gubi go.

    Szekspir poucza, 偶e w艂adca nie powinien d膮偶y膰 za wszelk膮 cen臋 do celu. W艂adca powinien kierowa膰 sie rozs膮dkiem, rozumem, dba膰 o interesy pa艅stwa a nie swoje. D膮偶enie za wszelk膮 cen臋 do w艂adzy prowadzi do zguby. Szekspir dowodzi,偶e zbrodnia prowadzi do nast臋pnych zbrodni.

    Utw贸r jest ostrze偶eniem przed tyrani膮, despotyzmem. Dramatopisarz pot臋pia wszystkich tych w艂adc贸w, kt贸rzy post臋puj膮 jak Makbet. Szekspir traktowa艂 w艂adz臋 jako nami臋tno艣膰 z偶eraj膮c膮 ludzk膮 dusz臋. „Makbet” jest prawdziwym studium niszcz膮cej mocy tej ludzkiej nami臋tno艣ci. Porusza tak偶e inne, stale aktualne problemy. Jest to problem wierno艣ci w przyja藕ni, problem ludzkich wybor贸w, ambicji, nienawi艣ci. Uczucia te maj膮 charakter ponadczasowy.

  37. Do 艁ukasz Szumilas- oblicza prawdy pisze:

    Masz racje k艂amstwo i z艂o ma sw贸j kres, przykry kres鈥 odno艣nie tak d艂ugo wyczekiwanego filmu z kt贸rego moim zdaniem nie wiele wyniknie (z du偶ej chmury ma艂y deszcz) zapewne po raz kolejny masz racje 鈥瀠parte zaprzeczanie fakt贸w jest przeciwskuteczne鈥 a ja bym doda艂 jeszcze 偶e robi si臋 艣mieszne

  38. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy - do Szanownego Komentatora z godziny 18:12. pisze:

    Oczywi艣cie ka偶dy ma prawo do w艂asnego zdania i my to w pe艂ni szanujemy. Czy z filmu niewiele wyniknie, czas poka偶e. Wiele os贸b jest jednak zdeterminowanych w dzia艂aniach, aby prawda wysz艂a na 艣wiat艂o dzienne, a k艂amstwa, pom贸wienia i matactwa zosta艂y zdemaskowane. Jest nam niezmiernie mi艂o, 偶e podziela Pan nasze przekonania, i偶 „k艂amstwo i z艂o wcze艣niej czy p贸藕niej ma zawsze ma sw贸j kres, przykry kres dla tych, kt贸rzy je czynili.” Cieszymy si臋, 偶e Pan r贸wnie偶 uwa偶a, i偶 „uparte zaprzeczanie faktom jest przeciwskuteczne”, a ponadto dodaje Pan i偶 „jeszcze robi si臋 艣mieszne.” Ma Pan racj臋. Uparte zaprzeczanie faktom mo偶e robi膰 si臋 chwilami 艣mieszne. Jak m贸wi powiedzenie: „Czas jest ojcem prawdy”, dlatego prawda i fakty b臋d膮 wychodzi艂y na 艣wiat艂o dzienne. Pozdrawiamy serdecznie!

  39. Do Lukasza pisze:

    Tylko ile razy i Pan i Pana poplecznicy ju偶 to m贸wili? Od lat ta sama 艣piewka wiec kiedy ta 鈥瀙rawda鈥 ujrzy to 艣wiat艂o dzienne? Jeszcze ile lat trzeba czeka膰? Gdzie s膮 ludzie z kt贸rych tak Pan popiera艂 w wyborach? Kole偶anka Pani kandydatka czy Pan dyrektor? Nie odci臋to si臋 od Pana? To jaka oliwa jest sprawiedliwa ka偶dy widzi gdzie kto w danym momencie si臋 znajduje

  40. Do powyzej pisze:

    Co艣 w tym jest bo kiedy艣 to na FB ca艂y czas mieli foty razem a teraz jakby Radny 艁ukasz nigdy dla nich nie istnia艂 jakby nigdy go nie znali

  41. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy pisze:

    Drodzy Pa艅stwo, nikt nie jest wszechmog膮cy. Ca艂y proces by艂 utajniony i do niedawna niestety nie mo偶na by艂o publicznie porusza膰 kwestii z nim zwi膮zanych. Tak偶e analiza materia艂贸w i inne czynno艣ci wymagaj膮 po艣wi臋cenia du偶ej ilo艣ci czasu. Pewnych rzeczy po prostu nie da si臋 przyspieszy膰. Materia艂 dowodowy to ponad 3 tysi膮ce stron plus obszerny materia艂 filmowy.
    Kolejna rzecz, sprawa s膮dowa Redaktora tego portalu, kt贸ra te偶 jest utajniona. Redaktor Jaros艂aw Kruk, osoba znana, mo偶na powiedzie膰 publiczna, nie mo偶e nic powiedzie膰, cho膰 to przecie偶 jego dotyczy ta sprawa. Czy w wolnej, demokratycznej Polsce tak by膰 powinno? Dlaczego s膮dy utajniaj膮 sprawy dotycz膮ce os贸b przecie偶 publicznych, spraw publicznych? To bardzo interesuj膮ca kwestia, prawda? I teraz pytanie, ile jeszcze b臋dziemy czeka膰, zanim dowiemy si臋 czego艣 o sprawie Redaktora Kruka? Ano nie wiadomo, bo to zale偶y od s膮du. Niestety w takim kraju 偶yjemy, 偶e na sprawiedliwo艣膰 trzeba niekiedy d艂ugo czeka膰.
    Tydzie艅 temu opublikowany zosta艂 zwiastun filmu dokumentalnego. Niebawem uka偶e si臋 pe艂nometra偶owy domunet, a wi臋c nie trzeba czeka膰 ile艣 lat, bo jest to ju偶 kwestia nawet nie tygodni, a raczej dni.

  42. Xyz pisze:

    Nie tylko o filmie pisze na fejsie pono膰 pana CBA przes艂uchiwa艂o dokumenty ma Pan i co? A no pisze Pan o CBA o porokuraturze i nic z tego nie wynika!!! Pana nie wielki kolega tez na fejsie co rusz pisze 鈥瀙rokuratura ju偶 niebawem zapuka do drzwi鈥 no to ja pytam kiedy? Czemu nic Pan nie pisze o Pana dawnych znajomych kt贸rzy nagle znikn臋li?

  43. Do powy偶ej pisze:

    Zapytaj prokuratury, czemu tak opieszale dzia艂a i pewnych rzeczy tak jakby nie chcia艂a dostrzec… Dlaczego do dzi艣 dnia, a mija ju偶 ponad 2,5 roku, nadal nie zako艅czono sprawy w przedmiocie zbadania czy dosz艂o do przekroczenia uprawnie艅 przez funkcjonariuszy policji? Uwa偶am, 偶e to powinno by膰 rozstrzygni臋te na samym pocz膮tku, bo je艣li okaza艂oby si臋, 偶e dosz艂o do przekroczenia uprawnie艅, to 艁ukasz Szumilas dzia艂a艂 w samoobronie?

  44. Do powyzej pisze:

    Czy id膮c na zakupy bierzesz ze sob膮 n贸偶? Czy by艂o przekroczenie uprawnie艅 czy nie tego nie wiem nie mnie to ocenia膰 ale wiem tylko ze nigdy nie zdarzy艂o mi si臋 ani moim znajomym czy rodzinie zabiera膰 ze sob膮 no偶a wychodz膮c do sklepu!!!

  45. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy - do Szanownego Komentatora powy偶ej. pisze:

    Samo posiadanie no偶a nic nie oznacza. M贸j dziadek ca艂e 偶ycie chodzi艂 ze scyzorykiem i co z tego? Ludzie w dzisiejszych czasach nosz膮 r贸偶ne rzeczy do obrony jak cho膰by gaz czy bro艅, na kt贸r膮 wiele os贸b ma pozwolenie. Inni posiadaj膮 jeszcze wi臋ksz膮 bro艅 – samoch贸d, kt贸rym jad膮c jak pirat drogowy lub po pijanemu, mog膮 zrani膰 kogo艣 lub zabi膰. Czy ka偶dy kierowca to morderca? Z kolei ka偶dy m臋偶czyzna, jak mawia J. K. Mikke, ma przy sobie narz臋dzie gwa艂tu, ale czy ka偶dy m臋偶czyzna to gwa艂ciciel?
    Ka偶dy ma prawo do obrony swojego zdrowia czy 偶ycia. Szczeg贸lnie, je艣li ma uzasadnione obawy, 偶e kto艣 mo偶e czyha膰 na jego zdrowie, czy nawet 偶ycie. Nikt nie wie, Ty tak偶e tego nie wiesz, jakby艣 si臋 zachowa艂, gdyby艣 by艂 „duszony” przez d艂u偶szy czas, gdyby Tw贸j m贸zg by艂 niedotleniony i gdy mia艂by艣 uczucie, 偶e zbli偶a si臋 Tw贸j koniec. Wtedy, w chwili realnego zagro偶enia 偶ycia, dzia艂a instynkt samozachowawczy. To jest naturalna i pod艣wiadoma reakcja, tak u zwierz膮t jak i u ludzi.
    „Czy by艂o przekroczenie uprawnie艅 czy nie tego nie wiem nie mnie to ocenia膰.” Masz racj臋, lecz powinny to oceni膰 odpowiednie organy, tak偶e przy pomocy stosownych opinii rzetelnych bieg艂ych, a tak si臋 jak dot膮d nie sta艂o, bo sprawa ci膮gle jest w toku. Zatem nadal nie wiadomo, w 艣wietle prawa rzecz jasna, czy dosz艂o do przekroczenia uprawnie艅, czy nie. A to jest bodaj jedna z najwa偶niejszych rzeczy w tej sprawie, cho膰 nie jedyna, bowiem inne kluczowe kwestie, przy pomocy k艂amstw, matactw i manipulacji dotychczas zakryte, zosta艂y ju偶 ujawnione, a ich merytoryczna ocena jest jednoznaczna. Teraz kolej na dalsze kroki w tej sprawie, a film dokumentalny to tylko cz臋艣膰 dzia艂a艅, jeden z wielu krok贸w kt贸re s膮 i b臋d膮 podejmowane w ca艂ej sprawie.

  46. Do Lukasza pisze:

    A czemu nie chce Pan odpowiedzie膰 na pytanie gdzie podziali si臋 Pa艅scy koledzy? Czemu Oni nie zadaj膮 偶adnych pyta艅 nie kwestionuj膮 nic? Na na ich profilu na FB nie ma wzmianki o Panu czemu unika Pan tego pytania? Gdzie Pana kolega kandydat do rady miejskiej gdzie radny sejmiku czy kandydatka na burmistrza? Oni mam wra偶enie ze odci臋li si臋 od Pana a s艂ysza艂em ze nawet m贸wili 鈥瀦e my z nim nie mamy nic wsp贸lnego鈥

  47. 艁ukasz Szumilas - oblicza prawdy - do Szanownego Komentatora powy偶ej. pisze:

    Szanowny Panie, to nie jest kwestia czy ja chc臋, czy nie chc臋 odpowiada膰, tylko kwestia dlaczego ja mam si臋 wypowiada膰 w ich imieniu? Czy ja jestem rzecznikiem wymienionych os贸b? Czy ja jestem ich pe艂nomocnikiem? Czy ja siedz臋 w ich g艂owach, czy ja znam ich my艣li, abym m贸g艂 si臋 w ich imieniu wypowiada膰? To s膮 przecie偶 doros艂e osoby. To nie s膮 ma艂e dzieci, a ja nie jestem ich rodzicem, abym si臋 w ich imieniu wypowiada艂. Prosz臋 zapyta膰 tych os贸b bezpo艣rednio, skoro Pana nurtuj膮 takie czy inne pytania. Ja mog臋 si臋 wypowiada膰 w swoim imieniu i w zakresie swoich spraw, a co do kwestii o kt贸re Pan raczy pyta膰 ja wiedzy nie posiadam, dlatego proponuj臋 zwr贸ci膰 si臋 bezpo艣rednio do wymienionych os贸b.

  48. 艁ukasz Nowak (od kolei) pisze:

    ” Gdzie s膮 ludzie z kt贸rych tak Pan popiera艂 w wyborach? Kole偶anka Pani kandydatka czy Pan dyrektor? Nie odci臋to si臋 od Pana? ”

    To 藕le 艣wiadczy o prezesie M艂odego Buska, czy o Gawinie i 艢liwie? 馃檪

  49. 艁ukasz Nowak pisze:

    W przysz艂ym tygodniu z艂o偶臋 w UMiG wniosek do Rady Miejskiej o przyznanie szeregowym pracownikom biblioteki miejskiej podwy偶ek proporcjonalnych do podwy偶ek wynagrodzenia Burmistrza, gdy偶 mam uzasadnione przypuszczenie, 偶e zarabiaj膮 najni偶sz膮 krajow膮鈥

  50. Xyz do Lukasza pisze:

    Panie 艁ukaszu ma Pan racje i taka odpowiedz mnie satysfakcjonuje bo w sumie co siedzi w cudzej g艂owie tego nikt nie wie鈥 nie popiera艂em Pana i nie g艂osowa艂em za Panem poniewa偶 uwa偶am ze Pana polityka by艂a oparta na niczym innym jak atakowaniu burmistrza bez poparciu o dowody w celu siania zam臋tu i zniech臋cenia ludzi do burmistrza ale musz臋 przyzna膰 ze robi艂 Pan to co Pan uwa偶a艂 za s艂uszne nie oczekuj膮c moim zdaniem jaki艣 profit贸w jednak偶e b臋d臋 mia艂 tym wi臋kszy 偶al do Pana ze otacza艂 si臋 Pan lud藕mi kt贸rzy robi膮 to co robi膮 tylko i wy艂膮czne dla siebie (wysokie stanowiska) i kiedy Panu noga si臋 powinela to nagle z przyjaci贸艂 staj膮 si臋 dla Pana obcymi lud藕mi bo tak wygodniej鈥am nadzieje ze i Pan ogarnie sobie sytuacje w jakiej si臋 Pan znajduje i wyci膮gnie lekcje z tego wydarzenia i znajdzie Pan prawdziwych przyjaci贸艂 (podoba mi sie zachowanie Redaktora) tak czy siak pomimo ze si臋 z Panem nie zgadzam odno艣nie polityki to trzymam kciuki鈥 pozdrawiam

  51. Do Lukasza Nowaka pisze:

    Taki znawca od wszystkiego a nie rozumie ze rz膮d wprowadzi艂 taka ustawa dot podwy偶ek dla samorz膮dowc贸w? Tak jak z p艂aca minimalna do kt贸rej trzeba si臋 dostosowa膰鈥 a tak wogole to jeste艣 adkowkatem czy rzecznikiem pracownik贸w biblioteki? Bo pracownikiem raczej nie

  52. dlaczego jest jak jest i do czego to zmierza pisze:

    dlaczego jest jak jest i do czego to zmierza obja艣nia Katarzyna Szewczyk: https://www.youtube.com/watch?v=xdvucc_YfiQ

  53. PIOTR HOFFMANN pisze:

    „30 sekund” – ten film jest nie tylko 藕r贸d艂em prawdy i odpowiedz膮 na szereg pyta艅 zwi膮zanych z wydarzeniami z dnia 18 maja 2019 roku.
    „30 sekund” to materia艂 filmowy, kt贸ry po艂膮czony w du偶ej mierze z zapisem monitoringu z tego okresu ma uzmys艂owi膰 wielu z wam drodzy pa艅stwo, jak dzia艂a mechanizm wewn臋trzny w艂adz miasta Buska-Zdroju
    To r贸wnie偶 ukazanie b艂臋d贸w jakie wynik艂y z dzia艂a艅 przyby艂ych na miejsce funkcjonariuszy wbrew czasu, jaki uwidoczniony jest w aktach sprawy a wzi臋ty zostaje pod uwag臋, pomimo i偶 zachodz膮 okoliczno艣ci z艂amania art 233搂1 kk.
    Na powy偶sze doda膰 nale偶y przekroczenie uprawnie艅 funkcjonariusza publicznego ( jest ich kilku ) czyli art 231搂1 kk.
    To odpowied藕 czy zosta艂y przekroczonewszelkie uprawnienia i czy obrona konieczna by艂a uzasadniona.
    To ukazanie wbrew woli tych, kt贸rzy od samego pocz膮tku s膮 opozycj膮 do cz艂owieka, kt贸ry pragnie swoj膮 osob膮 wnie艣膰 wiele dobrego dla was wszystkich i jednocze艣nie podnie艣膰 wizerunek miasta w dobie wybor贸w, jakie mia艂y miejsce w 2019 roku.
    Wiele os贸b by艂o szcz臋艣liwych widz膮c jak funkcjonariusz policji 艁ukasz Czaja ( funkcjonariusz publiczny – dane jawne ) sponiewiera艂 cz艂owieka nie maj膮c si艂y argument贸w i sposobno艣ci by konfrontacj臋 przy schodach sklepu LUX rozwi膮za膰 w spos贸b jaki nacz艂owiekaw mundurze przysz艂o.
    DIALOG – to dzi艣 najwa偶niejsze s艂owo, jakie w istocie potrzebne jest przy tego typu sprawach.
    To dzi臋ki rozmowie wywa偶onej i umiej臋tnej z racji cho膰by sprawowania funkcji mo偶emy unikn膮膰 konflikt贸w i wielu niepotrzebnych sytuacji.
    Zainicjowany ze strony funkcjonariusza kontakt bezpo艣redni i 艣rodki, kt贸re w mojej ocenie by艂y zbyteczne spowodowa艂 taki bieg zdarze艅 i w dalszym jego ci膮gu umiej臋tne kamuflowanie b艂臋d贸w.
    艁atwo ocenia si臋 sytuacj臋 na podstawie materia艂u video, kt贸rego autorem by艂 pracownik stoiska maj膮cy sw贸j stand w 艣rodku sklepu. 艁atwo tez skazac cz艂owieka na podstawie kr贸tkiego nagrania, bo to w艂a艣nie oko widza ma by膰 wyk艂adnikiem i wyroczni膮.
    Silne parcie medi贸w spo艂eczno艣ciowych, telewizji, radia i prasy w dobie wybor贸w by艂o wspania艂膮 po偶ywk膮 dla tych, kt贸rzy odegrali w tym dniu i wcze艣niej wa偶ne role.
    Pan Konrad Ch. Zdzis艂aw Patalita ( funkcjonariusz publiczny – nazwisko jawne ) wraz z koleg膮 艁ukaszem Czaj膮 ( j.w )i do tego pani funkcjonariusz policji M. Grzegorczyk, kt贸ra wspaniale nawi膮zuje dialog z panem Konradem Ch. ( materia艂 z monitoringu nie k艂amie ).
    Szkoda tylko, 偶e teraz to, co tak skrz臋tnie ukrywano przez te ponad 2,5 roku zostanie ukazane w materiale dokumentalnym.
    TAK drodzy pa艅stwo ! To nie wstyd pokaza膰 prawd臋 !
    Jestem wsp贸艂autorem tego filmu dokumentalnego, kt贸rego b臋dziecie niebawem pa艅stwo 艣wiadkami.
    ZROBI臉 wszystko co w mojej mocy pos艂uguj膮c si臋 wszelkimi metodami, narz臋dziami, 艣rodkami, by niniejszy dokument ukaza艂 si臋 tak szeroko, jak szeroki jest wachlarz k艂amstw i ob艂udy tego miasta.
    Mieszkacie w pi臋knym mie艣cie, pi臋knym pod wzgl臋dem dobrodziejstw jakie p艂yn膮 z ziemi, ale w艂adcze r臋ce nie do ko艅ca konsekwentnie i na miar臋 wytycznych s膮 w stanie temu sprostowa膰. Je艣li ju偶 tak, to celem osi膮gni臋cia w艂asnej korzy艣ci nie bacz膮c na los ludzki oraz perspektywy.
    Nepotyzm – to s艂owo z jakim walczy艂 mi臋dzy innymi 艁ukasz Szumilas w tym pi臋knym mie艣cie.
    Pragn膮艂 on zmieni膰 to na lepsze, i co ciekawe -nie wzi膮艂 on za to nawet z艂ot贸wki, cho膰by w przygotowaniu i ukierunkowaniu kariery innemu dzia艂aczowi politycznemu.
    To pokazuje jacy s膮 ludzie w dobie Nowego 艁adu i jak wygl膮da s艂owo „dzi臋kuj臋” w ramach tego, co w walce o sto艂ki winno by膰 jednym z kilku dobrych przymiotnik贸w.
    Oceniacie cz艂owieka za to, 偶e wyj膮艂 n贸偶 zza plec贸w czuj膮c ucisk na krtani przez cz艂owieka, kt贸ry zanim zacz膮艂 prac臋 w Policji to wcze艣niej pracowa艂 jako kasjer-sprzedawca w Biedronce niekoniecznie z dobr膮 opini膮 z uwagi na porywczo艣膰 i niemi艂膮 aparycj臋.
    Oceni艂o wielu z Was 艁ukasza tak naprawd臋 go nie znaj膮c.
    Nikt z tych, co z艂e s艂owo przypisali mu nie zastanawia艂 si臋 zapewne o co walczy艂, z kim walczy艂 i jakie ryzyko bra艂 na barki b臋d膮c sam nawet podczas obrad Rady Miasta Busko-Zdroju.
    Wielu z Was m艂odych ludzi zapewne uczy si臋 艣wietnie, ma perspektywy, liczy na 艣wietn膮 prac臋, nawet teraz, gdy w dobie pandemii tak trudno o lepszy byt.
    艁ukasz walczy艂 o dofinansowania dla Was, dodatki do nauki, stypendia – bo mia艂o to by膰 nagrod膮 dla os贸b, kt贸re lubi膮 si臋 uczy膰 i po艣wi臋caj膮 temu naprawd臋 du偶o czasu.
    Przy okazji maj膮c zas贸b wiedzy, dokument贸w i innych materia艂贸w pragn膮艂 rozbi膰 te szemrane towarzystwo, kt贸re pierze hajs w tym mie艣cie za nic maj膮c wasze osoby….Tak Was wszystkich !
    Bo chyba zapomnieli艣cie, 偶e jeste艣cie dla nich wa偶ni podczas wybor贸w, potem stanowicie role drugoplanowe.
    Poprzez swoje zaanga偶owanie straci艂 poczucie czasu, inwestuj膮c swoje zaufanie nie dla tych co trzeba.
    Straci艂 przez to co艣, co kocha.
    Straci艂 wspania艂膮 partnerk臋 i kobiet臋 swego 偶ycia, bo nie do艣膰 偶e priorytetem byli艣cie Wy wszyscy, to jeszcze Prokurator Rafa艂 Or艂owski bezpodstawnie u偶y艂 paragrafu uniemo偶liwiaj膮c mu kontakt z rodzin膮 i do tego z jego dziewczyn膮.
    Rezultatem tego wszystkiego sta艂o si臋 to, 偶e ten cz艂owiek zosta艂 uznany za chorego psychicznego, i pewnie gdyby nie nasza inicjatywa to tak by pozosta艂o.
    NIC BARDZIEJ MYLNEGO !
    Nie pozostawi臋 suchej nitki na 偶adnej minucie nieprawid艂owo艣ci w tym filmie wobec tych, kt贸rzy swym wyst臋pkiem przyczynili si臋 do takiego obrotu sprawy.
    Nie zamierzam ugi膮膰 si臋 jak jaki艣 youtuber, kt贸ry za likwidacj臋 swych d艂ug贸w alimentacyjnych zrealizowa艂 plan „G艂owy Miasta”, zapominaj膮c, 偶e Busko-Zdr贸j ma oczy i uszy szeroko otwarte.
    Tylko p艂ytkie my艣lenie ka偶e sobie to wyobrazi膰 inaczej.
    Szanowni mieszka艅cy pi臋knego miasta Buska-Zdroju, zapowiadany niebawem dokument jest dla was wszystkich, i w艂a艣ciwie dla wszystkich Polak贸w, kt贸rzy mog膮 odnie艣膰 mylne wyobra偶enie o ludziach widz膮c zaledwie marne kilkadziesi膮t sekund w sieci.
    Jako dziennikarze 艣ledczy byli艣my u Was w Busku-Zdroju, macie wspania艂膮 go艣cin臋, 偶yczliwych ludzi, kt贸rym towarzyszy u艣miech. Niestety jest u was wiele postaci, kt贸rym trzeba pokaza膰 miejsce w szeregu, bo wychodz膮c swym post臋powaniem przedszkodz膮 wizerunku tego miasta.
    ********************
    Panie Konrad Ch. to nie fasada- szybko przypomn臋 panu cz艂owieka, kt贸ry w tak prosty spos贸b wyci膮gn膮艂 od pana nr telefonu.

    ********************
    Panie Redaktorze Jaros艂awie Kruk, 偶yjemy, posi艂ki by艂y dobre, miasto cudowne, szkoda 偶e zabrak艂o zaufania w nasz膮 stron臋, a przecie偶 nasze intencje by艂y szczere i prawdziwe.

    Dokument pt: „30 sekund” ju偶 niebawem, dlatego 艣led藕cie stron臋 i grup臋.
    Pozdrawiamy Was serdecznie kochani mieszka艅cy Buska-Zdroju

  54. Rudy102 do Pana Komendanta Policji w Busku-Zdroju pisze:

    Szanowny Panie Komendancie, uprzejmie prosz臋 o udzielenie odpowiedzi na pytanie czy obywatel Konrad Ch., autor filmiku: „Sarenka w 艣rodku miasta Busko-Zdr贸j” dost臋pnego w serwisie Youtube pod dat膮 17 maja 2015 r. aby nie dokona艂 w bia艂y dzie艅, na monitorowanym wa偶nym skrzy偶owaniu w 艣rodku miasta powa偶nego wykroczenia drogowego, mog膮cego skutkowa膰 ci臋偶kimi konsekwencjami polegaj膮cego na przejechaniu przez to skrzy偶owanie na czerwonym 艣wietle co wida膰 dok艂adnie na w/w materiale filmowym opublikowanym na wspomnianym serwisie Youtube pod adresem internetowym: https://youtu.be/YfenWT345Bs?t=24, pocz膮wszy od 23 sekundy nagrania.
    Je偶eli za艣 w istocie rzeczy wspomniany Konrad Ch. dopu艣ci艂 si臋 w/w wykroczenia to czy zosta艂 on ukarany z tego tytu艂u, a je艣li tak, to jaka kara zosta艂a mu wymierzona?

    Pytania moje motywuj臋 tym, 偶e na tym samym skrzy偶owaniu ulic Ko艣ciuszki i Kopernika, w dniu 3 lutego 2020 r. mia艂a miejsce g艂o艣na i szeroko komentowana w mediach pr贸ba, jak si臋 wydaje, nies艂usznego na艂o偶enia mandatu karnego przez funkcjonariusza KPP Busko-Zdr贸j na kierowc臋, kt贸ry jakoby dokona艂 podobnego przewinienia, to jest wjechania na skrzy偶owanie na czerwonym 艣wietle. Pos膮dzanego o z艂amanie przepis贸w ruchu drogowego kierowc臋 uratowa艂 zapis kamerki samochodowej, kt贸ry jest dost臋pny pod adresem internetowym: https://youtu.be/Hwpn92dLRug. To bulwersuj膮ce w opinii wielu os贸b zdarzenie opisa艂o mi臋dzy innymi Echo Dnia, adres internetowy: https://echodnia.eu/swietokrzyskie/policyjne-zatrzymanie-w-buskuzdroju-mial-byc-mandat-ale-wszystko-sie-nagralo-wideo/ar/c1-14763284

    B臋d臋 wdzi臋czny za udzielenie nie prywatnej ale publicznej odpowiedzi na postawione pytania, gdy偶 wykroczenie w mojej ocenie jest ewidentne, a osob臋, kt贸ra si臋 go dopu艣ci艂a, Konrada Ch. w mojej ocenie, z racji du偶ej aktywno艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych i du偶ej liczby zamieszczanych przez ni膮 materia艂贸w wszelkiego rodzaju, w tym materia艂贸w audiowizualnych, mo偶na uto偶samia膰 w du偶ym stopniu z osob膮 publiczn膮.

    z powa偶aniem
    Rudy102

  55. ODPOWIEDZIALNO艢膯 KARNA ZA UTRUDNIANIE LUB T艁UMIENIE KRYTYKI W PRASIE LUB INNYCH MEDIACH pisze:

    PRAWO PRASOWE

    Art. 44.

    1. Kto utrudnia lub t艂umi krytyk臋 prasow膮,

    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolno艣ci.

    2. Tej samej karze podlega, kto nadu偶ywaj膮c swego stanowiska lub funkcji dzia艂a na szkod臋 innej osoby z powodu krytyki prasowej, opublikowanej w spo艂ecznie uzasadnionym interesie.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *

Masz pytania? Napisz do nas: redakcja@infobusko.pl